pytania i odpowiedzilogowanie i odblokowanie serwisu
wybierz temat
Jeśli nie pamiętasz hasła lub chcesz odblokować dostęp do serwisu transakcyjnego, możesz to zrobić na cztery sposoby:
1. Nie masz dostępu do aplikacji mobilnej? Zamów pakiet aktywacyjny
Aby zamówić pakiet skorzystaj z jednej z opcji:
- wejdź na stronę aktywacji dostępu do konta (będziesz potrzebować identyfikatora), następnie wpisz wymagane na stronie dane i kliknij WYŚLIJ
- jeśli nie udało Ci się samodzielnie zamówić pakietu, zadzwoń na mLinię + 48 42 6 300 800 (połączenie odbierze bot Marek - wystarczy, że powiesz, że nie pamiętasz identyfikatora lub poprosisz o rozmowę z konsultantem)
gdy to zrobisz, otrzymasz maila z pakietem aktywacyjnym, w którym znajdziesz swój identyfikator i tymczasowe hasło do logowania
pakiet aktywacyjny otrzymasz w postaci zaszyfrowanego pliku PDF
hasło do pliku otrzymasz SMS-em
przejdź do strony logowania i wpisz swój identyfikator oraz tymczasowe hasło z pliku PDF i kliknij DALEJ
tymczasowe hasło jest ważne przez 48 godzin (jeśli w tym czasie go nie wykorzystasz, zamów nowy pakiet aktywacyjny)
ustal nowe, docelowe hasło (od 8 do 20 znaków) – sprawdź Jak zbudować bezpieczne hasło?
zatwierdź zmianę hasła mobilną autoryzacją lub kodem SMS
2. Masz dostęp do aplikacji mobilnej?
zaloguj się do aplikacji mobilnej mBanku
w aplikacji wybierz Menu > Ustawienia > Bezpieczeństwo > Dostęp do banku
sprawdź status przy polu “serwis transakcyjny”
jeśli status to AKTYWUJ, kliknij AKTYWUJ
jeśli status to ZABLOKUJ, kliknij ZABLOKUJ, a potem AKTYWUJ, gdy status się zmieni
zadzwonimy do Ciebie i lektor podyktuje Ci tymczasowe hasło
otrzymasz SMS z tymczasowym identyfikatorem. Tymczasowe hasło i tymczasowy identyfikator będą ważne przez 15 minut. Jeśli w tym czasie ich nie wykorzystasz, jeszcze raz zamów tymczasowe dane do logowania
przejdź do strony logowania i wpisz tymczasowy identyfikator z SMS-a oraz tymczasowe hasło, które podał Ci lektor i kliknij DALEJ
ustal nowe, docelowe hasło (od 8 do 20 znaków) – sprawdź Jak zbudować bezpieczne hasło?
zatwierdź zmianę hasła mobilną autoryzacją lub kodem SMS
następnie przypomnimy Ci Twój stały identyfikator klienta
Nie masz aplikacji mobilnej? Pobierz ją z autoryzowanego sklepu (Google Play, App Store, AppGallery), połącz z kontem – sprawdź jak aktywować aplikację? Następnie odzyskaj dostęp zgodnie z instrukcją powyżej.
3. Nie udało Ci się aktywować lub odblokować dostępu do serwisu transakcyjnego przez stronę internetową? Zadzwoń na mLinię - do weryfikacji potrzebne będą identyfikator i telekod:
wymyśl nowe, tymczasowe hasło (od 8 do 20 cyfr)
zadzwoń na mLinię (+48 42 6 300 800) - Twoje połączenie odbierze bot Marek
bot Marek poprosi Cię o dane: identyfikator, telekod i nowe tymczasowe hasło
przejdź do strony logowania i wpisz swój identyfikator oraz tymczasowe hasło ustalone na mLinii i kliknij DALEJ
ustal nowe, docelowe hasło (od 8 do 20 znaków) – sprawdź Jak zbudować bezpieczne hasło?
4. Możesz również odwiedzić placówkę mBanku.
sprawdź listę placówek
pamiętaj, aby zabrać ze sobą ważny dokument tożsamości
Jeśli masz dostęp do aplikacji mobilnej mBanku, możesz samodzielnie sprawdzić swój identyfikator:
zaloguj się do aplikacji mBanku
w aplikacji wybierz Menu > Ustawienia > Bezpieczeństwo > Dostęp do banku
w sekcji "identyfikator klienta" kliknij POKAŻ
potwierdź operację PIN-em
Twój identyfikator wyświetli się na ekranie
Nie masz aplikacji mobilnej? Pobierz ją z autoryzowanego sklepu (Google Play, App Store, AppGallery), połącz z kontem – sprawdź jak aktywować aplikację? Następnie odzyskaj dostęp zgodnie z instrukcją powyżej.
Dostęp do kont indywidualnych i firmowych jest możliwy pod jednym identyfikatorem (ID klienta).