Co zrobisz jeśli...
ktoś przejmie Twoje konto na Facebooku czy Instagramie? Wyobraź sobie, że nie możesz się na nie zalogować, a na koncie ktoś publikuje nie Twoje posty?
Specjalista CyberRescue:
pomoże Ci skompletować i wypełnić potrzebne dokumenty oraz odzyskać dostęp do profilu
przygotuje gotowy wniosek na policję, jeśli poniesiesz stratę i chcesz zgłosić sprawę organom ścigania
podpowie, jak uniknąć takich sytuacji w przyszłości
Oszukano Cię w sieci? Zakupy zrobione w sklepie internetowym nie dotarły? Ktoś przysłał e-maila z ofertą i nie wiesz, czy możesz z niej bezpiecznie skorzystać? Chcesz sprawdzić uczciwość nadawcy?
Specjalista CyberRescue:
złoży za Ciebie wniosek reklamacyjny w sklepie internetowym
dopilnuje, aby Twoją reklamację rozpatrzono terminowo, a Twoje pieniądze wróciły na konto
Ktoś włamał się na Twoją skrzynkę e-mailową? Nie możesz się do niej zalogować?
Specjalista CyberRescue:
pomoże Ci odzyskać dostęp do skrzynki e-mail
pokaże Ci, jak sprawdzić, czy wyrządzono szkody i pomoże zlikwidować ich skutki
podpowie, jak zabezpieczyć komputer i nie dopuścić do takiej sytuacji w przyszłości
Dotarł dziwny e-mail z załącznikiem i w pośpiechu otwierasz wiadomość? Obawiasz się, że załącznik ma wirusa i ktoś może wykraść Twoje dane?
Specjalista CyberRescue:
oceni, czy załącznik zawiera złośliwe oprogramowanie
wskaże, jak najłatwiej rozpoznać phishing mailowy
podpowie, jak zabezpieczyć urządzenie i uniknąć podobnych sytuacji w przyszłości
Ktoś ukradł Twój telefon lub zaginął? Boisz się o swoje dane i zdjęcia?
Specjalista CyberRescue:
podpowie, jak zablokować telefon oraz kartę SIM
pomoże zdalnie wykasować dane i zamieścić w telefonie ostrzeżenie o tym, że Ci go skradziono
przygotuje gotowy wniosek na Policję i złoży go w Twoim imieniu
... a to wszystko z CyberRescue za 0 zł
Każdego dnia dbamy o bezpieczeństwo Twoich finansów w serwisie transakcyjnym i aplikacji mobilnej. A co z Twoim bezpieczeństwem w internecie poza bankiem?
Złóż wniosek o CyberRescue, jeśli chcesz mieć bezpłatne i całodobowe wsparcie specjalistów. Eksperci dpowiedzą na Twoje pytania i podpowiedzą, jak bezpiecznie korzystać z internetu.
Usługa dostępna jest tylko dla klientów mBanku.
Prowadzisz firmę? Usługa CyberRescue jest dostępna dla klientów indywidualnych. Skorzystaj z niej jako osoba prywatna.
Usługę dostarcza CyberRescue Sp. z o.o.
Z CyberRescue skontaktujesz się :
w Messengerze
e-mailem
telefonicznie
w wiadomości SMS
+48 732 483 112
Pytania i odpowiedzi
-
Jak mogę włączyć usługę CyberRescue?
-
To proste. Wypełnij wniosek lub zadzwoń na mLinię.
-
-
Ile kosztuje usługa CyberRescue?
-
Usługa CyberRescue jest na zawsze bezpłatna i jest dostępna tylko dla klientów mBanku.
-
-
Jak skontaktować się z CyberRescue?
-
Wybierz najbardziej wygodny dla Ciebie kanał komunikacji: telefon, Messenger, SMS, mail.
-
-
Prowadzę firmę, czy mogę skorzystać z CyberRescue?
-
Usługa CyberRescue jest dostępna dla klientów indywidualnych. Skorzystaj z niej jako osoba prywatna.
-
-
Czym zajmuje się CyberRescue Sp. z o.o.?
-
CyberRescue Sp. z o.o. to spółka oferująca rozwiązania w dziedzinie bezpieczeństwa w sieci. Tworzy ją zespół ekspertów pracujących wcześniej w instytucjach finansowych oraz firmach informatycznych. CyberRescue Sp. z o.o. powstało w 2017 roku w ramach mAkaceleratora. To fundusz założony przez mBank, który inwestuje w nowoczesne technologie.
-
-
Dlaczego mam podpisywać umowę z CyberRescue Sp. z o.o. zamiast z mBankiem?
-
mBank zapewnia bezpieczeństwo Twoich finansów w serwisie transakcyjnym i aplikacji mobilnej. CyberRescue Sp. z o.o. stworzyło swoją usługę, by troszczyć się o Twoje bezpieczeństwo na stronach www, portalach, sklepach internetowych itp. Dlatego to z nimi podpisujesz umowę.
-
Może Cię zainteresować
To nie jest oferta. Szczegóły dotyczące usługi CyberRescue zawiera „Regulamin świadczenia usługi CyberRescue” dostępny na https://www.mBank.pl/pdf/ind/uslugi/regulamin-swiadczenia-uslugi-cyberrescue.pdf. Podmiotem świadczącym Usługę CyberRescue jest CyberRescue Sp. z o.o.. z siedzibą w Warszawie. W celu zawarcia Umowy konieczne są akceptacja i złożenie Wniosku za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej Banku lub w drodze telefonicznej za pośrednictwem Banku. W celu zawarcia i wykonania Umowy niezbędne jest podanie przez Klienta danych w zakresie określonym w Polityce Prywatności.
Warunkiem zawarcia Umowy jest:
a. akceptacja wymaganych przez Bank oświadczeń Klienta oraz wyrażenie przez Klienta zgody na ujawnienie przez Bank na rzecz CyberRescue Sp. z o.o. informacji o Kliencie, w tym również informacji objętych tajemnicą bankową;
b. zapoznanie się z niniejszym Regulaminem oraz jego akceptacja.
Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, objętych tym materiałem, znajdziesz na www.mBank.pl/slowniczek.