Przelew w aplikacji mobilnej zrobisz szybko i wygodnie

Pieniądze mogą być na koncie odbiorcy nawet w 15 minut. W aplikacji mobilnej wygodnie zlecisz przelew ELIXIR, ekspresowy, na rachunek za granicą, na numer telefonu, podatkowy i do ZUS. 

 
Sprawdź, jak zrobić przelew w aplikacji mobilnej

 

1. Wybierz Płatności, a następnie kliknij Nowy przelew.

 

2. Wybierz odbiorcę z listy lub lupką wyszukaj go w historii operacji. Możesz też kliknąć czerwone kółko z plusem i wpisać jego dane.

 

3. Wpisz kwotę przelewu i kliknij wyślij przelew. Zatwierdź go wybraną metodą autoryzacji.

Chcesz wysłać szybki przelew?  Skorzystaj z przelewu ekspresowego

Pieniądze będą na rachunku odbiorcy nawet
w 15 minut. Możesz przelać od 1 zł do 10 000 zł. 

 

  • Przelew ekspresowy to przelew realizowany 24h na dobę przez 7 dni w tygodniu, za pośrednictwem Express Elixir. Taki przelew dotrze do odbiorcy nawet w 15 minut, jeśli w danym dniu i godzinie bank odbiorcy udostępnia zaksięgowanie przelewu ekspresowego. Listę banków, do których możesz wysłać przelew ekspresowy znajdziesz tutaj.

     

    Usługa jest dostępna wyłącznie dla klientów korzystających z mobilnej autoryzacji i hasła SMS. Koszt przelewu ekspresowego jest zgodny z Taryfą Prowizji i Opłat.

Dowiedz się więcej o przelewach wysyłanych w aplikacji mobilnej

Godziny sesji przelewów wychodzących:

Numer sesji Godzina
I sesja 5:55
II sesja 9:55
III sesja 13:35

 

Godziny sesji przelewów przychodzących:

Numer sesji Godzina
I sesja 11:15
II sesja 15:00
III sesja 18:15

 

Dowiedz się więcej o sesjach przelewów tutaj.

Przelewy wewnętrzne, zewnętrzne, do ZUS i US, gdy zlecisz je samodzielnie w aplikacji mobilnej, są bezpłatne.

 

Za przelew ekspresowy pobieramy opłatę 5 zł, a za przelew SORBNET 35 zł.

 

Opłaty za przelew pobieramy zgodnie z Taryfą Prowizji i Opłat bankowych dla osób fizycznych w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A.

Limity domyślne:

  • Limit kwotowy: 1 000 zł
  • Limit dziennych przelewów: 5

 

Limity maksymalne:

  • Limit kwotowy: 20 000 zł
  • Limit dziennych przelewów: 100

 

Limity zmienisz wyłącznie po zalogowaniu w serwisie transakcyjnym. Aby to zrobić zaloguj się na swoje konto, wejdź
w Ustawienia > Limity i autoryzacje.

Limity domyślne

  • Limit kwotowy: 1 000 zł
  • Limit dziennych przelewów: 3

 

Limit maksymalny

  • Limit kwotowy: 10 000 zł
  • Limit dziennych przelewów: 3

 
Pytania i odpowiedzi

  •  

    Kiedy do odbiorcy dotrze zlecony przeze mnie przelew?

    • Zależy to przede wszystkim od daty zlecenia przelewu oraz godzin sesji mBanku i banku odbiorcy. Najczęściej przelewy na rachunek w innym banku realizowane są w D+1. Niestety nie mamy wpływu na czas księgowania środków na rachunku docelowym, ponieważ zależy on od banku odbiorcy.

       

      Przelewy wysłane do odbiorcy na rachunek w mBanku realizujemy natychmiastowo.

  •  

    Jakie przelewy mogę anulować? 

    • Przelewy z datą bieżącą wysłane do innego banku - w nadchodzących płatnościach będą widoczne do najbliższej sesji wychodzącej.


      Są to też przelewy z datą przyszłą - zostaną zrealizowane pierwszą sesją wychodzącą we wskazanym dniu.

       

      Sprawdź, kiedy mamy sesje tutaj.

  •  

    Co mogę zrobić po wysłaniu przelewu na błędny numer rachunku/telefonu, żeby odzyskać pieniądze?

    • Jeśli zrobisz błąd i wyślesz pieniądze na nieznany rachunek, do osoby, której nie znasz, koniecznie zgłoś nam tę pomyłkę. W ciągu 3 dni roboczych od dnia powiadomienia nas o nieprawidłowym przelewie, poinformujemy odbiorcę przelewu, że ma obowiązek zwrócić pieniądze.

       

      Odbiorca przelewu ma miesiąc na zgłoszenie nam, że dostał/a pomyłkowo pieniądze i chce je zwrócić. Następnie pieniądze trafią na specjalny nieoprocentowany rachunek techniczny (rachunek otworzymy wyłącznie na potrzeby tej sprawy). Z rachunku technicznego środki w ciągu jednego dnia roboczego trafią na Twoje konto. Nie pobierzemy od Ciebie żadnych opłat.

       

      Jeśli przez pomyłkę wyślesz przelew do osoby, którą znasz to za zwrot takiego przelewu zapłacisz 50 złotych.

  •  

    Potrzebuję potwierdzenia przelewu, jak mogę je pobrać?

    • 1.Zaloguj się na swoje konto w aplikacji mobilnej.

      2.Wejdź w Płatności > Historia i kliknij operację, której potwierdzenie chcesz pobrać.

      3.Kliknij w ikonę w prawym dolnym rogu ekranu i wybierz Potwierdzenie.

       

      Możesz też zamówić papierowe potwierdzenie przelewu. Wyślemy je na Twój adres korespondencyjny podany w banku. Opłatę pobierzemy zgodnie z Tary prowizji i opłat.

 

Więcej pytań i odpowiedzi znajdziesz tutaj.

 

Przelewy w serwisie transakcyjnym

Sprawdź, jak zlecić przelew krajowy i w Unii Europejskiej w serwisie transakcyjnym

 

Płatności cykliczne

Płać wygodnie za swoje rachunki! Sprawdź płatności cykliczne

 

Przelewy walutowe i zagraniczne

Chcesz zlecić przelew walutowy lub zagraniczny? Sprawdź, jak to zrobić

 
Pobierz za darmo aplikację mBanku

 

 

Sprawdź jak połączyć aplikację ze swoim rachunkiem

 

Pamiętaj, że mBank udostępnia aplikację tylko za pomocą autoryzowanych sklepów – App Store (iOS - Apple), Google Play (Android), AppGallery dla telefonów Huawei. Do pobrania oraz aktualizacji aplikacji używaj zawsze tych sklepów, ponieważ znajdujące się tam programy są cyfrowo podpisane i przechodzą proces weryfikacji, a więc gwarantują Ci bezpieczeństwo. Nigdy nie pobieraj aplikacji z niezaufanych źródeł! Nową aplikację możesz pobrać jeśli Twoje urządzenie ma system operacyjny w wersji minimum Android 7.0 lub iOS 15.0 (lub nowsze). Zapoznaj się z polityka prywatności aplikacji mobilnych.

 

To nie jest oferta. Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym objętych tym materiałem znajdziesz na www.mBank.pl/slowniczek.
Szczegółowe informacje dotyczące limitów usług płatnicznych znajdują się w dokumencie Limity dla płatności z rachunków dla osób fizycznych i klientów Private Banking dostępnym na stronie https://www.mbank.pl/pomoc/dokumenty/oferta-indywidualna/konta/konta/limity/