Komunikat o wyłączeniu dostępu z przeglądarki Internet Explorer

Z powodów bezpieczeństwa wyłączyliśmy możliwość logowania do serwisu transakcyjnego z przeglądarki Internet Explorer 11 i starszych.


Producenci przeglądarki Internet Explorer od kilku lat nie rozwijają jej pod kątem nowych technologii. Nie wspiera ona aktualnego standardu JavaScriptu oraz większości współczesnych mechanizmów bezpieczeństwa (SRI, TLS1.3, CSP2+).


Rekomendujemy użycie jednej z 3 przeglądarek wspieranych przez serwis transakcyjny, Google Chrome, Mozilla Firefox lub Microsoft Edge.
Tutaj znajdziesz porównanie funkcji Internet Explorer i popularnych oraz rekomendowanych przeglądarek.

 
Przeglądarki internetowe wspierane przez serwis transakcyjny

Najwyższy komfort podczas użytkowania serwisu transakcyjnego można osiągnąć...

Serwis transakcyjny będzie działał poprawnie tylko na wersjach przeglądarek, które są w pełni bezpieczne. Możesz je pobrać za darmo i korzystać bezpłatnie. Obecnie rekomendujemy następujące wersje przeglądarek:

 

Kliknij w logo, aby pobrać daną przeglądarkę

Google Chrome1 Mozilla Firefox1 Microsoft Edge1

najnowsza wersja przeglądarki zainstalowana na kompatybilnych z nimi, wspieranych przez producenta

systemach operacyjnych

 

 

Na innych wersjach przeglądarek serwis transakcyjny może nie działać lub działać nieprawidłowo.

 

Jeżeli po zalogowaniu zauważysz problemy techniczne z serwisem, w pierwszej kolejności sprawdź czy producent wspiera Twój system operacyjny i czy masz zainstalowaną na nim najbardziej aktualną wersję przeglądarki.

W razie potrzeby zaktualizuj system operacyjny i/lub przeglądarkę.

 

Odwiedzaj regularnie strony poświęconych bezpieczeństwu poszczególnych przeglądarek i korzystaj z zawartych tam wskazówek. Nie ignoruj komunikatów dotyczących aktualizacji, wysyłanych przez program. Więcej informacji:

 

Google Chrome:


Mozilla Firefox
 Nie należy ignorować komunikatów dotyczących aktualizacji, wysyłanych przez program. Więcej informacji:


Microsoft Edge:


Pamięć podręczna – aktualne dane strony

Jeśli często odwiedzasz jakąś stronę internetową i zostaną wprowadzone na niej zmiany, możesz po powrocie ich nie zauważyć. Dzieje się tak, ponieważ przeglądarka ma zapamiętany stan sprzed zmian. Jak więc mieć pewność, że widzimy aktualny stan prac na danej stronie internetowej?
Sprawdzając zmiany na stronie, należy ją odświeżyć, przez użycie przycisku „Odśwież”.
W każdej przeglądarce przycisk „odśwież” wygląda podobnie i jest umieszczony gdzieś w pobliżu pola z adresem strony.
Kiedy jednokrotne odświeżenie nie pomaga, trzeba odświeżyć 2 razy.
Jeśli mimo odświeżenia nie widzisz zmian, które chcesz zobaczyć, wyczyść  pamięć podręczną.
Możesz a to zrobić tradycyjnymi metodami.
Przykłady:
Google Chrome – https://support.google.com/chrome/answer/95582?hl=pl
Firefox – https://support.mozilla.org/pl/kb/jak-wyczyscic-pamiec-podreczna