telefon do przyjaciela

Kontakt z bankiem gdy jestem za granicą.

jak skorzystać z pakietu

Wystarczy, że masz aktywną bezpłatną usługę wielowalutową. Jeśli masz już usługę wszystkie korzyści w ramach pakietu są dla Ciebie dostępne.

  • przez aplikację mBanku

produkty -> karty  -> wybierz kartę -> włącz usługę wielowalutową

  • przez stronę

potrzebuję szybko pomocy banku

Po zalogowaniu do aplikacji w prawym górnym rogu znajdziesz lupę. Dzięki niej szybko znajdziesz odpowiedź na nurtujące pytanie dotyczące Twojego konta.

Jeśli potrzebujesz kontaktu bezpośredniego, połącz się z nami o każdej porze i z każdego miejsca. Najszybciej i najwygodniej połączysz się z aplikacji mobilnej. Wystarczy jedno kliknięcie. Bez dodatkowych haseł i kodów od razu będziemy wiedzieć, że to Ty!

moja płatność kartą została odrzucona

Zdarzyło Ci się, że przy bankomacie lub w sklepie odrzucono Twoją transakcję. W pierwszej kolejności sprawdź, czy nie masz zbyt małego limitu na karcie. W każdej chwili, gdziekolwiek jesteś, możesz zmieniać swoje limity, aby spokojnie i bezpiecznie płacić. Sam ustalasz limity w aplikacji mobilnej dla różnych płatności: w internecie, sklepie i bankomacie.

1

przejdź do zakładki Finanse, następnie w zakładce karty, wybierz kartę której limit chcesz zmienić

2

wybierz Zmień limity

3

wpisz dzienny limit, a następnie kliknij Zapisz

wystarczy, że zgłosisz do nas reklamację z informacją o potrzebie zarejestrowania podejrzanej transakcji

1

zgłoś do nas reklamację z informacją o potrzebie zarejestrowania chargeback

2

sprawdzamy, czy Twoje zgłoszenie spełnia wymogi organizacji płatniczej Visa lub Mastercard

3

Twój chargeback przekazujemy za pośrednictwem Visa lub Mastercard do sprzedawcy, z którym się nie zgadzasz

4

sprzedawca (lub jego bank) rozpatrują Twoje zgłoszenie zgodnie z regulacjami Visa i Mastercard

5

sprzedawca za pośrednictwem swojego banku składa wyjaśnienia i przesyła je do nas przez system Visa lub Mastercard

6

my przekazujemy Tobie informację o decyzji sprzedawcy

Z usługi chargeback możesz skorzystać przykładowo, gdy:

  • bankomat nie wypłacił Ci części lub całości pieniędzy z bankomatu

  • pojawiła się różnica między poprawną kwotą (lub walutą) zakupu, a tą, która została pobrana z Twojego konta

  • Twoja transakcja została rozliczona więcej niż jeden raz

  • Twoja transakcja została rozliczona w innej kwocie lub walucie

  • opłacona przy użyciu karty usługa lub produkt nie zostały do Ciebie dostarczone

  • akceptant przesłał rozliczenie transakcji, która została przez Ciebie anulowana

  • Twoja transakcja kartą nie powiodła się, więc płacisz w inny sposób, jednak karta została obciążona nieudaną transakcją

  • przez hotel lub wypożyczalnię pobrały z Twojej karty pieniądze za usługę, której nie zamawiasz

  • Twoje zakupy dotarły, ale uszkodzone

  • nie ma na Twoim koncie pieniędzy za zwrócone zakupy

Pamiętaj, że reklamację możesz złożyć tylko w banku, który wydał Twoją kartę.

zdarzyło się coś, czego nie planowałem. Potrzebuję pieniędzy!

Karta kredytowa to dodatkowe pieniądze na codzienne zakupy, ale też na niespodziewane wydatkiMożesz zabrać ją ze sobą i skorzystać w razie potrzeby podczas wyjazdu. Ważne, że kartę spłacasz kiedy chcesz – nawet do 54 dni bez odsetek.  Zdarzają się też sytuacje, że karta kredytowa jest niezbędna przy rezerwacji lub wynajmie samochodu.

Warto wiedzieć, że:

  • limit kredytowy od 1 500 zł do 20 000 zł

  • płacisz, kiedy potrzebujesz

  • nie musisz pamiętać o dacie spłaty karty kredytowej, ustalasz automatyczną spłatę zadłużenia

  • możesz płacić google pay, apple pay, garmin pay, fitbit pay, swatchpay! oraz xiaomi pay zanim otrzymasz kartę.

To nie jest oferta.

Szczegółowe informacje oraz warunki korzystania z usługi wielowalutowej dostępne są w Regulaminie kart debetowych dla osób fizycznych w ramach bankowości detalicznej S.A. dostępnym na stronie www.mbank.pl/indywidualny/uslugi/uslugi/usluga-wielowalutowa/

Przy transakcjach bezgotówkowych i wypłatach gotówki kartą, mBank pobiera dodatkowo prowizję za przewalutowanie transakcji. Prowizja (łącznie z marżą) to 5,9% od wartości transakcji lub 3,5% dla transakcji kartą z włączoną usługą wielowalutową. Szczegółowe informacje oraz warunki korzystania z usługi wielowalutowej dostępne są w „Regulaminie Usługi wielowalutowej w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A.” dostępnym na stronie www.mbank.pl/indywidualny/uslugi/uslugi/usluga-wielowalutowa/.

Opłata interchange dla kart debetowych mBanku wynosi 0,2 % wartości transakcji.

Szczegółowe warunki i opłaty związane z usługą mKantor znajdują się na stronie www.mBank.pl/indywidualny/uslugi/uslugi/mkantor/index.html, Regulaminie otwierania i prowadzenia bankowych rachunków dla osób fizycznych w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A. dostępnym na www.mBank.pl/download/regulaminy/Regulamin_otwierania_i_prowadzenia_rachunkow_oszczednosciowo-rozliczeniowych_w_mBanku.pdf oraz w Regulaminie usługi natychmiastowej transakcji wymiany walut dla osób fizycznych w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A. dostępnym na www.mBank.pl/pobierz/regulamin-osobyfiz/konta/regulamin-uslugi-natychmiastowej-transakcji-wymiany-walut-dla-osob-fizycznych-w-ramach-bankowosci-detalicznej-mbanku-s.a.pdf, w placówkach mBanku oraz u operatorów mLinii.

 

Aplikacja

Pamiętaj, że mBank udostępnia swoją aplikację tylko w autoryzowanych sklepach - App Store (iOS - Apple), Google Play (Android), AppGallery dla telefonów Huawei. Pobieraj, instaluj i aktualizuj aplikacją tylko w tych sklepach, ponieważ znajdujące się tam aplikacje są cyfrowo podpisane i przechodzą proces weryfikacji, pod kątem ich bezpieczeństwa. Nigdy nie pobieraj aplikacji z innych miejsc niż oficjalne sklepy (np. z linka otrzymanego SMS-em czy przez komunikator) – narazisz się na pobranie złośliwej aplikacji, przez którą oszuści mogą wyłudzać Twoje dane, czy przejmować SMS-y i wysyłać je bez Twojej zgody. Nową aplikację możesz pobrać, jeśli Twoje urządzenie ma system operacyjny w wersji minimum Android 8.0 lub iOS 16.0 (lub nowsze). Zapoznaj się z polityką prywatności aplikacji mobilnych, którą znajdziesz na stronie: https://www.mbank.pl/o-nas/o-mbanku/polityka-prywatnosci-mobile.html.

 

Karta kredytowa

Jeśli pozytywnie ocenimy Twoją zdolność kredytową będziesz mógł otrzymać kredyt. Szczegółowe warunki i opłaty związane z kartą kredytową są określone w Taryfie prowizji i opłat bankowych dla osób fizycznych w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A., Tabelach stóp procentowych dla osób fizycznych w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A., Regulaminie kart kredytowych dla osób fizycznych i klientów Private Banking w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A. dostępnych na stronie www.mbank.pl/indywidualny/karty/karty-kredytowe/karta-kredytowa-klasyczna/


Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, objętych tym materiałem, znajdziesz na www.mBank.pl/slowniczek


wyniki wyszukiwania