jak uruchomić
1włącz aplikację Google Pay i zeskanuj kartę lub wpisz jej dane
włącz aplikację Google Pay i zeskanuj kartę lub wpisz jej dane
2zaakceptuj regulaminy usługi i wpisz w aplikacji jednorazowe hasło, które dostaniesz SMS-em na numer telefonu przypisany do Twojej karty
zaakceptuj regulaminy usługi i wpisz w aplikacji jednorazowe hasło, które dostaniesz SMS-em na numer telefonu przypisany do Twojej karty
Wpisz go w aplikacji.
jak płacić
Odblokuj telefon i zbliż go do terminala.
Gdy transakcja zostanie zaakceptowana, zobaczysz potwierdzenie na telefonie i terminalu.
Potwierdź zakup i wybierz z dostępnych metod płatności Google Pay oraz kartę, którą chcesz zapłacić. Zatwierdź płatność.
Wybierz metodę płatności Google Pay i zatwierdź ją.
karty, które możesz dodać
pytania i odpowiedzi
Google Pay to funkcja, dzięki której możesz płacić telefonem. Wystarczy, że dodasz swoją kartę (debetową lub obciążeniową) w aplikacji mobilnej, aby płacić telefonem dokładnie tak, jak plastikową kartą.
Dodaj swoją kartę płatniczą do aplikacji Google Pay. Pamiętaj, aby włączyć funkcję NFC, a w sekcji „Dotknij i zapłać” swojego urządzenia ustawić aplikację Google Pay jako domyślną.
Można dodać dowolną kartę debetową lub obciążeniową bankowości korporacyjnej.
Potrzebne jest urządzenie mobilne (np. smartfon, tablet) z technologią NFC oraz z systemem operacyjnym Android w wersji 5.0 lub nowszej.
konto Google,
urządzenie mobilne (np. smartfon, tablet) z technologią NFC,
system Google w wersji 5.0 lub nowszej,
plastikowa karta debetowa lub obciążeniowa,
zainstalowana aplikacja Google Pay na smartfonie lub tablecie,
zaakceptowany Regulamin korzystania z kart płatniczych mBank S.A. w ramach Google Pay oraz warunki korzystania z usługi przedstawione podczas dodawania karty do Google Pay.
płatności zbliżeniowe,
płatności w aplikacjach mobilnych sprzedawców, którzy udostępniają płatności Google Pay.
Tak. Wypłata środków z bankomatu za pośrednictwem Google Pay jest możliwa.
Nie.
Tak.
Tak, można dodać nieograniczoną liczbę kart na urządzeniu.
Limity są takie same jak na Twojej plastikowej karcie.
Nie. Blokada transakcji zbliżeniowych na plastikowej karcie nie ma wpływu na działanie karty w Google Pay.
Tak.
Podczas płatności w aplikacji wybierz opcję płatności przez Google Pay (nie musisz podawać danych swojej karty). Może być potrzebne potwierdzenie Twojej tożsamości metodą, której używasz do odblokowania ekranu swojego telefonu (np. PIN lub odcisk palca).
Połączenie z internetem jest niezbędne podczas dodawania karty do Google Pay. Podczas płatności nie jest wymagane, jednak, co jakiś czas, Google Pay może wymagać połączenia z internetem.
Tak.
W aplikacji Google Pay zobaczysz 10 ostatnich płatności zrealizowanych za pomocą aplikacji.
Możesz:
zadzwonić na infolinię pod numerem telefonu +48 22 829 01 12
wejść do Menadżera Urządzeń Google i skorzystać z opcji „wymaż dane z telefonu”.
Nie. Usunięcie karty z telefonu nie ma wpływu na możliwość korzystania z karty plastikowej
Tak. Rezygnacja z karty wiąże się z usunięciem tej karty również z Google Pay na wszystkich urządzeniach mobilnych.
Sprawdź, czy:
masz włączoną funkcję NFC,
w ustawieniach usługi płatności „Dotknij i zapłać” aplikacja Google Pay jest ustawiona jako domyślna do płatności,
masz połączenie z internetem (dotyczy płatności w sklepach internetowych).
Jeśli nadal nie możesz płacić przez Google Pay, zadzwoń na infolinię +48 22 829 01 12.
To karta, którą płacisz bez odblokowania telefonu. Jeśli masz kilka kart, możesz zdecydować, która karta jest domyślna poprzez jej wybranie w aplikacji.
Włącz aplikację Google Pay i wybierz kartę, którą chcesz zapłacić, a następnie zbliż telefon do terminala.
Nie musisz nic robić. Automatycznie powiążemy nowe dane karty z kartą w Google Pay.
Jeśli zgubisz telefon lub ktoś Ci go ukradnie, zadzwoń na infolinię +48 22 829 01 12.
Jeśli zmienisz telefon lub przywrócisz ustawienia fabryczne, musisz ponownie dodać kartę do Google Pay. Natomiast aktualizacja telefonu nie wpływa na działanie Google Pay.