Informacja o zmianach w regulaminach

  •  

    Dlaczego otrzymałem od Was komunikat o papierowych listach?

    • Gdy zmienia się dokumentacja, która dotyczy Twoich produktów lub usług, musimy Ci przekazać taką informację. Możesz zdecydować, że chcesz dostawać od nas informacje o tych zmianach papierowym listem. Taki wybór daje Ci decyzja Prezesa UOKiK nr RBG 6/2019.

  •  

    Co zdecydował Prezes UOKiK (decyzja nr RBG 6/2019)?

    • UOKiK ocenił, że praktyki, które stosował mBank, naruszały zbiorowe interesy konsumentów.

      Decyzja dotyczy:

      Decyzja nie dotyczy:

      osób fizycznych (konsumentów), które mają w mBanku produkty, które podlegają Ustawie o usługach płatniczych, wymienione w Decyzji, czyli:

      • konta,
      • karty płatnicze (debetowe),
      •  karty kredytowe.

      osób fizycznych, które prowadzą działalność gospodarczą oraz firm

       

  •  

    Jakie informacje klient będzie otrzymywać pocztą, jeśli woli papierowe listy?

    • Papierowym listem wyślemy krótką informację co zmieniamy w regulaminach, cennikach (taryfach prowizji i opłat), tabelach oprocentowania. Aktualne oraz archiwalne dokumenty klient znajdzie na stronie internetowej naszego banku.
      Listy wysyłamy do osób, które korzystają z rachunków, kart oraz usług dla osób fizycznych podlegających ustawie o usługach płatniczych.

  •  

    Co mam zrobić, aby dostawać papierowe listy z informacjami o zmianach?

    • Musimy otrzymać od Ciebie taką informację. Możesz to zgłosić tylko raz między 5.11.2019  a 15.02.2020 r. Papierowy list najwygodniej zamówisz w serwisie transakcyjnym (Pasaż/Market/Usługi/Dyspozycje/Wyszukiwarka/Sposób komunikacji o regulaminach, taryfie prowizji i opłat:). Załatwisz to także na mLinii lub w placówce/oddziale.

  •  

    Nie chcę w ogóle dostawać papieru. Co mam zrobić?

    • Masz prawo do takiej decyzji. Informacje w formie elektronicznej znajdziesz w serwisie transakcyjnym lub aplikacji mobilnej. Umieszczamy je tam dla klientów, którzy aktywnie korzystają z bankowości elektronicznej i mobilnej.

      Wystarczy więc, że systematycznie logujesz się do serwisu transakcyjnego – i masz tam zawsze „pod ręką” najważniejsze informacje, bez względu na to gdzie jesteś.

      Jeśli aktywnie korzystasz z serwisu lub aplikacji i nie zgłosisz nam, że chcesz dostawać papierowe listy, informacje

      o kolejnych zmianach będziemy udostępniać Ci elektronicznie.

  •  

    Jeśli wybiorę papierowe listy, od kiedy będę je otrzymywać?

    • W tej formie otrzymasz informacje o zmianach w ważnych dokumentach, które będziemy wysyłać po 15.03.2020 r. To nie oznacza, że każdą korespondencję z banku dostaniesz papierowym listem. Pamiętaj, że część informacji od nas o innych produktach niż konto czy karta będziemy udostępniać Ci tak jak dotychczas: w serwisie transakcyjnym/aplikacji mobilnej, mailem lub listem.

  •  

    Trudno mi się zdecydować. Jakie zalety mają obie opcje?

    • Zakres informacji jest identyczny. Wybierz więc dogodną dla siebie formę. Wspieramy inicjatywy na rzecz ochrony środowiska, dlatego zachęcamy naszych klientów, aby korzystali z bankowości elektronicznej i informacji, które tam udostępniamy.