Potrzebujesz wsparcia? Porozmawiaj z naszymi konsultantami.

Szybko i bez przekierowań zajmiemy się Twoim tematem.

Czekamy na Twój telefon od poniedziałku do piątku w godzinach: 8:00–18:00.

 
Przed rozmową potwierdź swoją tożsamość, to przyśpieszy obsługę

  • jeśli kontaktujesz się przez aplikację mBank CompanyMobile skorzystaj z mobilnej autoryzacji
  • jeśli dzwonisz na numer telefonu podaj swój identyfikator oraz PIN.
    PIN znajdziesz w systemie mBank CompanyNet, w linku po zalogowaniu.

 
W czym Ci pomożemy

  • w codziennych sprawach związanych z obsługą rachunku, np. podpowiemy jak nadać lub zmienić uprawnienia do dysponowania środkami na rachunku, czy dane adresowe
  • odpowiemy na pytanie dotyczące obsługi systemów bankowości elektronicznej, np. jak złożyć wnioski i zlecenia
  • udzielimy informacji na temat produktów bankowych, sald, dostępnych środków i limitów, przelewów i blokad
  • odpowiemy na pytania związane z obsługą gotówkową
  • przyjmiemy reklamację

 

IVR czyli system obsługi telefonicznej

    Dla Twojej wygody podzieliliśmy tematy rozmów tak, by szybko skierować Twoje połączenie do właściwej osoby.

 

Identyfikacja użytkowników mBank CompanyNet w Centrum Klienta

więcej na temat Identyfikacja użytkowników mBank CompanyNet w Centrum Klienta
 

Bezpieczeństwo platformy mBank CompanyNet

więcej na temat Bezpieczeństwo platformy mBank CompanyNet
 

Szyfrowanie i certyfikat w mBank CompanyNet

więcej na temat Szyfrowanie i certyfikat w mBank CompanyNet
 

Konfiguracja przeglądarki do współpracy z mBank CompanyNet

więcej na temat Konfiguracja przeglądarki do współpracy z mBank CompanyNet
 

Pakiet aktualizacyjny BRESOK

więcej na temat Pakiet aktualizacyjny BRESOK
 

Struktury plików wymiany danych

więcej na temat Struktury plików wymiany danych