Teraz sprawne odpowiedzi masz zawsze pod ręką

Zastanawiasz się jak zmienić limit płatności BLIK? A może chcesz podać do banku nowy adres korespondencyjny?

Nie musisz już w tych sprawach dzwonić na mLinię czy iść do placówki. Kliknij w ikonę znaku zapytania na ekranie aplikacji, by skorzystać z wyszukiwarki w zakładce Pomoc. Szybko i wygodnie znajdziesz w niej odpowiedzi na nurtujące Cię pytania.

Pomoc w aplikacji to:

Intuicyjna wyszukiwarka, w której możesz wpisywać pojedyncze słowa lub całe zdania

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, podgląd do ekranów i funkcji w aplikacji mobilnej

Przekierowanie do połączenia z konsultantem i złożenia reklamacji z poziomu aplikacji

Masz pytania? Kliknij ikonę lupy


Ikonę lupy znajdziesz na Pulpicie, w prawym górnym roku ekranu.


Wpisz swoje pytanie w wyszukiwarce. W sekcji pomocy wyświetlimy Ci też najczęściej zadawane pytania.

 
Pobierz za darmo aplikację mBanku

 

 

Sprawdź jak połączyć aplikację ze swoim rachunkiem

Pamiętaj, że mBank udostępnia aplikację tylko za pomocą autoryzowanych sklepów – App Store (iOS - Apple), Google Play (Android), AppGallery dla telefonów Huawei. Do pobrania oraz aktualizacji aplikacji używaj zawsze tych sklepów, ponieważ znajdujące się tam programy są cyfrowo podpisane i przechodzą proces weryfikacji, a więc gwarantują Ci bezpieczeństwo. Nigdy nie pobieraj aplikacji z niezaufanych źródeł! Nową aplikację możesz pobrać jeśli Twoje urządzenie ma system operacyjny w wersji minimum Android 7.0 lub iOS 15.0 (lub nowsze). Zapoznaj się z polityka prywatności aplikacji mobilnych. Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym objętych tym materiałem znajdziesz na www.mBank.pl/slowniczek

To nie jest oferta.