Paynow to usługa dla firm, które prowadzą sklepy internetowe. Dzięki niej można akceptować różne metody płatności online. Usługa jest dostępna w systemie mBank CompanyNet (mCN).  

 

Dlaczego warto skorzystać z usługi Paynow?

  • jedyne na Polskim rynku rozwiązanie chmurowe,

  • jedna, przejrzysta i atrakcyjna opłata – 0,95% prowizji od transakcji, bez abonamentu i opłat za aktywację,

  • prosta integracja usługi ze sklepem internetowym klienta – dokumentacja i wsparcie technologiczne ze strony spółki-córki mBanku – mElements; usługę można zainstalować nawet w jeden dzień,

  • dostęp do usługi zintegrowany z systemem mBank CompanyNet – wszystkie informacje o płatnościach w jednym systemie, ten sam model logowania do systemu mCN i usługi Paynow,

  • najwyższe standardy bezpieczeństwa wymagane od bankowych systemów transakcyjnych,

  • przejrzysta, intuicyjna kontrola płatności przychodzących i zarządzanie zwrotami,

  • możliwość przyjmowania płatności kartami w ponad 20 walutach.

Obsługiwane metody płatności

  • szybkie płatności internetowe (tzw. pay-by-link)
  • BLIK
  • karty płatnicze
  • Google Pay

Warunki uruchomienia usługi

Możesz uruchomić usługę Paynow, jeśli:

  • jesteś właścicielem sklepu internetowego prowadzonego zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • masz umowę z mBankiem o prowadzenie rachunku bankowego,

Jeśli chcesz skorzystać z usługi Paynow, prosimy skontaktuj się z doradcą mBanku.

 

 

Informacje techniczne

Usługa Paynow jest przygotowana do szybkiej integracji z:

  • platformami handlowymi: Shoplo, Sote, Redcart, Skyshop, Sellingo oraz shopGold, e-stolowka.pl, booker, go shop, Codarius, Cs-Cart (Cart Functionality), Fitssey, WP Idea, Comarch e-sklep, Aptus, KQS,

  • pluginami: WooCommerce, OpenCart, PrestaShop, Magento,

  • możesz także połączyć się przez API Paynow.

Na liście nie ma platformy, z której korzystasz? Skontaktuj się z nami.

Dodatkowe usługi dla e-commerce

Pytania i odpowiedzi

  •  

    Kto ma dostęp do panelu Paynow?

    • Dostęp do panelu Paynow mają pracownicy, którym takie uprawnienia przyzna administrator systemu mCN. Każdy użytkownik otrzymuje uprawnienia indywidualnie. Mogą, choć nie muszą, łączyć się z dostępem do innych usług / rachunków / danych w systemie mCN.

  •  

    Czy usługę Paynow można włączyć w kilku sklepach jednocześnie?

    • Tak, można dodać jednocześnie kilka sklepów (stron internetowych). Można to zrobić:

      • na początku – gdy wnioskujesz o usługę,
      • jeśli masz już aktywną usługę – wejdź w zakładkę Paynow/Ustawienia/Sklepy i punkty płatnościa następnie dodaj nowy/kolejny sklep internetowy.
  •  

    Jakie warunki formalne muszę spełnić, by uruchomić usługę Paynow?

    • Możesz uruchomić usługę Paynow, jeśli:

      1. Jesteś właścicielem sklepu internetowego prowadzonego zgodnie z obowiązującymi przepisami. Oznacza to m.in., że musisz na swoim portalu opublikować takie informacje: 

      • pełne dane firmy (nazwa, REGON,NIP, adres siedziby),
      • dane kontaktowe dla kupujących, w tym adres e-mail lub numer telefonu,
      • politykę (regulamin) dotyczącą sprzedaży i dostaw, w tym informację o zasadach aktywowania zakupionych usług,
      • politykę (regulamin) dotyczącą ochrony danych osobowych i prywatności,
      • wyczerpujący i prawdziwy opis oferowanych dóbr, usług oraz treści z ich cenami na zasadach, które określają przepisy prawa,
      • procedurę składania reklamacji oraz jak będą rozpatrywane,
      • politykę zwrotu towarów (w tym okres, w którym można zwrócić produkt),
      • walutę płatności,
      • moduł zakupowy.
      • z grona użytkowników wykluczamy sklepy internetowe, które prowadzą obrót towarami znajdującymi się na liście tzw. towarów zakazanych


      2. Masz umowę z mBankiem o prowadzenie rachunku bankowego, aktywny rachunek w złotych polskich oraz aktywny system bankowości transakcyjnej – mCN.

       

      Usługę Paynow udostępniamy klientom na podstawie wniosku. Dzięki informacjom w nim zawartym sprawdzimy, czy możemy uruchomić tę usługę (zgodnie z zasadami w pkt. Warunki uruchomienia usługi). Jeśli wszystko będzie się zgadzać, przygotujemy umowę produktową oraz regulamin.

  •  

    W jakich walutach mBank rozlicza transakcje kartami?

    • Płatności kartami w EUR, USD, GBP i CZK zaksięgujemy bezpośrednio na rachunku w danej walucie.

      Waluty główne (księgowanie 1:1) 

       

      Waluta PLN

      Waluta EUR 

      Waluta USD 

      Waluta GBP 

      Waluta CZK 

        

      Pozostałe waluty przeksięgujemy i zaksięgujemy na rachunku w EUR.

      Waluty przewalutowane do EUR

      Waluty minor 

      Waluta RON 

      Waluta DKK 

      Waluta SEK 

      Waluta CAD  

      Waluta NOK 

      Waluta CHF 

      Waluta RUB  

      Waluta UAH  

      Waluta BYR  

      Waluta TRY  

      Waluta JPY   

      Waluta HUF 

      Waluta HRK 

      Waluta VND  

      Waluta ISK  

      Waluta KRW  

      Waluta BGN 

      Waluta ILS  

Kontakt i pomoc techniczna dla klientów

Usługę Paynow udostępniamy we współpracy z naszą spółką-córką mElements. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat wymagań technicznych, napisz na adres kontakt@paynow.pl