reklamacje
jak złożyć reklamację w mBank CompanyNet
1wejdź w Wirtualny oddział
wejdź w Wirtualny oddział
2kliknij złóż reklamację
kliknij złóż reklamację
3wypełnij formatkę reklamacji
wypełnij formatkę reklamacji
4autoryzuj reklamację
autoryzuj reklamację
jak jeszcze możesz złożyć reklamację
zadzwoń do Centrum klienta
z aplikacji mBank CompanyMobile – kliknij ikonę słuchawki
pod numery: 801 273 273 lub 22 6273273
Centrum klienta jest dostępne od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-18
napisz do nas
Wyślij reklamację na adres wybranej placówki.
przyjdź lub zadzwoń do wybranej placówki
Pamiętaj, że musisz wziąć ze sobą dokument tożsamości.
co powinna zawierać reklamacja
nazwę firmy oraz REGON
numer rachunku firmy
dane osoby, która składa reklamację (imię, nazwisko, numer telefonu, e-mail)
szczegóły zdarzenia, do którego masz zastrzeżenia
informację, jak chcesz, abyśmy rozwiązali tę reklamację
dokumenty
Jeśli składasz reklamację w jednym z tych tematów, dołącz do reklamacji dodatkowe dokumenty.
pytania i odpowiedzi
Jeśli Twoja reklamacja dotyczy odmowy udzielenia kredytu lub oceny Twojej zdolności kredytowej – w odpowiedzi na reklamację przekażemy Ci wyjaśnienia. Umieścimy w niej informacje na temat czynników, które miały wpływ na ocenę Twojej zdolności kredytowej (zgodnie z przepisem art. 70a Prawa bankowego).