Chcesz zmienić dane? A może zamówić dokumenty do konta lub kredytu? Możesz to zrobić wygodnie w aplikacji mobilnej.

Jak zamówić dokumenty i złożyć dyspozycje w aplikacji mobilnej?

Zaloguj się do aplikacji. Kliknij ikonę Usługi (w prawym dolnym rogu)

W sekcji sprawy bankowe wybierz Twoje sprawy

Skorzystaj z wygodnego dla Ciebie sposobu wyszukiwania spraw.

Jakie dyspozycje możesz złożyć w aplikacji mobilnej?

W aplikacji znajdziesz popularne wnioski i dyspozycje, dzięki którym możesz samodzielnie:

    • zmienić swoje dane osobowe
    • zastrzec dokument tożsamości
    • zamówić nową kartę w miejsce zastrzeżonej
    • zmienić typ rachunku
    • obniżyć limit karty kredytowej
    • zamówić dokumenty np. zaświadczenia i opinie dotyczące produktów, z których korzystasz
    • złożyć wniosek o świadczenia dla rodziców (np. Rodzina 800+)
    • zlecić spłatę zajęcia rachunku bankowego lub zgłosić środki niepodlegające egzekucji
    • zamówić gotówkę do odbioru w placówce
    • zmienić dzień spłaty raty kredytu lub wystawienia wyciągu karty kredytowej
    • zgłosić zmiany dotyczące ubezpieczeń, z których korzystasz
    • dostarczyć polisę nieruchomości do kredytu hipotecznego

Zaglądaj tu regularnie – listę będziemy uzupełniać o kolejne dyspozycje.

To nie jest oferta.

Szczegółowe informacje dotyczące zakresu i kanałów składania dyspozycji znajdziesz w Regulaminie otwierania i prowadzenia rachunków bankowych dla osób fizycznych w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A dostępnym na https://www.mbank.pl/pomoc/dokumenty/oferta-indywidualna/konta/konta/regulamin/ i w Regulaminie obsługi klientów w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A. udostępnionym na stronie: https://www.mbank.pl/pomoc/dokumenty/oferta-indywidualna/konta/regulamin-obslugi/

Pamiętaj, że mBank udostępnia aplikację tylko za pomocą autoryzowanych sklepów – App Store (iOS - Apple), Google Play (Android), AppGallery dla telefonów Huawei. Do pobrania oraz aktualizacji aplikacji używaj zawsze tych sklepów, ponieważ znajdujące się tam programy są cyfrowo podpisane i przechodzą proces weryfikacji, a więc gwarantują Ci bezpieczeństwo. Nigdy nie pobieraj aplikacji z niezaufanych źródeł! Nową aplikację możesz pobrać jeśli Twoje urządzenie ma systemem operacyjny w wersji minimum Android 7.0 lub iOS 15.0 (lub nowsze). Zapoznaj się z polityka prywatności aplikacji mobilnych. Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym objętych tym materiałem znajdziesz na www.mBank.pl/slowniczek