Zaloguj się do aplikacji i na pulpicie rozwiń menu przy Twoim imieniu. Wybierz Mobilną autoryzację.
Zaloguj się do aplikacji i na pulpicie rozwiń menu przy Twoim imieniu. Wybierz Mobilną autoryzację.
Jeśli nie pamiętasz hasła do serwisu, musisz ustalić nowe. Możesz to zrobić na trzy sposoby. Wybierz najwygodniejszy dla siebie.
Twój dostęp do konta jest już aktywny. Możesz zalogować się nowym hasłem.
Twój dostęp do konta jest już aktywny.
Możesz ustalić nowe hasło na mLinii, bez konieczności rozmowy z konsultantem.
Twój dostęp do konta jest już aktywny.
Jeśli nie pamiętasz identyfikatora, możesz go odzyskać dwa sposoby.
Pobierz aplikację mobilną za darmo z autoryzowanych sklepów – App Store (iOS – Apple), Google Play (Android). Połącz aplikację z kontem.
Masz już swój identyfikator i aktywny dostęp do konta.
2. Nie udało Ci się odzyskać identyfikatora w aplikacji?
Odwiedź najbliższą placówkę (weź ze sobą dokument tożsamości) lub zadzwoń na mLinię (+48 42 6 300 800). Jeśli zdecydujesz się do nas zadzwonić, postępuj zgodnie z instrukcją.
Masz już swój identyfikator i aktywny dostęp do konta.
Zaloguj się do aplikacji i na pulpicie rozwiń menu przy Twoim imieniu. Wybierz Mobilną autoryzację.
Dostęp do serwisu transakcyjnego możesz odblokować na trzy sposoby.
Pobierz aplikację mobilną za darmo z autoryzowanych sklepów – App Store (iOS – Apple), Google Play (Android). Połącz aplikację z kontem.
Twój dostęp do konta jest już aktywny.
2. Nie masz aplikacji, ale znasz swój identyfikator klienta?
Twój dostęp do konta jest już aktywny.
3. Potrzebujesz pomocy pracownika?
Odwiedź najbliższą placówkę (weź ze sobą dokument tożsamości) lub zadzwoń na mLinię (+48 42 6 300 800). Jeśli zdecydujesz się do nas zadzwonić, postępuj zgodnie z instrukcją.
Twój dostęp do konta jest już aktywny.
Jeśli nie pamiętasz danych do logowania możesz je odzyskać na dwa sposoby.
Pobierz aplikację mobilną za darmo z autoryzowanych sklepów – App Store (iOS – Apple), Google Play (Android). Połącz aplikację z kontem.
Masz już swój identyfikator i nowe hasło. Dostęp do Twojego konta jest już aktywny.
2. Nie udało Ci się odzyskać danych do logowania w aplikacji?
Odwiedź najbliższą placówkę (weź ze sobą dokument tożsamości) lub zadzwoń na mLinię (+48 42 6 300 800). Jeśli zdecydujesz się do nas zadzwonić, postępuj zgodnie z instrukcją.
Masz już swój identyfikator i nowe hasło. Dostęp do Twojego konta jest już aktywny.
Hasło do serwisu transakcyjnego powinno zawierać od 8 do 20 znaków, wśród których powinny znaleźć się duże i małe litery oraz cyfry.
Twoje hasło będzie silne, jeśli użyjesz znaków specjalnych:
1. wykrzyknik !
2. małpka @
3. hash #
4. dolar $
5. ^daszek
6. gwiazdka *
7. nawiasy zwykłe ()
8. podkreślenie _
9. plus +
10. minus -
11. znak równości =
12. apostrof lewy `
13. nawiasy kwadratowe []
14. nawiasy klamrowe {}
15. pałka |
16. średnik ;
17. dwukropek :
18. przecinek ,
19. kropka .
20. ukośnik prawy /
21. znak zapytania ?
22. Spacja