sprawdź, co nie wymaga Twojej wizyty w placówce

Pamiętaj, większość dyspozycji i spraw możesz załatwić online.

jeżeli potrzebujesz większą ilość gotówki, nie musisz jej wypłacać w oddziale

Możesz wypłacić ją w bankomacie – zrób kilka wypłat na mniejszą kwotę.

Limit jednorazowej wypłaty w mBanku to 4 tys. zł, jednak pamiętaj, że każde urządzenie może mieć swój limit.

Zanim wypłacisz większą kwotę z bankomatu – sprawdź swoje limity na karcie. Zobacz, jak możesz samodzielnie nimi zarządzać:

  • w aplikacji mobilnej – przejdź do  strony zarządzania kartą, aby dowiedzieć się więcej

  • serwisie transakcyjnym – wybierz opcję: Moje Finanse –> Karty –> Limity, a następnie ustaw limit płatności

jeśli musisz wypłacić gotówkę w placówce, pamiętaj o dwóch sprawach

Większe wypłaty gotówkowe w placówkach wymagają zamówienia.

Zamówienie możesz złożyć samodzielnie w serwisie transakcyjnym (wybierz Pasaż -> Usługi -> Zamówienie gotówki), jeśli potrzebujesz:

  • więcej niż 20 tys. PLN

  • więcej niż 500 EUR lub USD

Gotówkę możesz wypłacić w wybranym oddziale.

Możesz potwierdzić wypłatę za pomocą autoryzacji w aplikacji mobilnej.

Wystarczy, że masz aktywną mobilną autoryzację w mBanku. Otrzymasz na telefon powiadomienie ze szczegółami operacji. Potwierdź PINem otrzymane powiadomienie i gotowe. Nie musisz aktualizować swojej karty wzoru podpisu.

zmiana danych osobowych

Większość swoich danych osobowych zmienisz samodzielnie – w serwisie transakcyjnym lub aplikacji mobilnej. Sprawdź, jak zmienić swoje dane.

dopisanie pełnomocnika do rachunku

Możesz samodzielnie dopisać pełnomocnika do swojego rachunku.

Wystarczy, że zalogujesz się do serwisu transakcyjnego i wybierzesz: Pomoc -> Załatw swoje sprawy -> Dopisz lub zmień pełnomocnika.

Jeśli pełnomocnik, którego chcesz dopisać także jest klientem banku, dostanie w swoim serwisie transakcyjnym komunikat do akceptacji.

Nie musisz pojawiać się w tej sprawie w placówce. 

możesz zamówić dokumenty przez internet

Wystarczy jeden wniosek online, aby zamówić potrzebne dokumenty z mBanku: zaświadczenia, opinie, potwierdzenia wykonanych operacji lub kopie dokumentów.

Oferujemy szereg udogodnień:

  • wniosek złożysz po zalogowaniu na konto przez internet lub w aplikacji mobilnej

  • dla większości dokumentów udostępniamy podgląd przy składaniu wniosku

  • dokument odbierasz kurierem, listownie lub w placówce mBanku, a wybrane dokumenty również w formie skanu PDF na podany adres e-mail

  • otrzymasz powiadomienie ze statusem realizacji dyspozycji. Znajdziesz je w skrzynce wiadomości w serwisie transakcyjnym oraz w wiadomości e-mail a także w formie push w aplikacji mobilnej.

Więcej przeczytasz na stronie z dokumentami online.

złożenie reklamacji w serwisie transakcyjnym lub aplikacji mobilnej

Reklamację możesz złożyć samodzielnie:

  • w aplikacji mobilnej – kliknij w ikonę "lupy" w prawym, górnym rogu ekranu i wybierz Reklamacje

  • w serwisie transakcyjnym – wybierz: Pomoc –> Załatw swoje sprawy –> Zgłoś reklamację

  • na stronie reklamacji

Wniosek jest intuicyjny, a jego wypełnienie zajmie tylko chwilę. Zadamy w nim kilka pytań, które pomogą nam w rozwiązaniu Twojego problemu.

Więcej o reklamacjach i kategoriach, w których możesz złożyć reklamację samodzielnie znajdziesz na stronie reklamacji.

wyniki wyszukiwania