Zawsze na mBank.pl i w aplikacji!

Już teraz Twoja podstawowa karta do konta wystarczy, aby płacić prawie na całym świecie

 

Jak działa usługa wielowalutowa?

 

Na swojej karcie VISA i Mastercard w PLN włączasz usługę wielowalutową.

Wybierasz rachunki w walutach, w których będziesz chciał płacić. Do wyboru masz aż 11 walut.

Od teraz swoją dotychczasową kartą możesz płacić prawie na całym świecie bez prowizji za przewalutowanie.

W jakich walutach możesz płacić?

JPY NOK SEK CZK DKK HUF HRK EUR USD CHF GBP

Uruchomienie i korzystanie z usługi jest dla Ciebie bezpłatne.  

 

Z bezpłatną usługą wielowalutową możesz:

  • szybko przelewać waluty,
  • korzystnie kupować i wymieniać je online także za pośrednictwem bezpłatnej usługi mKantor,
  • płacić za zakupy w sklepach zagranicznych i internecie.

 

Twoja karta z usługą wielowalutową, automatycznie rozpoznaje walutę i dobiera odpowiednie konto walutowe do realizacji płatności. Nawet jeżeli zabraknie Ci środków na koncie walutowym, będziesz mógł zapłacić. Płatność nastąpi z Twojego podstawowego rachunku w PLN z niższą niż standardowa prowizją za przewalutowanie.

 

Korzystnie kupujesz i wymieniasz waluty online z mKantorem

 

 

Dużo podróżujesz i poszukujesz większej liczby walut?

 

  •  
    Otwórz nowy rachunek Premium mKonto Intensive z kartą Visa Świat Intensive i płać w aż 180 walutach bez opłat za przewalutowanie.

Najczęściej zadawane pytania

  • 1.  

    Co zrobić jak bankomat lub terminal pyta czy przewalutować transakcję?

    • Nie przejmuj się i wybierz opcję NIE. Maszyna otrzymała informację, że podstawową walutą karty są PLN i stąd to pytanie.

  • 2.  

    Co się stanie, jak kwota transakcji jest wyższa od posiadanych środków na koncie walutowym?

    • Pieniądze zostaną pobrane z konta w PLN i przewalutowane z niższą prowizją niż zazwyczaj bo 3,5%. Bez aktywnej usługi koszt przewalutowania wynosi około 6%.

  • 3.  

    Jak przebiegają zakupy przez internet?

    • Przed rozpoczęciem płatności marchand może zapytać o walutę rozliczeniowa karty i należy wskazać walutę, w której będzie realizowana płatność. Jeśli zostanie wybrana waluta w PLN środki zostaną pobrane w PLN i przewalutowane z dodatkową prowizją 3,5%. W trakcie płatności za zakupy w Internecie marchand może w pierwszej kolejności zablokować niewielką kwotę np. 1 EUR w celu weryfikacji czy karta jest aktywna. Następnie po otrzymaniu z banku potwierdzenia marchand pobiera kwotę transakcji. Warto na rachunek walutowy przelać więcej pieniędzy , żeby nie zabrakło waluty podczas płatności.

  • 4.  

    W jakich walutach mogę płacić bez prowizji z usługą wielowalutową?

    • JPY - jeny japońskie

      NOK - korona norweska

      SEK - korona szwedzka

      CZK - korona czeska

      DKK - korona duńska

      HUF - forinty węgierskie

      HRK -  kuna chorwacka

      EUR - euro

      USD - dolar amerykański

      CHF - frank szwajcarski

      GBP - funt brytyjski

  • 5.  

    Czy muszę zamówić nową kartę, jeśli chcę skorzystać z usługi wielowalutowej?

    • Nie musisz zamawiać nowej karty. Usługę wielowalutową możesz włączyć na karcie:

      • Visa PayWave,
      • Visa Tymczasowa,
      • Visa Intensive,
      • Visa Aquarius,
      • Visa Foto,
      • Visa Me od 18 r.ż.
      • Mastercard Paypass,
      • Mastercard Paypass limitowana,
      • Mastercard Intensive,
      • Mastercard Aquarius Paypass,
      • Mastercard Gold.

       

  • 6.  

    Jak mogę zasilić konta walutowe?

    • - Waluty możesz wymienić szybko i wygodnie w bezpłatnym mKantorze.  

      - Zrobić przelew z innego banku lub kantoru internetowego, ale możesz ponieść koszty przelewu zgodnie z tabelą opłat instytucji z której robisz ten przelew

      - EUR, USD możesz wpłacić w placówce zgodnie z taryfą prowizji i opłat dla osób fizycznych.

To nie jest oferta. Szczegółowe informacje oraz warunki korzystania z usługi wielowalutowej dostępne są w „Regulaminie Usługi wielowalutowej w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A.” dostępnym na stronie www.mbank.pl/indywidualny/uslugi/uslugi/usluga-wielowalutowa/
Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym objętych tym materiałem znajdziesz na www.mBank.pl/slowniczek.