W naszej aplikacji przechowujemy dwa rodzaje identyfikatorów:
unikalny identyfikator aplikacji, czyli parametr, który nasza aplikacja otrzymała po sparowaniu,
specjalny token, niezbędny do autoryzacji zleceń – o ile korzystasz z Mobilnej autoryzacji.
Identyfikatory te są na Twoim urządzeniu mobilnym, dopóki nie usuniesz z niego naszej aplikacji.
Gdy instalujesz aplikację na swoim urządzeniu, do naszego systemu trafiają informacje o:
identyfikatorach naszej aplikacji,
marce, modelu i identyfikatorze urządzenia mobilnego.
Wykorzystujemy je, aby jednoznacznie identyfikować naszą aplikację, urządzenie mobilne oraz użytkownika.
W komunikacji między naszą aplikacją i systemami wykorzystujemy mechanizmy szyfrujące. Dzięki temu dane przesyłane przez sieć są bezpieczne.
Specjalne mechanizmy sprawdzają zabezpieczenia urządzenia. Jeśli zauważymy coś niepokojącego:
dostaniesz w aplikacji powiadomienie o zagrożeniach,
możemy zablokować logowanie lub realizację transakcji na tym urządzeniu.
Nasza aplikacja, jeśli się na to zgodzisz, otrzyma dostęp do wybranych funkcji Twojego urządzenia:
funkcja urządzenia mobilnego | w jakiej sytuacji korzystamy z dostępu |
lokalizacja | gdy szukasz bankomatów i wpłatomatów |
aparat fotograficzny | gdy skanujesz kod QR |
telefon | gdy dzwonisz do Centrum Klienta |
funkcja urządzenia mobilnego | w jakiej sytuacji korzystamy z dostępu |
lokalizacja | gdy szukasz bankomatów i wpłatomatów |
aparat fotograficzny | gdy skanujesz kod QR |
telefon | gdy dzwonisz do Centrum Klienta |
To zależy od wersji aplikacji mobilnej i rodzaju urządzenia. Najczęściej wystarczy, że zmienisz ustawienia systemowe w swoim urządzeniu. Jeśli nie ma takiej możliwości, konieczne będzie odinstalowanie naszej aplikacji.
Jakie informacje zbierają nasze aplikacje?
typ urządzenia i jego system operacyjny,
wersja aplikacji mobilnej,
język, z którego korzysta urządzenie,
informacje o tym, w które elementy aplikacji mobilnej klikasz,
informacje, o tym, które ekrany aplikacji mobilnej są wyświetlane,
informacje o przełamaniu ustawień fabrycznych,
przybliżona lokalizacja urządzenia
Dlaczego to robimy?
dzięki temu bezpiecznie uruchamiasz i korzystasz z naszej aplikacji,
usprawniamy działanie naszych aplikacji i diagnozujemy błędy
Zachęcamy, odwiedź stronę www.mbank.pl/rodo. W przystępny sposób opisujemy tam, jak przetwarzamy dane klientów oraz jakie masz prawa.
Jeśli nie zgadzasz się z polityką prywatności, możesz odinstalować naszą aplikację lub jej nie instalować.