Pakiet bezpieczeństwa
sprawdź, jak chronić siebie i swoje finanse

Mamy dla Ciebie pakiet rozwiązań, który wspiera bezpieczne zakupy w sieci.
Ubezpieczenie płatności i zakupów online
w promocji
Zamówiony towar nigdy nie przyszedł lub okazał się podróbką? Ubezpiecz się na wypadek oszustwa w sieci.
Cyfrowe pogotowie dostępne 24 h
za 0 zł
Z pomocą specjalistów od bezpieczeństwa w sieci, potwierdź wiarygodność sklepu i sprzedawcy.
eKarta wirtualna online
za 0 zł
Płać bezpiecznie i wygodnie. W razie wycieku danych ze sklepu internetowego nikt nie wykona nieuprawnionych transakcji w Twoim imieniu.
Limity i powiadomienia push o transakcjach
za 0 zł
Bądź na bieżąco ze swoimi transakcjami i kontroluj wydatki. Łatwo unikniesz przykrych niespodzianek.
Kartę zamówisz w aplikacji mobilnej. Wybierz Produkty > Karty > Karty debetowe > Nowa karta lub kliknij:
Telefon masz zawsze pod ręką, dlatego kontroluj swoje wydatki w aplikacji mobilnej
Jak aktywować powiadomienia?
W aplikacji mobilnej wybierz: Ustawienia > Powiadomienia > Szczegóły operacji
Jak ustalić limity na przelewy?
Zaloguj się do serwisu transakcyjnego, wejdź w Ustawienia > Bezpieczeństwo > Limity i autoryzacje. Możesz dostosować limity dla różnych transakcji.
Jak ustalić własne limity na karcie?
Zwróć uwagę, że są osobne limity dla zakupów, wypłat gotówki i transakcji internetowych. Możesz ustalić docelowe limity dzienne, a jeśli potrzebujesz zmienić limit jednorazowo, możesz ustawić limit tymczasowy (ważny tylko do północy).
W aplikacji mobilnej wejdź w Produkty > Karty.
Wybierz kartę, dla której chcesz ustawić limity i kliknij Zmień limity.
Gdy wpiszesz kwotę, kliknij Zapisz zmiany > Zatwierdź i potwierdź mobilną autoryzacją.
Znasz nasze zalecenia bezpieczeństwa? Podpowiadamy, co możesz zrobić, aby czuć się bezpiecznie. Od Ciebie również zależy bezpieczeństwo Twoich pieniędzy.
Sprawdź, czy stosujesz już wszystkie zalecenia bezpieczeństwa. Zaloguj się do aplikacji mobilnej i wejdź w Ustawienia > Bezpieczeństwo
Ubezpieczenie płatności
To nie jest oferta. Ubezpieczycielem jest UNIQA TU S.A. z siedzibą w Warszawie. mBank S.A. jest agentem ubezpieczeniowym wpisanym do Rejestru Pośredników Ubezpieczeniowych pod numerem 11124813/A. Promocja „Bezpieczeństwo od początku” trwa od 09.02.2023 r, do 10.07.2023 r. W promocji możesz uczestniczyć, jeśli jesteś nowym klientem mBanku i otworzyłeś rachunek w mBanku od 09.02.2023 r. do 10.04.2023 r. W czasie trwania promocji „Bezpieczeństwo od początku” kupisz ubezpieczenie Bezpieczne płatności i zakupy online, na wniosku wpiszesz kod o treści NOWY, nie skorzystasz z przysługującego prawa do odstąpienia od umowy w ciągu 30 dni od jej zawarcia. Jeśli spełnisz warunki promocji otrzymasz zwrot pierwszej, drugiej, trzeciej, czwartej, piątej i szóstej składki za ubezpieczenie. Regulamin promocji oraz wszystkie informacje o Ubezpieczeniu Bezpieczne płatności i zakupy on-line w tym OWU, znajdziesz na https://www.mbank.pl/indywidualny/ubezpieczenia/bezpieczne-platnosci-i-zakupy-online/
CyberRescue
To nie jest oferta.
Szczegóły dotyczące usługi CyberRescue zawiera „Regulamin świadczenia usługi CyberRescue” dostępny na https://www.mBank.pl/pdf/ind/uslugi/regulamin-swiadczenia-uslugi-cyberrescue.pdf. Podmiotem świadczącym Usługę CyberRescue jest CyberRescue Sp. z o.o.. z siedzibą w Warszawie. W celu zawarcia Umowy konieczne są akceptacja i złożenie Wniosku za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej Banku lub w drodze telefonicznej za pośrednictwem Banku. W celu zawarcia i wykonania Umowy niezbędne jest podanie przez Klienta danych w zakresie określonym w Polityce Prywatności.
Warunkiem zawarcia Umowy jest:
a. akceptacja wymaganych przez Bank oświadczeń Klienta oraz wyrażenie przez Klienta zgody na ujawnienie przez Bank na rzecz CyberRescue Sp. z o.o. informacji o Kliencie, w tym również informacji objętych tajemnicą bankową;
b. zapoznanie się z niniejszym Regulaminem oraz jego akceptacja.
Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, objętych tym materiałem, znajdziesz na www.mBank.pl/slowniczek. Sprawdź jak połączyć aplikację ze swoim rachunkiem.
eKarta wirtualna
To nie jest oferta. Szczegółowe informacje, w tym warunki naliczania opłat za eKartę wirtualną określone są w Taryfie prowizji i opłat bankowych dla osób fizycznych w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A., Tabelach stóp procentowych dla osób fizycznych w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A., Regulamin kart debetowych dla osób fizycznych w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A. dostępnych na www.mBank.pl/indywidualny/karty/karty-debetowe/ekarta/
Walutą rozliczeniową jest PLN. Transakcje w euro dla eKarty wirtualnej EURO oraz dolar amerykański dla eKarty wirtualnej USD w dalszym ciągu pozostaną bez dodatkowych opłat za przewalutowanie. Przewalutowanie dla pozostałych walut zgodnie z Taryfą. Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym objętych tym materiałem znajdziesz na www.mBank.pl/slowniczek.
Limity i powiadomienia
Pamiętaj, że mBank udostępnia aplikację tylko za pomocą autoryzowanych sklepów – App Store (iOS – Apple), Google Play (Android). Do pobrania oraz aktualizacji aplikacji używaj zawsze tych sklepów, ponieważ znajdujące się tam programy są cyfrowo podpisane i przechodzą proces weryfikacji, a więc gwarantują Ci bezpieczeństwo. Nigdy nie pobieraj aplikacji z niezaufanych źródeł! Nową aplikację możesz pobrać jeśli Twoje urządzenie ma system operacyjny w wersji minimum Android 4.4 lub iOS 9.0 (lub nowsze). Zapoznaj się z polityka prywatności aplikacji mobilnych. Szczegóły dotyczące systemu płatności BLIK zawiera Regulamin usług płatniczych dla osób fizycznych w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A. dostępny na https://www.mbank.pl/pomoc/dokumenty/oferta-indywidualna/konta/uslugi-platnicze/