o czym pamiętać przed zagranicznym wyjazdem?

paszport jest. A reszta dokumentów?

sprawdź zalecenia bezpieczeństwa. Jak to zrobić?

kartą czy telefonem?

otwierasz portfel i nie znajdujesz w nim karty?

moja płatność kartą została odrzucona

  • 1

    przejdź do zakładki Finanse, następnie w zakładce karty, wybierz kartę której limit chcesz zmienić

  • 2

    wybierz Zmień limity

  • 3

    wpisz dzienny limit, a następnie kliknij Zapisz

potrzebuję wsparcia z nierzetelnym sprzedawcą

  • 1

    zgłoś do nas reklamację z informacją o potrzebie zarejestrowania chargeback

  • 2

    sprawdzamy, czy Twoje zgłoszenie spełnia wymogi organizacji płatniczej Visa lub Mastercard

  • 3

    Twój chargeback przekazujemy za pośrednictwem Visa lub Mastercard do sprzedawcy, z którym się nie zgadzasz

  • 4

    sprzedawca (lub jego bank) rozpatrują Twoje zgłoszenie zgodnie z regulacjami Visa i Mastercard

  • 5

    sprzedawca za pośrednictwem swojego banku składa wyjaśnienia i przesyła je do nas przez system Visa lub Mastercard

  • 6

    my przekazujemy Tobie informację o decyzji sprzedawcy

 Po kliknięciu treść rozwinie się powyżej 

potrzebuję szybko pomocy banku

 Po kliknięciu treść rozwinie się powyżej 

wyniki wyszukiwania