pytania i odpowiedzilogowanie i odblokowanie serwisu
wybierz temat
- Jeśli nie pamiętasz hasła lub chcesz odblokować dostęp do serwisu transakcyjnego, możesz to zrobić na cztery sposoby: - Nie masz dostępu do aplikacji mobilnej? Zamów pakiet aktywacyjny - Aby zamówić pakiet skorzystaj z jednej z opcji: - wejdź na stronę aktywacji dostępu do konta (będziesz potrzebować identyfikatora), następnie wpisz wymagane na stronie dane i kliknij WYŚLIJ 
- jeśli nie udało Ci się samodzielnie zamówić pakietu, zadzwoń na mLinię + 48 42 6 300 800 (połączenie odbierze bot Marek - wystarczy, że powiesz, że nie pamiętasz identyfikatora lub poprosisz o rozmowę z konsultantem) - gdy to zrobisz, otrzymasz maila z pakietem aktywacyjnym, w którym znajdziesz swój identyfikator i tymczasowe hasło do logowania 
- pakiet aktywacyjny otrzymasz w postaci zaszyfrowanego pliku PDF 
- hasło do pliku otrzymasz SMS-em 
- przejdź do strony logowania i wpisz swój identyfikator oraz tymczasowe hasło z pliku PDF i kliknij DALEJ 
- tymczasowe hasło jest ważne przez 48 godzin (jeśli w tym czasie go nie wykorzystasz, zamów nowy pakiet aktywacyjny) 
- ustal nowe, docelowe hasło (od 8 do 20 znaków) – sprawdź Jak zbudować bezpieczne hasło? 
- zatwierdź zmianę hasła mobilną autoryzacją lub kodem SMS 
 
 - Masz dostęp do aplikacji mobilnej? - zaloguj się do aplikacji mobilnej mBanku 
- w aplikacji wybierz Menu > Ustawienia > Bezpieczeństwo > Dostęp do banku 
- sprawdź status przy polu “serwis transakcyjny” 
- jeśli status to AKTYWUJ, kliknij AKTYWUJ 
- jeśli status to ZABLOKUJ, kliknij ZABLOKUJ, a potem AKTYWUJ, gdy status się zmieni 
- zadzwonimy do Ciebie i lektor podyktuje Ci tymczasowe hasło 
- otrzymasz SMS z tymczasowym identyfikatorem. Tymczasowe hasło i tymczasowy identyfikator będą ważne przez 15 minut. Jeśli w tym czasie ich nie wykorzystasz, jeszcze raz zamów tymczasowe dane do logowania 
- przejdź do strony logowania i wpisz tymczasowy identyfikator z SMS-a oraz tymczasowe hasło, które podał Ci lektor i kliknij DALEJ 
- ustal nowe, docelowe hasło (od 8 do 20 znaków) – sprawdź Jak zbudować bezpieczne hasło? 
- zatwierdź zmianę hasła mobilną autoryzacją lub kodem SMS 
- następnie przypomnimy Ci Twój stały identyfikator klienta 
 - Nie masz aplikacji mobilnej? Pobierz ją z autoryzowanego sklepu (Google Play, App Store, AppGallery), połącz z kontem – sprawdź jak aktywować aplikację? Następnie odzyskaj dostęp zgodnie z instrukcją powyżej. - Nie udało Ci się aktywować lub odblokować dostępu do serwisu transakcyjnego przez stronę internetową? Zadzwoń na mLinię - do weryfikacji potrzebne będą identyfikator i telekod: - wymyśl nowe, tymczasowe hasło (od 8 do 20 cyfr) 
- zadzwoń na mLinię (+48 42 6 300 800) - Twoje połączenie odbierze bot Marek 
- bot Marek poprosi Cię o dane: identyfikator, telekod i nowe tymczasowe hasło 
- przejdź do strony logowania i wpisz swój identyfikator oraz tymczasowe hasło ustalone na mLinii i kliknij DALEJ 
- ustal nowe, docelowe hasło (od 8 do 20 znaków) – sprawdź jak zbudować bezpieczne hasło? 
 - Możesz również odwiedzić placówkę mBanku. - sprawdź listę placówek 
- pamiętaj, aby zabrać ze sobą ważny dokument tożsamości 
 
- Jeśli masz dostęp do aplikacji mobilnej mBanku, możesz samodzielnie sprawdzić swój identyfikator: - zaloguj się do aplikacji mBanku 
- w aplikacji wybierz Menu > Ustawienia > Bezpieczeństwo > Dostęp do banku 
- w sekcji "identyfikator klienta" kliknij POKAŻ 
- potwierdź operację PIN-em 
- Twój identyfikator wyświetli się na ekranie 
 - Nie masz aplikacji mobilnej? Pobierz ją z autoryzowanego sklepu (Google Play, App Store), połącz z kontem – sprawdź jak aktywować aplikację? Następnie odzyskaj dostęp zgodnie z instrukcją powyżej. 
- Dostęp do kont indywidualnych i firmowych jest możliwy pod jednym identyfikatorem (ID klienta).