Marek to technologia, która pomoże Ci rozwiązać część spraw, z którymi dzwonisz na mLinię. Podczas rozmowy z botem możesz:

  • ustalić PIN do karty

  • aktywować kartę

  • zmienić limit na transakcje kartą

  • ustalić hasło do logowania na konto przez internet

  • odzyskać hasło do mLinii (telekod)

Marek odpowie na pytania związane z bankiem i ofertą. Powie Ci też o przerwie czy awarii (jeżeli takie się zdążą). Jeśli rozpozna, że Twoja sprawa wymaga zaangażowania konsultanta, przełączy Cię do odpowiedniej osoby.

Wystarczy, że zadzwonisz…

Co warto przygotować, by rozmowa z Markiem przebiegła sprawnie?

Rozmowa z botem przypomina tę z konsultantem. Przygotuj identyfikator klienta, Twój telekod oraz numer i datę ważności karty (jeśli sprawa, z którą dzwonisz jej dotyczy). Pamiętaj, że jeśli dzwonisz z aplikacji mobilnej (mLinia na klik), wystarczy karta płatnicza mBanku (numer karty, data ważności).

Jak rozmawiać z botem?

  • naturalnie – jak z człowiekiem

  • staraj się mówić prostymi zdaniami i nie przerywać wypowiedzi bota

  • jeśli czegoś nie usłyszysz lub nie zrozumiesz, zawsze możesz poprosić bota o powtórzenie

Najczęściej zadawane pytania

  •  

    Gdzie mogę porozmawiać z botem?

    • Z botem możesz porozmawiać na mLinii i mLinii na klik.
      Wkrótce porozmawiasz z nim także na czacie. Dowiesz się o tym wkrótce z naszej strony internetowej.

  •  

    Czy mogę wyłączyć bota?

    • Nie możesz wyłączyć bota. Podczas rozmowy możesz w każdej chwili powiedzieć, że chcesz, by połączył Cię z konsultantem.

  •  

    Czy cyfry mam wpisywać czy podawać głosowo?

    • Bot powie Ci, kiedy wpisać cyfry z klawiatury telefonu. W innych przypadkach masz dowolność. Pamiętaj też, by ze względów bezpieczeństwa nie podawać na głos danych w miejscu pełnym ludzi np. w sklepie, na ulicy, czy w autobusie. Znajdź spokojne miejsce, w którym nikt nie będzie Ci przeszkadzał.

  •  

    Czy rozmowa z botem jest bezpieczna? 

    • Tak, utrzymujemy te same standardy bezpieczeństwa, jak podczas rozmowy z konsultantem. Pamiętaj też, by ze względów bezpieczeństwa nie podawać na głos danych w miejscu pełnym ludzi np. w sklepie, na ulicy, czy w autobusie. Znajdź spokojne miejsce, w którym nikt nie będzie Ci przeszkadzał.

  •  

    Co to jest telekod?

    • Za każdym razem, gdy do nas dzwonisz, poprosimy Cię o podanie identyfikatora i wybranych cyfr telekodu. W ten sposób potwierdzamy, że to Ty do nas dzwonisz.

      Telekod to Twoje „hasło telefoniczne”. Składa się z 6 cyfr. Jeśli nie masz lub nie pamiętasz telekodu, zaloguj się na swoje konto przez www.mbank.pl żeby go odzyskać. Wejdź w Ustawienia > Bezpieczeństwo > Dostęp do banku > Twoje kanały dostępu do banku > Telefon (mLinia) > Zmień hasło lub Aktywuj kanał. Wymyśl i wpisz kod składający się z 6 cyfr. Kod zatwierdzisz autoryzacją mobilną lub hasłem SMS. Zapamiętaj go. To Twój telekod.