Apple Pay - pytania i odpowiedzi

  •  

    Jakich płatności można dokonywać za  pomocą Apple Pay?

    • Płatności za  pomocą Apple Pay możesz realizować w punktach usługowo handlowych posiadających terminal płatniczy, który akceptuje płatności zbliżeniowe. Możesz je realizować także z wykorzystaniem aplikacji mobilnej sprzedawcy lub w sklepach internetowych, w których sprzedawcy udostępniają płatności z użyciem Apple Pay.

  •  

    Czy mogę płacić Apple Pay za granicą?

    • Tak o ile nie zablokowałeś swojej karty na transakcje zagraniczne i  transakcje w sklepach stacjonarnych. Transakcje zagraniczne możesz odblokować poprzez Serwis transakcyjny mBanku, aplikację mobilną, a także przez mLinię.

  •  

    Jakie są limity na transakcje za pomocą Apple Pay?

    • Identyczne jak na Twojej karcie. Transakcje zbliżeniowe w sklepie stacjonarnym będą przyporządkowane do limtu na zakupy, a transakcje u sprzedawcy internetowego lub za pomocą aplikacji mobilnej sprzedawcy będą przyporządkowane do limitu na Internet.

  •  

    Jakie karty mogę dodać do Apple Pay?

    • Wszystkie zbliżeniowe karty plastikowe mBanku: debetowe i kredytowe, z wyłączeniem gadżetów zbliżeniowych (np.: naklejki czy zegarka). Nie dodasz również kart dawnego MultiBanku.

       

  •  

    Jak mogę dodać kartę do Apple Watcha

    • Po powiązaniu zegarka Apple Watch z iPhone'em, uruchom aplikację Watch i wybierz opcję „Wallet i Apple Pay”. Następnie wybierz opcję „Dodaj kartę kredytową/debetową” i kontynuuj proces dodawania karty. Może to wymagać potwierdzenia operacji jednorazowym kodem SMS.

  •  

    Jak usnę kartę z Apple Watcha?

    • Możesz to zrobić na dwa sposoby:

      1) Uruchom aplikację „Watch” na swoim iPhonie. Znajdź „Wallet i Apple Pay" i wybierz odpowiednią kartę. Na samym dole strony kliknij "Usuń tę kartę".
      2) Przyciśnij pokrętło na swoim urządzeniu Apple Watch (Digital Crown). Znajdź aplikację „Wallet" i mocno przyciśnij wizerunek karty (3D Touch), wybierz „Usuń"

  •  

    Jak usunę kartę z Apple Pay?

    • Możesz to zrobić bezpośrednio przez aplikację Wallet, za pośrednictwem mLinii, a także przez Serwis transakcyjny. 
      W szczególnym przypadku możesz wymazać zawartość urządzenia (przy użyciu aplikacji „Znajdź mój iPhone”) na stronie iCloud.com. Wszelkie karty kredytowe lub debetowe skonfigurowane dla Apple Pay zostają usunięte z urządzenia, nawet jeśli urządzenie jest poza siecią.

  •  

    Moja karta Apple Pay nie działa

    • Sprawdź czy twoja karta plastikowa jest aktywna, czy nie założono na niej tymczasowej blokady karty, lub czy ustawione limity na karcie pozwalają na dokonanie płatności. Pamiętaj, że zawsze możesz usunąć taką kartę z aplikacji Wallet i spróbować dodać ją ponownie. Jeśli nadal masz trudności w przypadku płatności Apple Pay, zadzwoń na mLinię.

 
Lista kart, które mogą zostać dodane do Apple Pay:

  •  

    Karty debetowe - Apple Pay

      • MASTERCARD PAYPASS
      • MASTERCARD AQUARIUS PAYPASS
      • MASTERCARD DEBIT GOLD
      • MASTERCARD DEBIT BUSINESS
      • MASTERCARD EDYCJA LIMITOWANA
      • MASTERCARD INTENSIVE
      • VISA PAYWAVE
      • VISA AQUARIUS PAYWAVE
      • VISA ME
      • VISA FOTO
      • VISA EMAX
      • VISA AQUARIUS ŚWIAT
      • VISA INTENSIVE
      • VISA DEBIT PB
      • VISA CLASSIC EUR PB
      • VISA CLASSIC USD PB
      • VISA CLASSIC EMAX EUR
      • VISA CLASSIC EMAX GBP
      • VISA CLASSIC EMAX USD
      • VISA BUSINESS DEBIT
      • VISA FOTO BUSINESS
      • VISA PIONOWA
      • MASTERCARD PIONOWA
  •  

    Karty kredytowe - Apple Pay

      • MASTERCARD ME
      • MASTERCARD STANDARD
      • MASTERCARD MILES & MORE
      • MASTERCARD MILES & MORE PREMIUM
      • WORLD MASTERCARD
      • WORLD ELITE MASTERCARD
      • WORLD ELITE MASTERCARD PB
      • MASTERCARD CREDIT BUSINESS
      • MASTERCARD CREDIT PROFESSIONAL
      • WORLD MASTERCARD INTENSIVE
      • VISA CLASSIC PAYWAVE
      • VISA MILES & MORE
      • VISA MILES & MORE PREMIUM
      • VISA PREMIUM
      • VISA PLATINUM PB
      • VISA GOLD CREDIT
      • VISA BUSINESS CREDIT