801 273 2731

dla telefonów stacjonarnych

(22) 6 273 2732

dla połączeń międzynarodowych i komórkowych

1 opłata za jeden impuls niezależnie od czasu rozmowy

2 opłata zgodnie z taryfą operatora

 

W trosce o bezpieczeństwo i wygodę naszych klientów udostępniamy Contact center – telefoniczne centrum wsparcia

W Contact center można uzyskać informacje na temat:

  •  

    produktów i usług bankowości elektronicznej oraz bankowości transakcyjnej, w szczególności: mBank CompanyNet, BRESOK, Multicash oraz rachunku bankowego, produktów zarządzania spływem należności, kart korporacyjnych i prepaid

  •  

    stanu zleceń realizowanych poprzez systemy bankowości elektronicznej

  •  

    salda rachunku oraz operacji zrealizowanych

  •  

    wsparcia w aspektach technicznych

  •  

    działania tokenów, certyfikatów kwalifikowanych, autoryzacyjnych oraz podpisów elektronicznych

  •  

    integracji systemów bankowości elektronicznej banku z systemami klienta

  •  

    szkoleń z obsługi systemów bankowości elektronicznej

  •  

    odtwarzania wyciągów archiwalnych

  •  

    bieżącej obsługi i poruszania się po systemach bankowości elektronicznej, w szczególności: logowania do systemów bankowości elektronicznej, wykonywania zleceń i dyspozycji

  •  

    generowania i pobierania raportów, weryfikowania statusów zleceń i dyspozycji

  •  

    dokumentacji dotyczącej bankowości elektronicznej

Contact center jest do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku, w godz. 8:00–18:30

IVR - system obsługi telefonicznej w Contact center

Dla Państwa wygody prezentujemy najważniejsze funkcje systemu obsługi telefonicznej:

1. Bankowość internetowa (wsparcie techniczne użytkowników systemu mBank CompanyNet)
      1. Autentykacja – należy podać ID i PIN do CC (cyfra 1)
      2. Tutorial – informacja jak wyświetlić w mBank CompanyNet ID i PIN do CC (cyfra 2)
      3. Połączenie z konsultantem (cyfra 0)
      4. Powrót do poprzedniego menu (cyfra 9)

2. Bankowość transakcyjna (wsparcie użytkowników w zakresie usług w systemie mBank CompanyNet)
      1. Autentykacja – należy podać ID i PIN do CC (cyfra 1)
      2. Tutorial – informacja jak wyświetlić w mBank CompanyNet ID i PIN do CC (cyfra 2)
      3. Połączenie z konsultantem (cyfra 0)
      4. Powrót do poprzedniego menu (cyfra 9)

3. Bankowość elektroniczna (wsparcie użytkowników systemów Bresok i Multicash)
      1. Połączenie z konsultantem

4. Wsparcie użytkowników mPlatformy walutowej
     1. Autentykacja – należy podać ID i PIN do CC (cyfra 1)
     2. Tutorial – informacja jak wyświetlić w mBank CompanyNet ID i PIN do CC (cyfra 2)
     3. Połączenie z konsultantem (cyfra 0)
     4. Powrót do poprzedniego menu (cyfra 9)

Wybierając cyfrę 7 możliwa jest obsługa telefoniczna w języku angielskim.