dla telefonów stacjonarnych

* opłata za jeden impuls (niezależnie od czasu rozmowy)

dla połączeń międzynarodowych i komórkowych

** opłata zgodnie z taryfą operatora

Czekamy na Twój telefon od poniedziałku do piątku w godzinach: 8:00–18:30.

Co załatwisz w Contact Center?

Odpowiemy na wszelkie Twoje pytania i wątpliwości. Pomożemy w sprawach, które dotyczą m.in.:

  •  

    bankowości elektronicznej i transakcyjnej (mBank CompanyNet, BRESOK, Multicash)

  •  

    rachunku bankowego, produktów zarządzania spływem należności, kart korporacyjnych i prepaid

  •  

    zleceń, transakcji, salda na rachunku

  •  

    raportów (tworzenie, statusy zleceń, itp.)

  •  

    tokenów, certyfikatów kwalifikowanych, autoryzacyjnych oraz podpisów elektronicznych

  •  

    integracji systemów bankowości elektronicznej banku z systemami klienta

IVR czyli system obsługi telefonicznej

    Dla Twojej wygody podzieliliśmy tematy rozmów tak, by szybko skierować Twoje połączenie do właściwej osoby.

 

Identyfikacja użytkowników mBank CompanyNet w Contact Center

więcej na temat Identyfikacja użytkowników mBank CompanyNet w Contact Center
 

Bezpieczeństwo platformy mBank CompanyNet

więcej na temat Bezpieczeństwo platformy mBank CompanyNet
 

Szyfrowanie i certyfikat w mBank CompanyNet

więcej na temat Szyfrowanie i certyfikat w mBank CompanyNet
 

Konfiguracja przeglądarki do współpracy z mBank CompanyNet

więcej na temat Konfiguracja przeglądarki do współpracy z mBank CompanyNet
 

Pakiet aktualizacyjny BRESOK

więcej na temat Pakiet aktualizacyjny BRESOK
 

Struktury plików wymiany danych

więcej na temat Struktury plików wymiany danych