Pulpit (ekran główny) - pytania i odpowiedzi

  •  

    Jakie informację znajdę na ekranie głównym?

    • Na ekranie głównym znajdziesz 5 okręgów. Przesuwając je w prawą lub lewą stronę, zyskujesz dostęp do najważniejszych informacji:

      • na ekranie głównym widzisz tempo wydatków, które pokazuje Ci, czy wydajesz więcej czy mniej niż zazwyczaj,
      • przesuwając tempo wydatków w lewą stronę  znajdziesz licznik pokazujący wolne środki. Znajdują się tam informacje na temat dostępnych i wolnych środków (jeśli masz zaplanowane operacje cykliczne lub przelewy z datą przyszłą znajdziesz o nich informację klikając w okrąg),
      • po kolejnym przesunięciu ekranu w lewo, znajdziesz informacje o limicie i dostępnych środkach na karcie kredytowej (jeżeli nie posiadasz karty możesz o nią w tym miejscy również zawnioskować),
      • kolejne przesunięcie w prawo pokazuje Twoje oszczędności,
      • przesuwając koło w prawą stronę od tempa wydatków, znajdziesz przygotowane dla Ciebie propozycje kredytowe.
  •  

    Posiadam rachunek indywidualny i firmowy, a widzę tylko indywidualny. Co zrobić, aby zobaczyć drugi rachunek?

    • Aby przełączyć widoki rachunków:

      1. W aplikacji Android: wejdź w menu główne aplikacji (ikona w lewym górnym rogu), a następnie kliknij strzałkę znajdującą się po prawej stronie. Wybierz profil, który chcesz wyświetlić w aplikacji.

      2. W aplikacji iOS: wejdź w menu pomocnicze (ikona obok nawy ekranu na górnym pasku), a następnie kliknij strzałkę znajdującą się po prawej stronie. Wybierz profil, który chcesz wyświetlić w aplikacji.

      Możesz także wybrać zakładkę Profil i kliknąć strzałkę znajdującą się przy Twoim nazwisku.

  •  

    Na czym polega usługa blisko Ciebie?

    • Usługa blisko Ciebie umożliwia błyskawiczne odnalezienie takich punktów jak bankomaty, wpłatomaty, placówki bankowe, mRabaty i mOkazje, które znajdują się w pobliżu Twojej lokalizacji.

  •  

    Jak włączę / wyłączę powiadomienia z aplikacji?

    • Powiadomienia możesz wyłączyć i dowolnie edytować w zależności od Twoich potrzeb.

      1. Przejdź do ustawień aplikacji wybierając sekcję „Profil”.

      2. Wybierz ustawienia (ikona kółka zębatego w prawym górnym rogu), a następnie kliknij Powiadomienia.

      3. Zarządzaj powiadomieniami przesuwając suwak.

  •  

    Czy mogę otrzymywać powiadomienia o nowych transakcjach na moim rachunku?

    • W nowej aplikacji możesz odbierać powiadomienia o zdarzeniach na rachunku zupełnie bezpłatnie. W każdej chwili możesz je włączyć lub wyłączyć.

      W tym celu:

      1. Przejdź do ustawień aplikacji wybierając sekcję „Profil”, a następnie kliknij w ikonę ustawień (prawy, górny róg)

      2. Wybierz „Powiadomienia”.

      3. Na suwakach zaznacz, które powiadomienia chcesz otrzymywać.

  •  

    Jakie powiadomienia mogę otrzymywać w aplikacji?

    • W aplikacji możesz otrzymywać powiadomienia o:

      • operacjach przychodzących (środki zaksięgowane),
      • operacjach wychodzących (w momencie wykonania przelewu),
      • operacjach kartowych (w momencie wykonania transakcji kartą),
      • niezrealizowanych operacjach,
      • powiadomienia od Asystenta płatności,
      • nowych mOkazjach w ofercie i o naliczeniu zwrotu z mOkazji,
      • mOkazjach w pobliżu,
      • nowych promocjach i ofertach mBanku