Poznaj bezpieczne i szybkie metody autoryzacji:

 

Zatwierdzisz nią operacje, które zlecasz w serwisie transakcyjnym lub sklepach internetowych

Potwierdzasz operacje* przy użyciu cech biometrycznych, które ustalasz na swoim urządzeniu mobilnym w aplikacji mobilnej od wersji 3.45

 

Potwierdzisz nim transakcje, które zlecasz w aplikacji

Hasło przepisujesz, by potwierdzić transakcje zlecone w serwisie transakcyjnym i starszych wersjach aplikacji

*Operacje, które możesz autoryzować odciskiem palca lub skanem twarzy znajdziesz tutaj 

Zacznij korzystać z mobilnej autoryzacji

Z autoryzacją mobilną przelewy i inne operacje potwierdzisz jednym kliknięciem. Jest szybka i bezpieczna, a Ty nie musisz już przepisywać długich haseł SMS. Dane każdej zatwierdzanej operacji znajdziesz w swoim telefonie w powiadomieniu autoryzacyjnym push. Sprawdź poprawność danych, kliknij Zatwierdź i gotowe. Bezpiecznie, łatwo i wygodnie. Żeby korzystać z mobilnej autoryzacji, musisz mieć dostęp do internetu.

Zobacz jak łatwo potwierdzać przelew i inne operacje przy pomocy mobilnej autoryzacji

 

Wykonaj przelew lub inną operację w serwisie transakcyjnym

 

Otrzymasz powiadomienie push

 

Kliknij w powiadomienie, zaloguj się do aplikacji i wybierz Zatwierdź

Chcesz wiedzieć więcej o mobilnej autoryzacji? Kliknij tutaj

Odcisk palca, skan twarzy

Chcesz błyskawicznie autoryzować przelewy i zlecać operacje?

Teraz już możesz! Przy użyciu technologii Touch ID i Face ID, Fingerprint i Face Unlock, dostępnych na Twoim urządzeniu, szybko i wygodnie autoryzujesz operacje odciskiem palca lub skanem twarzy.

Jak uruchomić autoryzację odciskiem palca lub skanem twarzy?

Jeśli Twój telefon wyposażony jest w skaner linii papilarnych możesz zatwierdzać operacje w aplikacji skanem odcisku palca, który zdefiniujesz na swoim urządzeniu.

Wejdź w Ustawienia aplikacji mobilnej, wybierz Logowanie i autoryzacja. W sekcji Autoryzacja operacji zezwól na autoryzację operacji przy użyciu cech biometrycznych. Opcja dostępna jest w aplikacji mobilnej od wersji 3.45

Jeśli zdefiniowałeś na urządzeniu skan twarzy do autoryzacji operacji, aplikacja poprosi Cię o wykonanie skanu do zatwierdzenia transakcji.

Jeśli korzystasz z telefonu z systemem Android możesz potwierdzać operacje odciskiem palca lub skanem twarzy na urządzeniach z systemem operacyjnym w wersji min.10.

Jeśli zezwolisz na autoryzację operacji odciskiem palca lub skanem twarzy w aplikacji, zatwierdzisz w ten sposób operacje do 3 000 zł dziennie. Powyżej tej kwoty, poprosimy Cię o potwierdzenie operacji PINem do aplikacji.

PIN w aplikacji mobilnej

Gdy zlecasz operacje w aplikacji mobilnej możemy poprosić Cię zatwierdzenie ich PIN-em, którym logujesz się do aplikacji. PIN ma od 5 do 8 cyfr i ustalasz go samodzielnie, podczas łączenia telefonu ze swoim kontem. Pamiętaj, aby ze względów bezpieczeństwa nie podawać go innym. 

Jednorazowe hasła SMS

Hasło SMS ma 8 cyfr i przychodzi bezpośrednio na Twój telefon, gdy wykonujesz przelewy i inne zlecenia wymagającą autoryzacji. W wiadomości znajdziesz też dane zleconej operacji. Sprawdź, czy informacje z wiadomości SMS zgadzają się z wprowadzonymi przez Ciebie danymi i potwierdź operację. Przepisz kod, by zatwierdzić transakcję, którą zlecasz w serwisie transakcyjnym lub w aplikacji mobilnej.

Pobierz za darmo aplikację mBanku

 

 

Sprawdź jak połączyć aplikację ze swoim rachunkiem

Pamiętaj, że mBank udostępnia aplikację tylko za pomocą autoryzowanych sklepów – App Store (iOS - Apple), Google Play (Android), AppGallery dla telefonów Huawei. Do pobrania oraz aktualizacji aplikacji używaj zawsze tych sklepów, ponieważ znajdujące się tam programy są cyfrowo podpisane i przechodzą proces weryfikacji, a więc gwarantują Ci bezpieczeństwo. Nigdy nie pobieraj aplikacji z niezaufanych źródeł! Nową aplikację możesz pobrać jeśli Twoje urządzenie ma system operacyjny w wersji minimum Android 7.0 lub iOS 13.0 (lub nowsze). Zapoznaj się z polityka prywatności aplikacji mobilnych. Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym objętych tym materiałem znajdziesz na www.mBank.pl/slowniczek

Dlaczego zrezygnowaliśmy z jednorazowych haseł TAN

Unijna Dyrektywa PSD2 nakłada na nas szereg nowych obowiązków. Zgodnie z jej zaleceniami, w 2019 r. zrezygnowaliśmy z listy haseł jednorazowych.

 

  • od 28 lutego 2019r. nie zamówisz  i aktywujesz nowej listy haseł w serwisie transakcyjnym.
  • od 14 września 2019 r. nie potwierdzisz żadnej operacji hasłem z listy papierowej.

 

Zamiast listy haseł jednorazowych skorzystaj z jednej z proponowanych przez nas metod autoryzacji. Wszystkie są szybkie, bezpieczne i wygodne. Wystarczy Ci tylko telefon.