Szukasz informacji o ofercie mBanku?

Jeśli interesuje Cię oferta produktowa lub chcesz skorzystać z wybranych usług, odpowiemy na Twoje pytania.
mLinia jest dostępna 7 dni w tygodniu, całą dobę. 

Jesteś naszym klientem i chcesz załatwić swoje sprawy przez telefon?

Zanim zadzwonisz na mLinię, przygotuj swój identyfikator klienta i telekod

Masz aplikację mobilną? Połącz się z nami bez dodatkowych haseł i kodów.

Masz pytania?

  •  

    Czym jest telekod i jak go ustalić?

    • Telekod to Twoje „hasło telefoniczne”. Składa się z 6 cyfr. Jeśli nie masz lub nie pamiętasz telekodu, zaloguj się na swoje konto przez www.mbank.pl żeby go odzyskać. Wejdź w Ustawienia > Bezpieczeństwo > Dostęp do banku > Twoje kanały dostępu do banku > Telefon (mLinia) > Zmień hasło lub Aktywuj kanał. Wymyśl i wpisz kod składający się z 6 cyfr. Kod zatwierdzisz autoryzacją mobilną lub hasłem SMS. Zapamiętaj go. To Twój telekod.

       

      Za każdym razem, gdy będziesz chciał załatwić swoje sprawy na mLinii, poprosimy Cię o podanie identyfikatora i wybranych cyfr telekodu. W ten sposób potwierdzimy, że to Ty do nas dzwonisz.

       

      Nie pamiętasz danych logowania lub masz zablokowany dostęp do serwisu transakcyjnego? Sprawdź jak odzyskać dostęp. 

  •  

    Nie pamiętam telekodu. Jak go odzyskać?

    • Telekod odzyskasz przez internet.

       

      Zaloguj się na swoje konto przez www.mbank.pl. Wejdź w Ustawienia > Bezpieczeństwo > Dostęp do banku > Twoje kanały dostępu do banku > Telefon (mLinia) > Zmień hasło lub Aktywuj kanał. Wymyśl i wpisz kod składający się z 6 cyfr. Kod zatwierdzisz autoryzacją mobilną lub hasłem SMS. Zapamiętaj go. To Twój telekod.

       

      Nie pamiętasz danych do logowania lub masz zablokowany dostęp do serwisu transakcyjnego? Sprawdź jak odzyskać dostęp. 

  •  

    Dostęp do banku przez telefon został zablokowany. Co teraz?

    • Dostęp do banku przez telefon odblokujesz przez internet.

       

      Zaloguj się na swoje konto przez www.mbank.pl. Wejdź w Ustawienia > Bezpieczeństwo > Dostęp do banku > Twoje kanały dostępu do banku > Telefon (mLinia) > Zmień hasło lub Aktywuj kanał. Wymyśl i wpisz kod składający się z 6 cyfr. Kod zatwierdzisz autoryzacją mobilną lub hasłem SMS. Zapamiętaj go. To Twój telekod.

       

      Nie możesz zalogować się do serwisu transakcyjnego? Sprawdź jak uzyskać dostęp.