Pobierz aplikację FitBit na telefon. Rozpocznij konfigurację zgodnie z instrukcją.
Jak zacząć korzystać z FitBit Pay?
Wybierz opcję Wallet i ustaw czterocyfrowy PIN do cyfrowego portfela.
Wpisz dane karty i zaakceptuj oświadczenia.
Odbierz SMS z kodem weryfikacyjnym i wpisz go
w aplikacji. Gotowe! Możesz już płacić zegarkiem.
Jak płacić FitBit Pay?
Naciśnij przycisk z lewej strony. Na wyświetlaczu zobaczysz wizerunek karty.
Wybierz kartę, którą chcesz zapłacić. (To dotyczy sytuacji, w której skonfigurowałeś więcej niż jedną kartę).
Wpisz czterocyfrowy PIN do portfela kart. Pamiętaj, że hasło wpisujesz tylko raz na 24 godziny.
Zbliż zegarek do czytnika kart i gotowe!
Najczęściej zadawane pytania
-
Co to jest Fitbit Pay?
-
Fitbit Pay to prosty, wygodny i bezpieczny sposób płacenia lub wypłacania z bankomatów za pomocą zegarków Fitbit wyposażonych w technologię NFC. Fitbit Pay dostępny jest na zegarkach Versa 2, Versa Special Edition, Ionic i Charge 3 Special Edition. Aktualną listę sprawdzisz na stronie https://www.fitbit.com/eu/fitbit-pay
-
-
Czy korzystanie z usługi jest bezpłatne?
-
Tak. Dodawanie i używanie kart jest całkowicie bezpłatne.
-
-
Jakie karty mogę dodać do płatności Fitbit Pay?
-
Wszystkie zbliżeniowe karty plastikowe mBanku: debetowe i kredytowe, z wyłączeniem gadżetów zbliżeniowych (np. naklejek lub opasek zbliżeniowych)
-
-
Gdzie mogę zapłacić moim zegarkiem?
-
W dowolnym terminalu wyposażonym w technologię zbliżeniową. Tam, gdzie możesz zapłacić klasyczną kartą zbliżeniową.
-
-
Jakie zegarki umożliwiają płatności zbliżeniowe?
-
Listę zegarków sprawdzisz na stronie: https://www.fitbit.com/eu/fitbit-pay
-
-
Czy płatności przy użyciu zegarka są bezpieczne?
-
Tak. Na zegarku przechowywane są wyłącznie wirtualne numery kart. Do odblokowania płatności zegarkiem wymagamy również 4-cyfrowego kodu zabezpieczającego.
-
-
Nie pamiętam mojego kodu bezpieczeństwa. Co teraz?
-
Możesz zarządzać swoim portfelem elektronicznym za pomocą aplikacji mobilnej Fitbit Pay. Zmienisz w niej lub zresetujesz swój kod bezpieczeństwa.
-
-
Zgubiłem zegarek. Co mam zrobić?
-
Kartę z portfela elektronicznego możesz usunąć w aplikacji Fitbit lub logując się do serwisu transakcyjnego. Wybierz zakładkę: Moje Finanse > Karty. Kliknij w wybraną kartę, w szczegółach wybierz Płatności telefonem, a następnie Usuń.
-
-
Czy mogę dodać więcej moich kart do usługi?
-
Tak. Maksymalnie możesz dodać do 5 kart.
-
-
Moja karta zniknęła z zegarka i nie mogę płacić. Co teraz?
-
Niektóre aktualizacje aplikacji Fitbit powodują usunięcie kart z elektronicznych portfeli. Dodaj wtedy ponownie swoją kartę do płatności.
-
-
Podczas wypłaty gotówki bankomat prosi mnie o kod PIN, mimo że już wprowadziłem 4-cyfrowy kod zabezpieczający na zegarku. Dlaczego?
-
Bankomat poza kodem zabezpieczającym na zegarku wymaga podania również kodu PIN karty plastikowej.
-
-
Lista kart, które mogą zostać dodane do Fitbit Pay:
-
Karty debetowe
- MASTERCARD PAYPASS
- MASTERCARD AQUARIUS PAYPASS
- MASTERCARD DEBIT GOLD
- MASTERCARD DEBIT BUSINESS
- MASTERCARD EDYCJA LIMITOWANA
- MASTERCARD INTENSIVE
- VISA PAYWAVE
- VISA AQUARIUS PAYWAVE
- VISA ME
- VISA FOTO
- VISA EMAX
- VISA AQUARIUS ŚWIAT
- VISA INTENSIVE
- VISA DEBIT PB
- VISA CLASSIC EUR PB
- VISA CLASSIC USD PB
- VISA CLASSIC EMAX EUR
- VISA CLASSIC EMAX GBP
- VISA CLASSIC EMAX USD
- VISA BUSINESS DEBIT
- VISA FOTO BUSINESS
- VISA PIONOWA
- MASTERCARD PIONOWA
Karty kredytowe
- MASTERCARD ME
- MASTERCARD STANDARD
- MASTERCARD MILES & MORE
- MASTERCARD MILES & MORE PREMIUM
- WORLD MASTERCARD
- WORLD ELITE MASTERCARD
- WORLD ELITE MASTERCARD PB
- MASTERCARD CREDIT BUSINESS
- MASTERCARD CREDIT PROFESSIONAL
- WORLD MASTERCARD INTENSIVE
- VISA CLASSIC PAYWAVE
- VISA MILES & MORE
- VISA MILES & MORE PREMIUM
- VISA PREMIUM
- VISA PLATINUM PB
- VISA GOLD CREDIT
- VISA BUSINESS CREDIT
Karty wycofane ze sprzedaży
- MASTERCARD DEBIT IZZY
- MASTERCARD GOLD
- MASTERCARD CREDIT GOLD
- MASTERCARD CREDIT
- VISA CLASSIC
- VISA CREDIT PB
- VISA PLATINUM
- VISA CLASSIC CREDIT
- VISA ELECTRON CREDIT
-
Nota prawna:
To nie jest oferta.
Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym objętych tym materiałem znajdziesz na www.mBank.pl/slowniczek.
Szczegółowe informacje na temat Fitbit Pay znajdują się w Regulaminie korzystania z kart płatniczych mBank S.A. w ramach Fitbit Pay dostępnym na https://pdf.mbank.pl/mbankpl/of/regulaminy/uslugi/regulamin_korzystania_z_kart_platniczych_fitbit_pay_od_04.02.2020.pdf
Szczegółowe informacje, w tym warunki opłat za płatności i wypłatę gotówki z bankomatów są określone w Taryfie prowizji i opłat bankowych dla osób fizycznych w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A., dostępnej na https://www.mbank.pl/pomoc/oplaty/interaktywna/ind/ oraz w Regulaminie kart debetowych dla osób fizycznych i klientów Private Banking w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A. oraz Regulaminie kart kredytowych dla osób fizycznych i klientów Private Banking w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A.
Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, objętych tym materiałem, znajdziesz na www.mBank.pl/slowniczek