Mobilna autoryzacja to sposób potwierdzania operacji, które wykonujesz w serwisie transakcyjnym. Zamiast SMSem, swoje przelewy lub inne operacje zatwierdzisz jednym kliknięciem w aplikacji mobilnej. Dzięki temu autoryzacja jest szybsza, a Ty nie musisz przepisywać długich haseł SMS. Dane operacji znajdziesz w powiadomieniu autoryzacyjnym w telefonie. Klikasz, zatwierdzasz i gotowe. Szybko i wygodnie.

 

Gdy pobierzesz naszą aplikację i połączysz ją z kontem, będziesz potwierdzać operacje mobilną autoryzacją.

 

Zobacz jak łatwo potwierdzać przelew i inne operacje przy pomocy mobilnej autoryzacji

 

 

1. Wykonaj przelew lub inną operację w serwisie transakcyjnym

 

 

2. Otrzymasz powiadomienie push

 

 

3. Kliknij w powiadomienie, zaloguj się do aplikacji mobilnej i wybierz Zatwierdź

Jeśli masz już naszą aplikację a nie korzystasz z mobilnej autoryzacji, włącz ją.
Sprawdź jak to zrobić.

 

 

1. Wybierz ikonkę 3 pasków, która znajduje się w lewym, górnym rogu ekranu. Kliknij Mobilna autoryzacja

 

 

2. Kliknij Aktywuj  i zatwierdź wybranie mobilnej autoryzacji PIN-em

Nie otrzymałeś powiadomienia autoryzacyjnego i nie wiesz jak zatwierdzić operację?

1. Zaloguj się do aplikacji mobilnej, wybierz ikonę 3 pasków, która znajduje się w lewym, górnym rogu ekranu. Następnie kliknij "Mobilna autoryzacja".

2. Na liście powiadomień, kliknij w przelew do autoryzacji ( znajduje się na górze ekranu). Wybierz "Zatwierdź". Gotowe.

 
Pobierz za darmo aplikację mBanku

 

 

Sprawdź jak połączyć aplikację ze swoim rachunkiem

Pamiętaj, że mBank udostępnia aplikację tylko za pomocą autoryzowanych sklepów – App Store (iOS – Apple), Google Play (Android). Do pobrania oraz aktualizacji aplikacji używaj zawsze tych sklepów, ponieważ znajdujące się tam programy są cyfrowo podpisane i przechodzą proces weryfikacji, a więc gwarantują Ci bezpieczeństwo. Nigdy nie pobieraj aplikacji z niezaufanych źródeł! Nową aplikację możesz pobrać jeśli Twoje urządzenie ma system operacyjny w wersji minimum Android 5.0 lub iOS 10.0 (lub nowsze). Zapoznaj się z polityka prywatności aplikacji mobilnych. Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym objętych tym materiałem znajdziesz na www.mBank.pl/slowniczek

To nie jest oferta.

To nie jest oferta. Wyjaśnienie pojęć i szczegółowe informacje znajdziesz na www.mBank.pl/slowniczek

Korzystanie z usługi Mobilnej wymaga aktywnego połączenia internetowego w urządzeniu mobilnym. Aktywacja usługi oznacza jednocześnie zmianę dotychczasowego sposobu autoryzacji operacji.

Wszystkie dyspozycje, które dotychczas wymagały potwierdzenia kodem SMS będą potwierdzane poprzez akceptację powiadomienia autoryzacyjnego w aplikacji mobilnej Banku. Aby móc korzystać z najnowszej wersji aplikacji mobilnej mBanku, niezbędne jest urządzenie z zainstalowanym systemem operacyjnym Android - minimum wersja 5.0 lub iOS wersja 9.0.

Szczegóły dotyczące mobilnej autoryzacji są dostępne w Regulaminie otwierania i prowadzenia bankowych rachunków dla osób fizycznych w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A. dostępnym na https://www.mbank.pl/download/regulaminy/Regulamin_otwierania_i_prowadzenia_rachunkow_oszczednosciowo-rozliczeniowych_w_mBanku