wsparcie w spłacie
Zobacz, jak możemy Ci pomóc.
potrzebujesz pomocy w spłacie zobowiązań?
Spodziewasz się problemów finansowych? Zobacz, jakie mamy dla Ciebie rozwiązania. Wybierz rodzaj produktu, który spłacasz:
jak złożyć wniosek?
co warto wiedzieć przed złożeniem wniosku
- zastanów się, czy potrzebujesz wsparcia w tym momencie. Jeśli nie – odłóż swoją decyzję w czasie. Możesz złożyć wniosek później, kiedy będziesz tego bardziej potrzebować 
- Twoje dane teleadresowe muszą być aktualne, żebyśmy mogli poinformować Cię o naszej decyzji 
- jeśli masz zaległości, spłać je jak najszybciej – złożenie wniosku nie wstrzymuje działań windykacyjnych 
- podaj wszystkie informacje, o które prosimy we wniosku – to ułatwi nam podjęcie decyzji 
- możemy poprosić Cię o dodatkowe dokumenty – im szybciej je prześlesz, tym szybciej podejmiemy decyzję 
- za aneksy i umowy dotyczące wsparcia w spłacie zobowiązań nie pobieramy opłat 
- możemy odmówić Ci wsparcia lub zaproponować inne rozwiązanie 
gdy złożysz wniosek
- naszą decyzję przekażemy Ci mailem w ciągu 45 dni 
- jeśli nasza decyzja będzie pozytywna, w mailu napiszemy, jak podpisać aneks lub umowę oraz podamy termin ważności decyzji 
- jeśli nie otrzymasz odpowiedzi po 45 dniach, zadzwoń: 
- na mLinię : 42 6 300 800 (jeśli nie masz zaległości w spłacie) 
- do windykacji: 42 218 64 00 (jeśli masz zaległości) 
 
gdy podpiszesz aneks lub umowę
- otrzymasz maila, że uruchomiliśmy narzędzie pomocowe 
- jeśli podejmiemy decyzję warunkową, wprowadzimy narzędzie pomocowe dopiero, gdy spełnisz określone warunki 
- termin wprowadzenia nowego aneksu/umowy zależy od rodzaju narzędzia pomocowego (nie zawsze uruchomimy je z najbliższą ratą) 
- sprawdź w harmonogramie, jaka będzie Twoja najbliższa rata: zaloguj się do serwisu transakcyjnego i wejdź: Finanse > Kredyty > Wszystkie > Wybrany kredyt > Harmonogram 
kiedy już korzystasz z pomocy
- sprawdź nowy harmonogram spłat. Zaloguj się do serwisu transakcyjnego i wejdź w: Finanse > Kredyty > Wszystkie > Wybrany kredyt > Harmonogram 
- harmonogram udostępnimy w serwisie transakcyjnym w ciągu 30 dni od uruchomienia narzędzia pomocowego. 
z jakiej formy pomocy korzystasz?
pytania i odpowiedzi
centrum kontaktu
kontakt
Jeśli masz pytania, możesz się z nami skontaktować:
- telefonicznie: 42 218 64 00 
- mailem: windykacja@mbank.pl