reklamacje

jak złożyć reklamację w mBank CompanyNet

1

wejdź w Wirtualny oddział

2

kliknij złóż reklamację

3

wypełnij formatkę reklamacji

4

autoryzuj reklamację

jak jeszcze możesz złożyć reklamację

zadzwoń do Centrum klienta

  • z aplikacji mBank CompanyMobile – kliknij ikonę słuchawki

  • pod numery: 801 273 273 lub 22 6273273

  • Centrum klienta jest dostępne od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-18

napisz do nas

Wyślij reklamację na adres wybranej placówki.

przyjdź lub zadzwoń do wybranej placówki

Pamiętaj, że musisz wziąć ze sobą dokument tożsamości.

co powinna zawierać reklamacja

  • nazwę firmy oraz REGON

  • numer rachunku firmy

  • dane osoby, która składa reklamację (imię, nazwisko, numer telefonu, e-mail)

  • szczegóły zdarzenia, do którego masz zastrzeżenia

  • informację, jak chcesz, abyśmy rozwiązali tę reklamację

dokumenty

Jeśli składasz reklamację w jednym z tych tematów, dołącz do reklamacji dodatkowe dokumenty.

pytania i odpowiedzi


Jeśli Twoja reklamacja dotyczy odmowy udzielenia kredytu lub oceny Twojej zdolności kredytowej – w odpowiedzi na reklamację przekażemy Ci wyjaśnienia. Umieścimy w niej informacje na temat czynników, które miały wpływ na ocenę Twojej zdolności kredytowej (zgodnie z przepisem art. 70a Prawa bankowego).


wyniki wyszukiwania