• W serwisie transakcyjnym możesz sprawdzić historię swoich transakcji z ostatnich 5 lat. Jeśli chcesz zobaczyć starsze transakcje, skorzystaj z bezpłatnego zestawienia operacji. Znajdziesz je w zakładce Płatności > Zestawienie operacji. Wpływy i wydatki możesz też sprawdzić w analizie historii, w zakładce: Finanse.

Chcesz na bieżąco kontrolować swój budżet? Codziennie wykonujesz od kilku do kilkunastu transakcji?

Teraz już nic Ci nie umknie. Wejdź w historię operacji w serwisie transakcyjnym. Sprawdzisz tam wszystkie swoje płatności. Możesz je filtrować, pobierać potwierdzenia rozliczonych operacji czy prześledzić zmiany salda.

 

Sprawnie kontroluj swoje finanse. To prostsze niż myślisz, przekonaj się sam.

Zobacz, jak sprawdzić listę operacji

 

Zaloguj się do serwisu transakcyjnego. Wejdź w Płatności, Historia, Lista operacji. Zobaczysz tam transakcje z 12 ostatnich miesięcy. Wyświetlamy po 25 operacji na stronie, zgodnie z datą, kiedy je wykonałeś.

  • Po lewej stronie domyślnie zaznaczymy Twój rachunek i kartę kredytową (jeśli ją masz).
    Jeśli chcesz widzieć saldo rachunku po operacji, włącz Saldo z prawej strony ekranu, pod wyszukiwarką.

Niektóre operacje oznaczyliśmy ikoną „kłódki”. To transakcje, które czekają na rozliczenie. Trwa ono maksymalnie 7 dni dla operacji tradycyjnych i do 14 dni dla transakcji internetowych. Jeśli w tym czasie płatność się nie rozliczy, blokada wygasa.

Sprawdź, jak pobrać potwierdzenie operacji

  • 1.  

    Z menu operacji

    • Kliknij trzy kropki po prawej stronie operacji.

       

    • Następnie wybierz Pobierz Potwierdzenie.

       

  • 2.  

    Ze szczegółów operacji

    • Kliknij w wybraną operację, by rozwinąć jej szczegóły. Wybierz Pobierz Potwierdzenie.

       

  • 3.  

    Wiele potwierdzeń jednocześnie

    • Jeśli chcesz pobrać potwierdzenia dla kilku operacji, kliknij w Zaznacz wiele pod wyszukiwarką. Wskaż transakcje, dla których chcesz pobrać potwierdzenia.

       

    • Potwierdzenie operacji możesz wydrukować wyłącznie dla transakcji rozliczonych. Przy próbie pobrania potwierdzenia operacji nierozliczonej lub transakcji w blokadzie, pojawi się ikona wykrzyknika i komunikat:

       

Korzystaj z Filtrów w historii operacji

 

Szukasz konkretnych operacji? Pasek filtrów zawiera przydatne funkcje, dzięki którym szybko i wygodnie wyszukasz transakcje, które Cię interesują.

 

 

  • Produkt – pokazuje wszystkie Twoje rachunki i karty kredytowe. Możesz zaznaczyć ten produkt, którego historię chcesz wyświetlić

     

  • Okres – ustaw interesujący Cię zakres dat lub wybierz bieżący miesiąc

     

  • Kwota – wskaż konkretny przedział kwot operacji

     

  • Rodzaj – podaj rodzaj operacji, które chcesz wyszukać (np. uznania, obciążenia, przelewy, operacje kartowe)

     

  • Inne – włącz lub ukryj operacje nieistotne oraz oszczędności i inwestycje. Po włączeniu tej opcji zobaczysz w historii np. końcówki każdej operacji, które trafiają na rachunek oszczędnościowy

     

  • Bez Kategorii – wyświetla operacje, do których system nie dopasował kategorii

     

Najczęściej zadawane pytania

  •  

    Jak mogę śledzić zmiany salda na rachunku?

    • Jeśli chcesz śledzić zmiany salda na danym rachunku w kolejności chronologicznej w pierwszej kolejności włącz wyświetlanie salda (zielony przełącznik z prawej strony pod wyszukiwarką). Następnie kliknij SALDO. Zobaczysz swoje transakcje posortowane zgodnie z czasem ich zaksięgowania. Daty operacji mogą nie być wówczas ułożone chronologicznie. Możesz sortować po saldzie operacje tylko dla jednego rachunku.

  •  

    Co oznacza opcja Inne w filtrach produktów?

    • Opcja Inne w filtrze produktu pojawia się np. dla Celów oszczędnościowych. Oznacza to, że dany rachunek:

      • Nie ma kategoryzacji (kategorii, tagów, komentarzy)
      • Nie można dla niego pobrać listy operacji przy użyciu przycisku ‘Pobierz listę’
      • Ma uproszczoną opcję wyszukiwania operacji do rachunku, tytułu operacji, nazwy lub adresu odbiorcy.
  •  

    Jak mogę pobrać listę interesujących mnie operacji?

    • Możesz pobrać listę operacji lub zestawienie. Sprawdź jak to zrobić i czym się różnią:

       

      1. Lista operacji

       

      Wejdź w Płatności, Historia, Lista operacji. Wyszukaj interesujące Cię operacje. Możesz skorzystać z Filtrów lub Wyszukiwarki. Następnie kliknij Pobierz Listę. Możesz wybrać format, w którym chcesz pobrać dane: PDF, HTML, CSV. Otrzymasz dane o charakterze nie księgowym.

       

    •  

      2. Zestawienie operacji

       

      Wejdź w Płatności, Historia, Zestawienie operacji. W pliku otrzymasz zestawienie operacji, zgodnie z czasem ich księgowania (wartości podobne do wyciągu bankowego). Możesz wybrać konkretny rachunek, typ operacji, zakres dat. Dostępne formaty zestawienia operacji to: PDF, HTML, CSV.

       

To nie jest oferta. Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym objętych tym materiałem znajdziesz na www.mBank.pl/slowniczek