Co dajemy Ci z usługą wielowalutową?

za aktywowanie i korzystanie

walut, którymi możesz płacić prawie na całym świecie

prowizji za przewalutowanie

Już teraz Twoja podstawowa karta do konta wystarczy, aby płacić prawie na całym świecie

 

Jak działa usługa wielowalutowa?

 

Na swojej karcie VISA i Mastercard w PLN włączasz usługę wielowalutową.

Wybierasz rachunki w walutach, w których będziesz chciał płacić. Do wyboru masz aż 11 walut.

Od teraz swoją dotychczasową kartą możesz płacić prawie na całym świecie bez prowizji za przewalutowanie.

 

W jakich walutach możesz płacić?

 

 

JPY NOK SEK CZK DKK HUF HRK EUR USD CHF GBP

Uruchomienie i korzystanie z usługi jest dla Ciebie bezpłatne.  

 

Z bezpłatną usługą wielowalutową możesz:

  • szybko przelewać waluty,
  • korzystnie kupować i wymieniać je online także za pośrednictwem bezpłatnej usługi mKantor,
  • płacić za zakupy w sklepach zagranicznych i internecie.

 

Twoja karta z usługą wielowalutową, automatycznie rozpoznaje walutę i dobiera odpowiednie konto walutowe do realizacji płatności. Nawet jeżeli zabraknie Ci środków na koncie walutowym, będziesz mógł zapłacić. Płatność nastąpi z Twojego podstawowego rachunku w PLN z niższą niż standardowa prowizją za przewalutowanie.

 

Korzystnie kupujesz i wymieniasz waluty online z mKantorem

 

 

Dużo podróżujesz i poszukujesz większej liczby walut?

 

  •  
    Otwórz nowy rachunek Premium mKonto Intensive z kartą Visa Świat Intensive i płać w aż 150 walutach bez opłat za przewalutowanie.

 

Najczęściej zadawane pytania

 

  • 1.  

    Co zrobić jak bankomat lub terminal pyta czy przewalutować transakcję?

    • Nie przejmuj się i wybierz opcję NIE. Maszyna otrzymała informację, że podstawową walutą karty są PLN i stąd to pytanie.

  • 2.  

    Co się stanie, jak kwota transakcji jest wyższa od posiadanych środków na koncie walutowym?

    • Pieniądze zostaną pobrane z konta w PLN i przewalutowane z niższą prowizją niż zazwyczaj bo 3,5%. Bez aktywnej usługi koszt przewalutowania wynosi około 6%.

  • 3.  

    Jak przebiegają zakupy przez internet?

    • Przed rozpoczęciem płatności marchand może zapytać o walutę rozliczeniowa karty i należy wskazać walutę, w której będzie realizowana płatność. Jeśli zostanie wybrana waluta w PLN środki zostaną pobrane w PLN i przewalutowane z dodatkową prowizją 3,5%. W trakcie płatności za zakupy w Internecie marchand może w pierwszej kolejności zablokować niewielką kwotę np. 1 EUR w celu weryfikacji czy karta jest aktywna. Następnie po otrzymaniu z banku potwierdzenia marchand pobiera kwotę transakcji. Warto na rachunek walutowy przelać więcej pieniędzy , żeby nie zabrakło waluty podczas płatności.

  • 4.  

    W jakich walutach mogę płacić bez prowizji z usługą wielowalutową?

    • JPY - jeny japońskie

      NOK - korona norweska

      SEK - korona szwedzka

      CZK - korona czeska

      DKK - korona duńska

      HUF - forinty węgierskie

      HRK -  kuna chorwacka

      EUR - euro

      USD - dolar amerykański

      CHF - frank szwajcarski

      GBP - funt brytyjski

  • 5.  

    Czy muszę zamówić nową kartę, jeśli chcę skorzystać z usługi wielowalutowej?

    • Nie musisz zamawiać nowej karty. Usługę wielowalutową możesz włączyć na karcie:

      • Visa PayWave,
      • Visa Tymczasowa,
      • Visa Intensive,
      • Visa Aquarius,
      • Visa Foto,
      • Visa Me od 18 r.ż.
      • Mastercard Paypass,
      • Mastercard Paypass limitowana,
      • Mastercard Intensive,
      • Mastercard Aquarius Paypass,
      • Mastercard Gold.

       

  • 6.  

    Jak mogę zasilić konta walutowe?

    • - Waluty możesz wymienić szybko i wygodnie w bezpłatnym mKantorze.  

      - Zrobić przelew z innego banku lub kantoru internetowego, ale możesz ponieść koszty przelewu zgodnie z tabelą opłat instytucji z której robisz ten przelew

      - EUR, USD możesz wpłacić w placówce zgodnie z taryfą prowizji i opłat dla osób fizycznych.

To nie jest oferta. Szczegółowe informacje oraz warunki korzystania z usługi wielowalutowej dostępne są w „Regulaminie Usługi wielowalutowej w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A.” dostępnym na stronie www.mbank.pl/indywidualny/uslugi/uslugi/usluga-wielowalutowa/
Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym objętych tym materiałem znajdziesz na www.mBank.pl/slowniczek.