Dom/Mieszkanie - pytania i odpowiedzi

  •  

    Jak zamówić kopię polisy?

    • Skontaktuj się z UNIQA TU S.A.  Możesz to zrobić na 2 sposoby:

      • Wypełnij formularz na stronie UNIQA. Przygotuj numer polisy, PESEL oraz adres e-mail do przesłania dokumentów.
      • zadzwoń do UNIQA TU S.A.: tel. +48 22 444 70 00. Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00
  •  

    Jak ustanowić cesję?

    • Nie wpisałeś we wniosku informacji o cesji praw z polisy na rzecz banku? Wyślij do UNIQA TU S.A. mail z dyspozycją i  własnoręcznym podpisem zawierającą dane:

      • nazwa banku – cesjonariusza
      • dane adresowe banku: ulica, numer domu/lokalu, kod pocztowy, miejscowość
      • numer umowy kredytowej
      • NIP instytucji (banku)

      Chcesz znieść informację o cesji? Na adres mailowy serwis@uniqa.pl wyślij do UNIQA TU S.A. kopię zaświadczenia z banku informującego o spłacie kredytu.

      Masz pytania? Zadzwoń pod numer +48 22 444 70 00, od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00

  •  

    Jak odstąpić od umowy?

    • Jeżeli jesteś przedsiębiorcą i chcesz odstąpić od umowy ubezpieczenia, masz na to 7 dni od momentu jej zawarcia. Jeśli nie jesteś przedsiębiorcą masz na to 30 dni.

      Odstąpienie możesz zgłosić:

      • mailem: wyślij wiadomość na adres serwis@uniqa.pl
      • przez telefon: zadzwoń do UNIQA TU S.A. pod numer +48 22 444 70 00, od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00.

      Jeżeli odstąpisz od umowy ubezpieczenia otrzymasz zwrot składki za niewykorzystany okres ochrony.