Z Asystentem Płatności:

  • co miesiąc przypomnimy Ci o zbliżających się terminach Twoich płatności
  • wystawimy Ci gotowe, wypełnione zlecenie przelewu do akceptacji – nie musisz już wypełniać danych na formatce
  • jeśli potrzebujesz, możesz zmienić kwotę, datę lub tytuł przelewu
  • zlecenie zatwierdzisz jednym kliknięciem w aplikacji mobilnej
  • możesz dodawac własne powiadomienia, które będą widoczne w serwisie i w aplikacji mobilnej


Asystent Płatności jest bezpłatny i nie musisz go aktywować.

W aplikacji mobilnej wyślemy Ci powiadomienie z propozycjami płatności.


W serwisie transakcyjnym powiadomienia są widoczne w menu górnym > Nadchodzące płatności.

Jak zaakceptować, zmodyfikować lub odrzucić płatność w serwisie transakcyjnym?

W serwisie transakcyjnym kliknij w propozycję płatności lub akcję „akceptuj”. Możesz zmodyfikować kwotę, datę, tytuł płatności lub odrzucić propozycję.

  • Propozycje Asystenta płatności znajdziesz w zakładce Płatności > Lista płatności
  • Aby zaakceptować propozycję płatności kliknij Sprawdź i zatwierdź. Możesz też zmienić (np. kwotę, datę, tytuł płatności) lub odrzucić płatność

Jak powiadomimy Cię o nowych propozycjach płatności w serwisie transakcyjnym?

Na początku miesiąca otrzymasz wiadomość do skrzynki odbiorczej w serwisie transakcyjnym z proponowanymi płatnościami.

 

Jak dodać własną propozycję płatności? (przypomnienie o nadchodzącej płatności)

Korzystasz z Asystenta płatności? Teraz możesz dodać własne przypomnienia dotyczące ważnych dla Ciebie płatności. Zobacz jak to zrobić:

 

Podczas zlecenia przelewu w serwisie transakcyjnym zaznacz opcję przypominaj o przelewie i wybierz częstotliwość z jaką chcesz, abyśmy przypominali o tej płatności.

Twoja zaplanowana płatność pojawi się w sekcji Płatności – Lista płatności i będzie oczekiwała na Twoją akceptację.

Klient będzie mógł ustawić takie przypomnienie tylko do przelewu krajowego, nie będzie mógł ustawić takiej reguły dla przelewów zagranicznych.

W jaki sposób wysyłamy powiadomienie o propozycji płatności?

w aplikacji mobilnej wyślemy Ci powiadomienie z propozycjami płatności.

 

Jak zaakceptować, zmodyfikować lub odrzucić płatność w aplikacji mobilnej?

Propozycje Asystenta płatności znajdziesz w zakładce Płatności > Nadchodzące

Aby zaakceptować propozycję płatności kliknij Wyślij przelew. Możesz też zmienić (np. kwotę, datę, tytuł płatności) lub odrzucić płatność. Po rozwinięciu historii płatności do tego odbiorcy pokażemy Ci wcześniej wysłane przelewy. Możesz wybrać jedną z proponowanych kwot i wysłać ją ponownie

Jeśli wszystko się zgadza kliknij Zatwierdź i podaj PIN, aby potwierdzić operację. Możesz też odrzucić propozycję płatności

 
Pobierz za darmo aplikację mBanku

 

 

Sprawdź jak połączyć aplikację ze swoim rachunkiem

 

Pamiętaj, że mBank udostępnia aplikację tylko za pomocą autoryzowanych sklepów – App Store (iOS - Apple), Google Play (Android), AppGallery dla telefonów Huawei. Do pobrania oraz aktualizacji aplikacji używaj zawsze tych sklepów, ponieważ znajdujące się tam programy są cyfrowo podpisane i przechodzą proces weryfikacji, a więc gwarantują Ci bezpieczeństwo. Nigdy nie pobieraj aplikacji z niezaufanych źródeł! Nową aplikację możesz pobrać jeśli Twoje urządzenie ma system operacyjny w wersji minimum Android 7.0 lub iOS 15.0 (lub nowsze). Zapoznaj się z polityka prywatności aplikacji mobilnych. Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym objętych tym materiałem znajdziesz na www.mBank.pl/slowniczek.

To nie jest oferta.

Pytania i odpowiedzi

To nie jest oferta. Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym objętych tym materiałem znajdziesz na www.mBank.pl/slowniczek