Masz zablokowany dostęp do serwisu transakcyjnego?

Podpowiemy Ci, jak odzyskać hasła i dalej z niego korzystać.

 

 

Zdarzyło Ci się wpisać 3 razy błędne hasło lub identyfikator?
Odblokuj dostęp do serwisu transakcyjnego przez internet:

 

  • Na ekranie logowania kliknij Odblokuj dostęp.
  • Wpisz numer PESEL, nazwisko panieńskie matki i identyfikator.
    - Nie pamiętasz identyfikatora? Spróbuj odblokować dostęp przez aplikację mobilną.
    - Gdy podasz poprawnie dane, o które prosiliśmy, na Twój adres email wyślemy zaszyfrowany PDF
    z tymczasowym hasłem do serwisu i mLinii. Plik zaszyfrowany jest hasłem, które dostaniesz w wiadomości SMS. Przepisz hasło z SMS-a do pliku PDF.
  • Zaloguj się do serwisu. Użyj identyfikatora i tymczasowego hasła, które znajdziesz w pliku PDF.
  • Teraz zmień swoje hasła na nowe i potwierdź je hasłem SMS lub mobilną autoryzacją. Gotowe.

Pamiętaj!

Pakiet aktywacyjny jest ważny 48 godz. Jeżeli w tym czasie nie aktywujesz konta, możesz to zrobić ponownie. Wystarczy, że na stronie logowania wybierzesz Odblokuj dostęp.

Jak odblokować dostęp do serwisu transakcyjnego w aplikacji mobilnej?

W aplikacji mobilnej wybierz Ustawienia i kliknij Dostęp do banku.

 

1. Zaloguj się do aplikacji mobilnej, wybierz Ustawienia a następnie Dostęp do banku

 

2. Kliknij Aktywuj przy kanale dostępu Internet

 

3. Otrzymasz wiadomość SMS z tymczasowym identyfikatorem oraz wiadomość głosową z tymczasowym hasłem. Dane będą ważne przez 15 minut. Użyj ich do logowania do serwisu transakcyjnego. 

Następnie postępuj zgodnie ze wskazówkami i zmień hasło na nowe.

 

 

Serwis aktywujesz także na mLinię

Następnie postępuj zgodnie ze wskazówkami i zmień hasło na nowe.

Zadzwoń na mLinię i odblokuj dostęp:

  • Jeśli pamiętasz identyfikator i telekod:

Jeszcze przed połączeniem z mLinią przygotuj nowe hasło, które składa się z od 8 do 20 cyfr – to będzie Twoje tymczasowe hasło. Podczas logowania do serwisu zmienisz je na docelowe cyfrowo-literowe (od 8 do 20 znaków).

 

Twoje połączenie z mLinią odbierze bot Marek – to technologia, która pomoże Ci rozwiązać część spraw, z którymi dzwonisz na mLinię.

 

Rozmowa z botem przypomina tę z konsultantem. Bot poprosi Cię o podanie identyfikatora klienta, wybranych cyfr z telekodu i tymczasowe hasło.

 

Po potwierdzeniu zmiany, użyj identyfikatora i tymczasowego hasła do logowania w Internecie.

Postępuj zgodnie ze wskazówkami na ekranie i zmień hasło na docelowe.

 

  • Jeśli nie pamiętasz identyfikatora lub telekodu, poproś bota Marka o połączenie z konsultantem.

 

 

Sprawdź, co znajdziesz w serwisie po zalogowaniu:

 

Pulpit w serwisie transakcyjnym

Sam zdecyduj co chcesz widzieć na swoim pulpicie w serwisie transakcyjnym

 

Menu w serwisie transakcyjnym

Przejrzyste i wygodne finanse w Twoim serwisie transakcyjnym

 

Kredyt gotówkowy 
(RRSO 12,68%)

  • wniosek możesz złożyć wygodnie przez internet
  • z kodem PROSTY masz 0% prowizji za udzielenie

To nie jest oferta. Nową aplikację możesz pobrać jeśli Twoje urządzenie ma system operacyjny w wersji minimum Android 5.0 lub iOS 10.0 (lub nowsze). Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym objętych tym materiałem znajdziesz na www.mBank.pl/slowniczek