Życie i zdrowie - pytania i odpowiedzi

  •  

    Jak zgłosić roszczenie?

    • Jeśli Twoje roszczenie dotyczy ubezpieczenia na życie:
      • Wyślij zgłoszenie mailem na adres: claims.service@uniqa.pl lub
      • Napisz list i wyślij na adres:
      UNIQA TUnŻ S.A.
      Chłodna 51
      00-867 Warszawa
      z dopiskiem: Obszar Bancassurance i Programy Partnerskie
      Jeśli Twoje zgłoszenie dotyczy ubezpieczenia NNW oraz na wypadek nowotworu:
      • Wyślij zgłoszenie mailem na adres: claims.service@uniqa.pl lub
      • Napisz list i wyślij na adres:
      UNIQA TUnŻ S.A.
      Chłodna 51
      00-867 Warszawa
      z dopiskiem: Obszar Bancassurance i Programy Partnerskie
      Wniosek w formacie pdf znajdziesz na stronie internetowej: https://www.mbank.pl/pdf/ind/ubezpieczenia/wniosek-o-wyplate-swiadczenia_ubezpieczenie-na-zycie.pdf
      Na wniosku znajduje się lista dokumentów, które musisz załączyć.
      Na decyzję będziesz czekał do 30 dni od złożenia wniosku. Może się jednak zdarzyć, że przesłane dokumenty nie będą wystarczające i UNIQA poprosi Cię o ich uzupełnienie. Odpowiedź otrzymasz wówczas maksymalnie w ciągu 14 dni od dosłania niezbędnych dokumentów.

  •  

    Jak zamówić kopię polisy?

      • Złóż dyspozycję w serwisie transakcyjnym. Wybierz: Pomoc – Załatw swoje sprawy - Inna sprawa. Następnie kliknij Kategoria: Ubezpieczenia – Ubezpieczenia życia i zdrowia – Zamówienie kopii polisy życia i zdrowia
      • Zadzwoń na mLinię: +48 42 6 300 800 
      • Odwiedź placówkę mBanku.
  •  

    Jak ustanowić lub zmienić uprawnionych?

      • Złóż dyspozycję w serwisie transakcyjnym. Wybierz: Pomoc – Załatw swoje sprawy - Inna sprawa. Następnie kliknij Kategoria: Ubezpieczenia – Ubezpieczenia życia i zdrowia – Ustanowienie zmiana uprawnionych
      • Złóż dyspozycję w aplikacji mobilnej. Wybierz: Profil→ Kontakt→ Załatw swoje sprawy-Kategorie-Ubezpieczenia- Ubezpieczenia życia i zdrowia – Ustanowienie zmiana uprawnionych
      • Zadzwoń na mLinię: +48 42 6 300 800
      • Odwiedź placówkę mBanku.
  •  

    Jak zmienić rachunek do opłacania składki?

    • Możesz to zrobić na 3 sposoby:

      • Złóż dyspozycję w serwisie transakcyjnym. Wybierz: Pomoc – Załatw swoje sprawy - Inna sprawa. Następnie kliknij Kategoria: Ubezpieczenia – Ubezpieczenia życia i zdrowia – Zmiana rachunku do opłacania składki
      • Zadzwoń na mLinię: +48 42 6 300 800 
      • Odwiedź placówkę mBanku