W związku z zagrożeniem koronawirusem i wytycznymi władz, niektóre placówki mBanku pracują inaczej niż zwykle.

W tym czasie rekomendujemy - skorzystaj z aplikacji mobilnej lub serwisu transakcyjnego. Gwarantują one dostęp do pieniędzy przez całą dobę. Sprawdź, jak wygodnie korzystać z mBanku.

 

1. Placówki detaliczne

W tygodniu nasze placówki detaliczne otwarte są krócej. Oddziały korporacyjne banku pracują bez zmian.

 

W weekendy oddziały nie pracują. W tym czasie korzystaj z aplikacji mobilnej lub serwisu transakcyjnego.

 

Może się jednak zdarzyć, że dany oddział lub placówka jest tymczasowo zamknięty. Pamiętaj, że większość spraw możesz załatwić w aplikacji, serwisie transakcyjnym lub dzwoniąc na mLinię. Sprawdź, jak wiele zrobisz, nie wychodząc z domu.

 

Jeśli wybierasz się do placówki, sprawdź wcześniej, czy jest otwarta. Zrobisz to tutaj.

 

2. Biura korporacyjne i mKioski

Biura korporacyjne banku i mKioski (tzw. wyspy zlokalizowane w centrach handlowych) są zamknięte.

 

3. Bankomaty i wpłatomaty

Bez ograniczeń możesz korzystać z naszych bankomatów i wpłatomatów. Polecamy jednak wygodne i bezpieczne płatności bezgotówkowe. Sprawdź, co proponujemy.

 

4. mLinia

Potrzebujesz więcej informacji? Zadzwoń na mLinię: 801 300 800 lub 42 6 300 800. Ze względu na większą niż zwykle liczbę połączeń, wyłączyliśmy czasowo opcję wideo i czat.

W związku z dużą liczbą pytań związanych z aktualną sytuacją, czas oczekiwania na połączenie może być wydłużony. Prosimy Cię o cierpliwość i wyrozumiałość dla naszych konsultantów.

 

5. Specjalna infolinia dla firm

Uruchomiliśmy specjalną infolinię dla klientów firmowych. Pod numerem: 22 100 45 43 możesz porozmawiać z księgowymi (w godzinach 9.00-17.00).

 

 

Prosimy nie wchodź do placówki, jeśli jesteś chory. Masz katar, kaszel, gorączkę lub obowiązuje Cię kwarantanna? Skontaktuj się z lekarzem i stosuj się do zaleceń władz #bankujezdomu.

 

Zasady obsługi w placówce:

  • Poczekaj na swoją kolej. W placówce może przebywać jedna osoba przy jednym stanowisku obsługowym. Pozostałych klientów prosimy, żeby poczekali na zewnątrz. Miejsce, za które nie można wchodzić bez zaproszenia od pracownika banku, jest oznakowane.
  • Zgodnie z zaleceniami władz, w godzinach 10:00–12:00 obsługujemy wyłącznie klientów powyżej 65. roku życia.
  • Transakcja gotówkowa? Wybierz bankomat lub wpłatomat. Na bieżąco serwisujemy urządzenia. Jeśli zaawizowałeś już swoją wypłatę – zapraszamy do kasy.

 

Uważaj też na fałszywe SMS-y i maile o koronawirusie!

Cyberprzestępcy próbują wykorzystać sytuację związaną z zagrożeniem koronawirusem! Dlatego uważaj na fałszywe informacje. Na przykład takie jak ta, że „na mocy specjalnych rozporządzeń prawnych bank może przekazać część Twoich środków do rezerw państwowych” lub że musisz opłacić specjalne składki, tutaj przeczytasz więcej.

 

Rozmowa wideo


Rozmowa audio

Rozmowa czat