o mBanku

mBank w liczbach
5
bank w Polsce pod względem wielkości aktywów
3,7 mln
aktywnych użytkowników bankowości mobilnej
5,7 mln
klientów bankowości detalicznej
36 tys.
klientów bankowości korporacyjnej
8,5 tys.
pracowników
5
bank w Polsce pod względem wielkości aktywów
3,7 mln
aktywnych użytkowników bankowości mobilnej
5,7 mln
klientów bankowości detalicznej
36 tys.
klientów bankowości korporacyjnej
8,5 tys.
pracowników
5
bank w Polsce pod względem wielkości aktywów
3,7 mln
aktywnych użytkowników bankowości mobilnej
5,7 mln
klientów bankowości detalicznej
36 tys.
klientów bankowości korporacyjnej
8,5 tys.
pracowników

Cała naprzód!
strategia grupy mBanku na lata 2026-2030
Strategia grupy mBanku na lata 2026–2030 będzie koncentrować się na dalszym wzmacnianiu roli mBanku jako instytucji, która upraszcza finanse i wspiera klientów w realizacji ich indywidualnych oraz biznesowych zamierzeń. Deklaracja „Upraszczamy finanse, pomagamy osiągać cele” oraz motto strategii – “Cała naprzód!” – wyrażają długoterminową wizję grupy mBanku i jej aspiracje w zakresie wzrostu oraz budowania wiodącej pozycji na rynku usług finansowych. Strategię opracowaliśmy z intencją konsekwentnego odpowiadania na potrzeby klientów na każdym etapie ich życia czy działalności, przy jednoczesnym wykorzystaniu sprawdzonego i dobrze funkcjonującego modelu wzrostu organicznego. Jest on wspierany przez unikalną kulturę organizacyjną mBanku, której podstawą jest przedsiębiorczość, innowacyjność i zaangażowanie pracowników.
oferujemy rozwiązania dla różnych grup klientów
klienci indywidualni
klienci premium
klienci private banking
MSP i korporacje
oferta dla młodych
klienci indywidualni
klienci premium
klienci private banking
MSP i korporacje
oferta dla młodych
klienci indywidualni
klienci premium
klienci private banking
MSP i korporacje
oferta dla młodych
nasze wartości

autentyczność
Nasi pracownicy znają swoje mocne strony i talenty, pracują nad nimi i je wzmacniają. Szanujemy i doceniamy różnice między ludźmi.

empatia

odpowiedzialność
Zachowujemy się etycznie i odpowiedzialnie, dotrzymujemy danego słowa. Dbamy o środowisko, jeteśmy wrażliwi społecznie.

odwaga
Podejmujemy odważne decyzje. Otwarcie wyrażamy nasze opinie, szanując przy tym drugiego człowieka. Potrafimy przyznać się do błędów i wyciągać z nich wnioski.

współpraca
Jesteśmy otwarci na współpracę. Zakładamy, że inni mają dobre intencje. Bierzemy pod uwagę inne punkty widzenia i opinie. Szukamy najlepszych sposobów osiągania wspólnych celów.
mKanon – nasz standard komunikacji
Jasno i przejrzyście – w taki sposób chcemy się komunikować z naszymi klientami. Nasz mKanon, czyli zbiór zasad prostej komunikacji, wprowadziliśmy w banku już w 2014 roku.
historia grupy mBanku
Powstaje Bank Rozwoju Eksportu (BRE Bank).
Bank Światowy i IFC przyznają BRE Bankowi linie kredytowe.
BRE Bank zostaje członkiem międzynarodowego systemu rozliczeniowego SWIFT.
BRE Bank debiutuje na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Fuzja BRE Banku z Polskim Bankiem Rozwoju.
Powstaje mBank – pierwszy internetowy bank w Polsce. To nowa marka BRE Banku z ofertą skierowaną do klientów indywidualnych.
Powstaje MultiBank – druga detaliczna marka BRE Banku, skierowana do klientów indywidualnych oraz mikrofirm.
mBank rozszerza działalność na Czechy i Słowację.
mBank uruchamia aplikację mobilną.
mBank udostępnia nowy serwis transakcyjny oraz jako pierwszy na rynku wprowadza platformę rabatową mOkazje – narzędzie do zarządzania domowym budżetem, a także możliwość video-połączenia z ekspertami banku, przelewy przez SMS i Facebooka
rebranding banku – wszystkie marki BRE Banku łączą się w jedną pod nazwą mBank
zmienia się logo banku
mBank zostaje partnerem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
Powstaje mTFI – towarzystwo funduszy inwestycyjnych mBanku.
Powstaje fundusz „m jak malarstwo”, który wspiera młodych artystów.
mBank i Fundacja Polskie Centrum Pomocy Międzynarodowej wspólnie pomagają ofiarom wojny w Ukrainie.
mBank podpisał Deklarację dotyczącą wspierania zdrowia finansowego i bankowości włączającej, w ramach Inicjatywy Finansowej Programu Narodów Zjednoczonych ds. Środowiska (UNEP-FI).
Rozpoczęcie działalności przez spółkę mTFI.
Największa transakcja sekurytyzacji syntetycznej w Europie Środkowo-Wschodniej.
Największa w historii emisja zielonych obligacji NPS przez polski bank.
Uruchomienie mOkazje zakupy, nowej platformy zakupowej dla klientów mBanku.