Pobierz aplikację Garmin Connect Mobile na telefon. Rozpocznij konfigurację zgodnie z instrukcją. Następnie ustaw czterocyfrowy PIN w aplikacji.
Jak zacząć korzystać z Garmin Pay?
Wybierz opcję Dodaj kartę, wprowadź dane karty i zaakceptuj oświadczenia.
Odbierz SMS z kodem weryfikacyjnym i wpisz go
w aplikacji.
Gotowe! Właśnie dodałeś kartę. Karta będzie widoczna na ekranie telefonu i zegarka.
Jak płacić Garmin Pay?

Naciśnij i przytrzymaj na zegarku przycisk akcji lub menu, a następnie wybierz ikonę portfela.

Wpisz czterocyfrowy PIN do portfela kart. Pamiętaj, że hasło wpisujesz tylko raz na
24 godziny.

Wybierz kartę, którą chcesz zapłacić. (To dotyczy sytuacji, w której skonfigurowałeś więcej niż jedną kartę). Zbliż zegarek do terminla.
Sprawdź tutaj jakimi zegarkami możesz płacić
Najczęściej zadawane pytania
-
Co to jest Garmin Pay?
-
Garmin Pay to prosty, wygodny i bezpieczny sposób płatności i wypłaty z bankomatów za pomocą zegarka Garmin, wyposażonego w technologię NFC.
-
-
Czy korzystanie z usługi jest bezpłatne?
-
Tak bezpłatne. Dodawanie i używanie kart jest całkowicie bezpłatne.
-
-
Jakie karty mogę dodać do płatności Garmin Pay?
-
Wszystkie zbliżeniowe karty plastikowe mBanku: debetowe i kredytowe, z wyłączeniem gadżetów zbliżeniowych (np.: naklejki czy opaski zbliżeniowej).
-
-
Jak mogę zapłacić zegarkiem?
-
Wejdź w aplikację Portfel na zegarku, w razie potrzeby wpisz kod zabezpieczający. Wybierz kartę do płatności i zbliż zegarek do terminala.
-
-
Gdzie mogę zapłacić moim zegarkiem?
-
W dowolnym terminalu wyposażonym w technologię zbliżeniową. Wszędzie tam, gdzie możesz zapłacić klasyczną kartą zbliżeniową.
-
-
Jakie zegarki umożliwiają płatności zbliżeniowe?
-
Sprawdź tutaj, czy Twój zegarek umożliwia płatności zbliżeniowe Garmin Pay.
-
-
Czy płatności przy użyciu zegarka są bezpieczne?
-
Tak. Na zegarku przechowywane są wyłącznie wirtualne numery kart. Do odblokowania płatności zegarkiem wymagamy również 4-cyfrowego kodu zabezpieczającego.
-
-
Zgubiłem zegarek. Co mam zrobić?
-
Kartę z portfela elektronicznego możesz usunąć w aplikacji Garmin Connect lub logując się do serwisu transakcyjnego. Wybierz zakładkę: Moje Finanse > Karty. Kliknij w wybraną kartę, w szczegółach karty wybierz Płatności telefonem, a następnie Usuń.
-
-
Czy mogę dodać więcej moich kart do usługi?
-
Tak. Maksymalnie możesz dodać 10 kart.
-
-
Moja karta zniknęła z zegarka i nie mogę zapłacić. Co teraz?
-
Niektóre aktualizacje aplikacji Garmin Connect powodują usunięcie kart z elektronicznych portfeli. Dodaj wtedy ponownie swoją kartę do płatności.
-
-
Podczas wypłaty gotówki bankomat prosi mnie o kod PIN, mimo że już wprowadziłem 4-cyfrowy kod zabezpieczający na zegarku. Dlaczego?
-
Bankomat poza kodem zabezpieczającym na zegarku wymaga podania również kodu PIN karty plastikowej.
-
To nie jest oferta. Szczegółowe informacje na temat Garmin Pay znajdują się w Regulaminie korzystania z kart płatniczych mBank S.A. w ramach Garmin Pay dostępnym na https://pdf.mbank.pl/mbankpl/of/regulaminy/uslugi/regulamin_garmin_pay_od_21.01.2020.pdf
Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym objętych tym materiałem znajdziesz na www.mBank.pl/slowniczek.
Szczegółowe informacje, w tym warunki opłat za płatności i wypłatę gotówki z bankomatów są określone w Taryfie prowizji i opłat bankowych dla osób fizycznych w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A., dostępnej na https://www.mbank.pl/pomoc/oplaty/interaktywna/ind/
Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, objętych tym materiałem, znajdziesz na www.mBank.pl/slowniczek