dla telefonów stacjonarnych
dla połączeń międzynarodowych i komórkowych

1 opłata za jeden impuls niezależnie od czasu rozmowy

2 opłata zgodnie z taryfą operatora

 

W trosce o bezpieczeństwo i wygodę naszych klientów udostępniamy Contact Center – telefoniczne centrum wsparcia

W Contact Center można uzyskać informacje na temat:

  •  

    produktów i usług bankowości elektronicznej oraz bankowości transakcyjnej, w szczególności: mBank CompanyNet, BRESOK, Multicash oraz rachunku bankowego, produktów zarządzania spływem należności, kart korporacyjnych i prepaid

  •  

    stanu zleceń realizowanych poprzez systemy bankowości elektronicznej

  •  

    salda rachunku oraz operacji zrealizowanych

  •  

    wsparcia w aspektach technicznych

  •  

    działania tokenów, certyfikatów kwalifikowanych, autoryzacyjnych oraz podpisów elektronicznych

  •  

    integracji systemów bankowości elektronicznej banku z systemami klienta

  •  

    szkoleń z obsługi systemów bankowości elektronicznej

  •  

    odtwarzania wyciągów archiwalnych

  •  

    bieżącej obsługi i poruszania się po systemach bankowości elektronicznej, w szczególności: logowania do systemów bankowości elektronicznej, wykonywania zleceń i dyspozycji

  •  

    generowania i pobierania raportów, weryfikowania statusów zleceń i dyspozycji

  •  

    dokumentacji dotyczącej bankowości elektronicznej

Contact Center jest do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku, w godz. 8:00–18:30

IVR - system obsługi telefonicznej w Contact Center

Dla Państwa wygody prezentujemy najważniejsze funkcje systemu obsługi telefonicznej:

1. Wsparcie w zakresie rachunków, przelewów oraz innych usług i produktów bankowości korporacyjnej
      1. Autentykacja – należy podać ID i PIN do CC (cyfra 1)
      2. Tutorial – informacja jak wyświetlić w mBank CompanyNet ID i PIN do CC (cyfra 2)
      3. Połączenie z konsultantem (cyfra 0)
      4. Powrót do poprzedniego menu (cyfra 9)

2. Wsparcie techniczne w zakresie systemu mBank CompanyNet
      1. Autentykacja – należy podać ID i PIN do CC (cyfra 1)
      2. Tutorial – informacja jak wyświetlić w mBank CompanyNet ID i PIN do CC (cyfra 2)
      3. Połączenie z konsultantem (cyfra 0)
      4. Powrót do poprzedniego menu (cyfra 9)

3. Wsparcie w zakresie systemów BRESOK, MULTICASH, rozwiązań Connect oraz  integracji systemów księgowych
      1. Połączenie z konsultantem

4. Wsparcie użytkowników mPlatformy walutowej
     1. Autentykacja – należy podać ID i PIN do CC (cyfra 1)
     2. Tutorial – informacja jak wyświetlić w mBank CompanyNet ID i PIN do CC (cyfra 2)
     3. Połączenie z konsultantem (cyfra 0)
     4. Powrót do poprzedniego menu (cyfra 9)

Wybierając cyfrę 7 możliwa jest obsługa telefoniczna w języku angielskim.