Masz zablokowany dostęp do serwisu transakcyjnego?

Podpowiemy Ci, jak odzyskać hasło i dalej z niego korzystać.

 

 

Zdarzyło Ci się wpisać 3 razy błędne hasło lub identyfikator?
Odblokuj dostęp do serwisu transakcyjnego przez internet

 

  • Na ekranie logowania kliknij Odblokuj dostęp
  • Wpisz PESEL, nazwisko panieńskie matki i identyfikator

Wskazówka

Nie pamiętasz identyfikatora? Spróbuj odblokować dostęp przez aplikację mobilną.


Kiedy podasz poprawne dane, wyślemy do Ciebie mailem zaszyfrowany PDF
z tymczasowym hasłem do serwisu i mLinii. Plik jest zaszyfrowany hasłem, które wyslemy do Ciebie SMS-em. Przepisz hasło z SMS-a do pliku PDF.

  • Zaloguj się do serwisu (użyj identyfikatora i tymczasowego hasła, które znajdziesz w pliku PDF)
  • Zmień swoje hasło na nowe i potwierdź je mobilną autoryzacją lub SMS-em

Pamiętaj!

Pakiet aktywacyjny jest ważny 48 godz. Jeżeli w tym czasie nie aktywujesz konta, możesz to zrobić ponownie. Wystarczy, że na stronie logowania wybierzesz Odblokuj dostęp.

Jak odblokować dostęp do serwisu transakcyjnego w aplikacji mobilnej?

W aplikacji mobilnej wybierz Ustawienia i kliknij Dostęp do banku.

 

1. Zaloguj się do aplikacji mobilnej, wybierz Ustawienia a następnie Dostęp do banku

 

2. Aktywuj przy kanale dostępu serwis transakcyjny

 

3. Otrzymasz wiadomość SMS z tymczasowym identyfikatorem oraz wiadomość głosową z tymczasowym hasłem. Dane będą ważne przez 15 minut. Użyj ich do logowania do serwisu transakcyjnego. 

Następnie postępuj zgodnie ze wskazówkami i zmień hasło na nowe.

 

 

Serwis aktywujesz także na mLinii

Następnie postępuj zgodnie ze wskazówkami i zmień hasło na nowe.

Zadzwoń na mLinię i odblokuj dostęp:

  • Jeśli pamiętasz identyfikator i telekod:

Jeszcze przed połączeniem z mLinią przygotuj nowe hasło, które składa się z od 8 do 20 cyfr – to będzie Twoje tymczasowe hasło. Podczas logowania do serwisu zmienisz je na docelowe cyfrowo-literowe (od 8 do 20 znaków).

 

Twoje połączenie z mLinią odbierze bot Marek – to technologia, która pomoże Ci rozwiązać część spraw, z którymi dzwonisz na mLinię.

 

Rozmowa z botem przypomina tę z konsultantem. Bot poprosi Cię o podanie identyfikatora klienta, wybranych cyfr z telekodu i tymczasowe hasło.

 

Po potwierdzeniu zmiany, użyj identyfikatora i tymczasowego hasła do logowania w Internecie.

Postępuj zgodnie ze wskazówkami na ekranie i zmień hasło na docelowe.

 

  • Jeśli nie pamiętasz identyfikatora lub telekodu, poproś bota Marka o połączenie z konsultantem.

 

 

Sprawdź, co znajdziesz w serwisie po zalogowaniu:

 

Pulpit w serwisie transakcyjnym

Sam zdecyduj co chcesz widzieć na swoim pulpicie w serwisie transakcyjnym

 

Menu w serwisie transakcyjnym

Przejrzyste i wygodne finanse w Twoim serwisie transakcyjnym

 

Kredyt gotówkowy online

  • 0% prowizji za udzielenie
  • możesz przesunąć spłatę pierwszej raty nawet o 3 miesiące (RRSO 13,24%)

Pamiętaj, że mBank udostępnia swoją aplikację tylko w autoryzowanych sklepach - App Store (iOS - Apple), Google Play (Android), AppGallery dla telefonów Huawei. Pobieraj, instaluj i aktualizuj aplikacją tylko w tych sklepach ponieważ znajdujące się tam aplikacje są cyfrowo podpisane i przechodzą proces weryfikacji, pod kątem ich bezpieczeństwa. Nigdy nie pobieraj aplikacji z innych miejsc niż oficjalne sklepy (np. z linka otrzymanego sms-em czy przez komunikator) – narazisz się na pobranie złośliwej aplikacji, przez którą oszuści mogą wyłudzać Twoje dane, czy przejmować sms-y i wysyłać je bez Twojej zgody. Nową aplikację możesz pobrać jeśli Twoje urządzenie ma system operacyjny w wersji minimum Android 8.0 lub iOS 16.0 (lub nowsze). Zapoznaj się z polityką prywatności aplikacji mobilnych, którą znajdziesz na stronie: https://www.mbank.pl/o-nas/o-mbanku/polityka-prywatnosci-mobile.html. Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym objętych tym materiałem znajdziesz na www.mBank.pl/slowniczek