Szukasz informacji o ofercie mBanku?

Jeśli interesuje Cię oferta produktowa lub chcesz skorzystać z wybranych usług, odpowiemy na Twoje pytania.
mLinia jest dostępna 7 dni w tygodniu, całą dobę. 

Jesteś naszym klientem i chcesz załatwić swoje sprawy przez telefon?

Zanim zadzwonisz na mLinię, przygotuj swój identyfikator klienta i telekod

Możesz też zadzwonić na numer specjalny 801 300 800 lecz to połączenie może być droższe od innych. Operatorzy telefoniczni najczęściej nie obejmują numerów 801 pakietem bezpłatnych minut. Przed połączeniem sprawdź swój plan taryfowy.

 

Opłata za połączenie jest zgodna z opłatą przewidzianą przez Twojego operatora według aktualnego cennika.

 

Masz aplikację mobilną? Połącz się z nami bez dodatkowych haseł i kodów.

Masz pytania?

  •  

    Czym jest telekod i jak go ustalić?

    • Telekod to Twoje „hasło telefoniczne”. Składa się z 6 cyfr. Jeśli nie masz lub nie pamiętasz telekodu, zaloguj się na swoje konto przez www.mbank.pl żeby go odzyskać. Wejdź w Ustawienia > Bezpieczeństwo > Dostęp do banku > Twoje kanały dostępu do banku > Telefon (mLinia) > Zmień hasło lub Aktywuj kanał. Wymyśl i wpisz kod składający się z 6 cyfr. Kod zatwierdzisz autoryzacją mobilną lub hasłem SMS. Zapamiętaj go. To Twój telekod.

       

      Za każdym razem, gdy będziesz chciał załatwić swoje sprawy na mLinii, poprosimy Cię o podanie identyfikatora i wybranych cyfr telekodu. W ten sposób potwierdzimy, że to Ty do nas dzwonisz.

       

      Nie pamiętasz danych logowania lub masz zablokowany dostęp do serwisu transakcyjnego? Sprawdź jak odzyskać dostęp. 

  •  

    Nie pamiętam telekodu. Jak go odzyskać?

    • Telekod odzyskasz przez internet.

       

      Zaloguj się na swoje konto przez www.mbank.pl. Wejdź w Ustawienia > Bezpieczeństwo > Dostęp do banku > Twoje kanały dostępu do banku > Telefon (mLinia) > Zmień hasło lub Aktywuj kanał. Wymyśl i wpisz kod składający się z 6 cyfr. Kod zatwierdzisz autoryzacją mobilną lub hasłem SMS. Zapamiętaj go. To Twój telekod.

       

      Nie pamiętasz danych do logowania lub masz zablokowany dostęp do serwisu transakcyjnego? Sprawdź jak odzyskać dostęp. 

  •  

    Dostęp do banku przez telefon został zablokowany. Co teraz?

    • Dostęp do banku przez telefon odblokujesz przez internet.

       

      Zaloguj się na swoje konto przez www.mbank.pl. Wejdź w Ustawienia > Bezpieczeństwo > Dostęp do banku > Twoje kanały dostępu do banku > Telefon (mLinia) > Zmień hasło lub Aktywuj kanał. Wymyśl i wpisz kod składający się z 6 cyfr. Kod zatwierdzisz autoryzacją mobilną lub hasłem SMS. Zapamiętaj go. To Twój telekod.

       

      Nie możesz zalogować się do serwisu transakcyjnego? Sprawdź jak uzyskać dostęp.