Asystent Online

Pomoże w obsłudze mBank CompanyNet

 

Asystent Online to rozwiązanie, które ułatwia pracę z systemem mBank CompanyNet. Użytkownicy systemu, bez względu na uprawnienia mogą korzystać z usługi bezpłatnie.

 

Potrzebujesz wsparcia w obsłudze systemu? Ze swojego komputera możesz połączyć się na czacie w formie tekstowej z konsultantem banku lub dodatkowo udostępnić swój ekran mBank CompanyNet, aby usprawnić komunikację. Sesja Asystenta Online z udostępnianiem ekranu będzie zawsze odbywać się równolegle z rozmową telefoniczną z pracownikiem banku.

Jak uruchomić usługę?

Zaloguj się do systemu mBank CompanyNet. Aby rozpocząć czat z konsultantem, kliknij ikonę chmurki w prawym dolnym rogu ekranu.

 

Możesz wybrać jedną z dwóch opcji: czat z asystentem lub wprowadzanie klucza Asystenta Online, co pozwala dodatkowo udostępnić ekran Twojego systemu mBank CompanyNet konsultantowi banku.

 

Kiedy otrzymasz od konsultanta kod, wybierz opcję Wprowadzanie klucza i wpisz go w oknie czatu.

 
Z kim będę rozmawiać na czacie?

Najwyższą jakość obsługi, zapewnią konsultanci Centrum Klienta.

 

Co widzi konsultant?

Asystent Online to bezpieczna usługa. Konsultant banku widzi wyłącznie ekran mBank CompanyNet. Nie ma dostępu do kart i zakładek przeglądarki czy danych wrażliwych, takich jak PIN, ID do Centrum Klienta itp. Pracownik widzi, jak poruszasz się kursorem po stronie oraz przełączasz się pomiędzy modułami i segmentami systemu CompanyNet. Jeżeli przełączysz się na inną zakładkę swojej przeglądarki lub wyświetlisz inny program, pracownik nadal będzie widział wyłącznie stronę mBank CompanyNet.

 

Czy konsultant może coś kliknąć w moim systemie?

Nie, pracownik banku nie może nic zdalnie kliknąć w imieniu klienta. Może jedynie podświetlić elementy na ekranie Twojego systemu, zaznaczyć punkt lub cały obszar. Wskazany element podświetli się pulsująco na zielono.

 

Zatrzymanie sesji Asystenta Online

Zarówno klient, jak i konsultant, mogą zakończyć czat i udostępnianie widoku w dowolnym momencie – wystarczy kliknąć „Zatrzymaj”. Przycisk „Zakończ rozmowę” zamyka jednocześnie czat i udostępnianie ekranu (jeśli równocześnie było aktywne).

Jeśli przerwiesz udostępnianie ekranu, konsultant nie będzie już mógł zaznaczyć elementów ani

podejrzeć ekranu Twojego systemu.

Jeśli wylogujesz się z mBank CompanyNet (samodzielnie lub z powodu bezczynności), sesja Asystenta Online również automatycznie się zakończy. Aby ponownie rozpocząć udostępnianie ekranu, potrzebny będzie nowy klucz, który uzyskasz telefonicznie od pracownika banku.

Jak bezpiecznie korzystać z sesji Asystenta Online?

Pamiętaj, że tylko Ty możesz zainicjować taki kontakt z konsultantem mBanku. Nasz pracownik nigdy nie poprosi Cię o przekazanie Twoich poufnych danych (np. hasło do logowania do mBank CompanyNet, PIN do karty).

 

To rozwiązanie nie wymaga od Ciebie instalowania żadnej dodatkowej aplikacji lub oprogramowania. Jeśli ktoś Cię o to poprosi – odmów instalacji i rozłącz się, to może być oszustwo.