pomoc w aplikacji mobilnej
Znajdź odpowiedź na swoje pytania.
teraz odpowiedzi masz zawsze pod ręką
Zastanawiasz się, jak zmienić limit płatności BLIK? A może chcesz podać do banku nowy adres korespondencyjny? Nie musisz już w tych sprawach dzwonić na mLinię czy iść do placówki.
Kliknij ikonę lupki na ekranie aplikacji, aby skorzystać z wyszukiwarki w zakładce Pomoc. Szybko i wygodnie znajdziesz w niej odpowiedzi na nurtujące Cię pytania.
dlaczego warto
intuicyjna wyszukiwarka
W której możesz wpisywać pojedyncze słowa lub całe zdania.
odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
Podgląd do ekranów i funkcji w aplikacji mobilnej.
czat lub połączenie z konsultantem
Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie, nasz konsultant Ci pomoże.
Twoje sprawy
Wygodnie załatwisz różne sprawy bankowe np. zamówisz dokumenty, zmienisz typ konta, zawnioskujesz o świadczenia dla rodziców.
reklamacje
Swój problem możesz nam zgłosić samodzielnie w aplikacji.
intuicyjna wyszukiwarka
W której możesz wpisywać pojedyncze słowa lub całe zdania.
odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
Podgląd do ekranów i funkcji w aplikacji mobilnej.
czat lub połączenie z konsultantem
Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie, nasz konsultant Ci pomoże.
Twoje sprawy
Wygodnie załatwisz różne sprawy bankowe np. zamówisz dokumenty, zmienisz typ konta, zawnioskujesz o świadczenia dla rodziców.
reklamacje
Swój problem możesz nam zgłosić samodzielnie w aplikacji.
intuicyjna wyszukiwarka
W której możesz wpisywać pojedyncze słowa lub całe zdania.
odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
Podgląd do ekranów i funkcji w aplikacji mobilnej.
czat lub połączenie z konsultantem
Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie, nasz konsultant Ci pomoże.
Twoje sprawy
Wygodnie załatwisz różne sprawy bankowe np. zamówisz dokumenty, zmienisz typ konta, zawnioskujesz o świadczenia dla rodziców.
reklamacje
Swój problem możesz nam zgłosić samodzielnie w aplikacji.
jak skorzystać z pomocy



aplikacja mobilna mBanku
pobierz aplikację mobilną, z którą możesz
Pamiętaj, że mBank udostępnia swoją aplikację tylko w autoryzowanych sklepach - App Store (iOS - Apple), Google Play (Android). Pobieraj, instaluj i aktualizuj aplikacją tylko w tych sklepach ponieważ znajdujące się tam aplikacje są cyfrowo podpisane i przechodzą proces weryfikacji, pod kątem ich bezpieczeństwa. Nigdy nie pobieraj aplikacji z innych miejsc niż oficjalne sklepy (np. z linka otrzymanego sms-em czy przez komunikator) – narazisz się na pobranie złośliwej aplikacji, przez którą oszuści mogą wyłudzać Twoje dane, czy przejmować sms-y i wysyłać je bez Twojej zgody.
Nową aplikację możesz pobrać jeśli Twoje urządzenie ma system operacyjny w wersji minimum Android 9.0 lub iOS 16.0 (lub nowsze). Zapoznaj się z polityką prywatności aplikacji mobilnych, którą znajdziesz na stronie: https://www.mbank.pl/o-nas/o-mbanku/polityka-prywatnosci-mobile/
Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym objętych tym materiałem znajdziesz w naszym słowniczku. To nie jest oferta.