Zmiana danych - najczęściej zadawne pytania

  •  

    Dane osobowe - co i gdzie mogę zmienić?

    • Serwis transakcyjny

      > Pomoc > Załatw swoje sprawy > Zmień dane

      Aplikacja mobilna

      Menu główne: Bezpieczeństwo > Dane osobowe

      mLinia*

      Przygotuj identyfikator
      i telekod

      Placówka banku

      Weź ze sobą dokument tożsamości

      • Nazwisko
      • Adres zamieszkania
      • Adres korespondencyjny
      • Adres podatkowy
      • Adres e-mail
      • Serię i numer dokumentu tożsamości
      • Datę wydania i ważności dokumentu tożsamości
      • Nazwisko
      • Dane Urzędu Skarbowego
      • Wykonywany zawód
      • Nazwisko
      • Adres zamieszkania
      • Adres podatkowy
      • Adres e-mail
      • Seria i numer dokumentu tożsamości
      • Data wydania i ważności dokumentu tożsamości
      • Nazwisko
      • Dane Urzędu Skarbowego
      • Wykonywany zawód

      Dane, które zmienisz w serwisie, a dodatkowo:

       

      • Numer telefonu
      • Stan cywilny
      • Typ dokumentu tożsamości
        (np. z legitymacji na dowód)
      • Dodanie drugiego dokumentu tożsamości (np. gdy zgubisz DO)
      • Wykształcenie
      • Miejsce pracy
      • Dane na kartach indywidualnych

      Dane, które zmienisz w serwisie i na mLinii, a dodatkowo:

       

      • Imiona i Nazwisko
      • Nazwisko panieńskie matki
      • Imię ojca, matki
      • PESEL
      • Data i miejsce urodzenia
      • Płeć
      • NIP
      • Obywatelstwo
      • Wzór podpisu

      Zaloguj się

      Pobierz

      Zadzwoń

      Lista placówek

       

      *Na czacie nie zmienisz swoich danych osobowych. Jeśli łączysz się z aplikacji mobilnej nie zmienisz nr telefonu, adresu korespondencyjnego i danych dot. dodatkowego dokumentu tożsamości.

  •  

    Co się stanie jeśli nie zaktualizuję danych osobowych w banku?

    • Na początku przypomnimy Ci o aktualizacji danych. Nie zwlekaj z ich poprawieniem. Jeśli nie podasz nam poprawnych danych, niestety będziemy musieli zablokować Ci przelewy wychodzące i transakcje kartowe. Pełną funkcjonalność Twojego konta przywrócimy od razu, gdy podasz nam aktualne dane.

  •  

    Jakim dokumentem mogę potwierdzić swoją tożsamość?

    • Dokument tożsamości, to dokument urzędowy ze zdjęciem, którego termin ważności nie upłynął oraz który pozwala nam stwierdzić Twoją tożsamość.

      Jeśli, chcesz nawiązać relację z bankiem i jesteś:

      • pełnoletnim obywatelem Rzeczpospolitej Polskiej potrzebujemy Twojego dowodu osobistego;
      • obywatelem Rzeczpospolitej Polskiej w wieku 13 - 18 lat, potrzebujemyTwojego dowódu osobistego, paszportu polskiego lub legitymacji szkolnej;
      • osobą pełnoletnią lub w wieku 13 - 18 lat, ale nie jesteś obywatelem Rzeczpospolitej Polskiej, potrzebujemy Twojego paszportu. Dodatkowo niezbędna będzie Twoja karta pobytu lub zaświadczenie o zarejestrowaniu pobytu obywatela Unii Europejskiej w Polsce.

       

      Jeśli jesteś już klientem banku i jesteś:

      • pełnoletnim obywatelem Rzeczpospolitej Polskiej potrzebujemy Twojego dowodu osobistego, paszportu polskiego
      • obywatelem Rzeczpospolitej Polskiej w wieku 13 - 18 lat, potrzebujemy Twojego dowodu osobistego, paszportu polskiego lub legitymacji szkolnej;
      • osobą pełnoletnią lub w wieku 13 - 18 lat, ale nie jesteś obywatelem Rzeczpospolitej Polskiej, potrzebujemy Twojego paszportu.
  •  

    Mam komunikat o aktualizacji danych. Dlaczego to takie ważne?

    • Aktualne dane pozwolą Ci w pełni korzystać z naszych usług, składać wnioski o nowe produkty. Część danych możesz sprawdzić w serwisie lub aplikacji, pozostałe potwierdzisz z naszym konsultantem lub doradcą w placówce.
      Konieczność aktualizacji danych wynika z zapisów Regulaminów banku i ustawy o Przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowania terroryzmu (art.34-36). To dlatego przypominamy Ci o tym regularnie.