-
1.
Zgoda na otrzymywanie informacji handlowej drogą elektroniczną, w tym marketing sms i e-mail
-
Co zyskasz, jeśli się zgodzisz?
Będziesz mógł:
- uczestniczyć w naszych konkursach i promocjach
- otrzymywać od nas informacje o ciekawych produktach i usługach (mail, SMS, komunikat przy rachunku)
Jak zmienić/wycofać tę zgodę?
- zaloguj się do serwisu transakcyjnego, wejdź w „Panel ustawień” i wybierz zakładkę „Zgody”
- skontaktuj się z mLinią
- odwiedź naszą placówkę
-
-
2.
Zgoda na komunikację telefoniczną
-
Co zyskasz, jeśli się zgodzisz?
Będziesz mógł otrzymywać:
- najnowsze informacje o naszych produktach i usługach
- telefony w sprawie nowości, promocji i wydarzeń w banku
Jak zmienić/wycofać tę zgodę?
- zaloguj się do serwisu transakcyjnego, wejdź w „Panel ustawień” i wybierz zakładkę „Zgody”
- skontaktuj się z mLinią
- odwiedź naszą placówkę
-
-
3.
Zgoda na reklamę spółek AXA Ubezpieczenia TUiR S.A. oraz AXA Życie S.A.
-
Co zyskasz, jeśli się zgodzisz?
Będziesz mógł:
- kupić ubezpieczenie z dodatkową zniżką
- otrzymywać od nas informacje o ubezpieczeniach, które oferujemy oraz promocjach
Jak zmienić/wycofać tę zgodę?
- zaloguj się do serwisu transakcyjnego, wejdź w „Panel ustawień” i wybierz zakładkę „Zgody”
- skontaktuj się z mLinią
- odwiedź naszą placówkę
-
-
4.
Zgoda na reklamę spółki Cyber Productivity S.A.
-
Co zyskasz, jeśli się zgodzisz?
Będziesz mógł:
- korzystać z wygodnej i prostej księgowości w serwisie transakcyjnym
- otrzymywać informacje o produktach i usługach spółki Cyber Productivity S.A.
Jak zmienić/wycofać tę zgodę?
- zaloguj się do serwisu transakcyjnego, wejdź w „Panel ustawień” i wybierz zakładkę „Zgody”
- skontaktuj się z mLinią
- odwiedź naszą placówkę
-
-
5.
Zgoda na mOkazje
-
Co zyskasz, jeśli się zgodzisz?
Będziesz mógł:
- korzystać z mOkazji, dopasowanych do Twoich zwyczajów i potrzeb zakupowych
- część wydatków za zakupy w mOkazjach automatycznie wróci na Twoje konto
Jak zmienić/wycofać tę zgodę?
- zaloguj się do serwisu transakcyjnego, wejdź w zakładkę „mOkazje” lub „Panel ustawień” (zakładka „Zgody”)
- skontaktuj się z mLinią
- odwiedź naszą placówkę
-
-
6.
Zgoda dla BIK na przetwarzanie danych po wygaśnięciu zobowiązania
-
Co zyskasz, jeśli się zgodzisz?
- utrzymasz dobrą ocenę punktową, która potwierdza Twoją wiarygodność kredytową (ocenę nadają BIK S.A. i mBank S.A.)
- jeśli będziesz spłacał terminowo zadłużenie, łatwiej dostaniesz kolejny kredyt
Jak zmienić/wycofać tę zgodę?
- skontaktuj się z mLinią
- odwiedź naszą placówkę
-
-
7.
Zgoda na płatności Google Pay
-
Co zyskasz, jeśli wyrazisz zgodę?
- będziesz mógł płacić telefonem, dzięki temu, że dodasz naszą kartę debetową lub kredytową do płatności Google Pay
Jak zmienić tę zgodę?
- zaloguj się do aplikacji mobilnej, wejdź w „Ustawienia” i wybierz „Płatności telefonem”
- skontaktuj się z mLinią
-
-
8.
Zgoda na płatności Apple Pay
-
Co zyskasz, jeśli wyrazisz zgodę?
Będziesz mógł:
- płacić telefonem, dzięki temu, że dodasz naszą kartę debetową lub kredytową do aplikacji Wallet i płatności Apple Pay
- uczestniczyć w naszych konkursach i promocjach
Jak zmienić tę zgodę?
- skontaktuj się z mLinią
-
-
9.
Marketing bezpośredni produktów i usług mBanku oraz spółek z grupy kapitałowej
-
Co zachowasz, jeśli nie zgłosisz sprzeciwu?
Będziesz mógł:
- uczestniczyć w naszych konkursach i promocjach
- otrzymywać od nas informacje o ciekawych produktach, które oferuje nasz bank oraz spółki z naszej grupy kapitałowej
Jak możesz się sprzeciwić?
- zadzwoń na mLinię
- odwiedź naszą placówkę
-
-
10.
Marketing oparty na profilowaniu
-
Co zachowasz, jeśli nie zgłosisz sprzeciwu?
- będziesz mógł otrzymywać od nas dopasowane oferty (naszego banku oraz spółek z naszej grupy kapitałowej)
Jak możesz się sprzeciwić?
- zadzwoń na mLinię
- odwiedź naszą placówkę
-
-
11.
Profilowane serwisy
-
Co zachowasz, jeśli nie zgłosisz sprzeciwu?
- dodatkowe funkcje w serwisie transakcyjnym lub aplikacji mobilnej, dzięki którym łatwiej zarządzasz swoimi finansami (kategorie płatności, asystent płatności). Pełną listę personalizowanych funkcji znajdziesz na www.mbank.pl/rodo
Jak możesz się sprzeciwić?
- zadzwoń na mLinię
- odwiedź naszą placówkę
-
-
12.
Profilowanie w celu wyliczenia limitu kredytowego
-
Co zachowasz, jeśli nie zgłosisz sprzeciwu?
- jeśli będziesz chciał wziąć kredyt, maksymalnie uprościmy i skrócimy ten proces (nie musisz przygotowywać dodatkowych dokumentów ani odwiedzać naszej placówki)
Jak możesz się sprzeciwić?
- zadzwoń na mLinię
- odwiedź naszą placówkę
Pamiętaj: Jeśli masz zobowiązanie kredytowe, musimy sprawdzać, czy je terminowo spłacasz oraz badać Twoją zdolność kredytową. To jeden z obowiązków prawnych, które na nas – jako administratora danych – nakładają przepisy prawne (wynikają one m.in. z: ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. prawo bankowe, ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o kredycie konsumenckim, ustawy z dnia 23 marca 2017 r. o kredycie hipotecznym oraz o nadzorze nad pośrednikami kredytu hipotecznego i agentami).
-
-
13.
Propozycje asystenta płatności
-
Co zyskasz, jeśli się zgodzisz?
- w zakładce „Nadchodzące płatności” znajdziesz propozycje przelewów cyklicznych, które przygotowujemy na podstawie historii Twoich operacji
- będziemy Ci przypominać o cyklicznych płatnościach (komunikaty w aplikacji/skrzynka wiadomości)
Jak włączyć/wyłączyć asystenta płatności?
- zaloguj się do serwisu transakcyjnego, wejdź w „Ustawienia”, wybierz zakładkę „Asystent płatności”
- zadzwoń na mLinię
- odwiedź naszą placówkę
Jak włączyć/wyłączyć powiadomienia?
- zaloguj się do serwisu transakcyjnego, wejdź w „Ustawienia” i wybierz zakładkę „Asystent płatności”
- otwórz aplikację mobilną, wejdź w „Ustawienia”, wybierz „Powiadomienia”
- zadzwoń na mLinię
- odwiedź naszą placówkę
-
-
14.
Moje cele – podpowiedzi dotyczące realizacji celu
-
Co zyskasz, jeśli się zgodzisz?
- przygotujemy propozycje oszczędności/inwestycji dopasowanych do Twojego celu
- będziemy Cię wspierać, abyś łatwiej osiągnął cel (będziemy wysyłać Ci komunikaty nawiązujące do tempa oszczędzania)
Jak włączyć/wyłączyć powiadomienia dotyczące tempa oszczędzania?
zaloguj się do serwisu transakcyjnego, wejdź w „Panel ustawień” i wybierz zakładkę „Zgody”
-