Na wyjeździe nie zawsze masz na wszystko wpływ. Czasem zdarzają się niespodziewane sytuacje. Zgubiony paszport czy telefon, niedziałająca karta EKUZ lub inne nieprzewidziane wpadki zawsze mogą się zdarzyć. W takich sytuacjach możesz na nas liczyć!

 
Kontakt z mBankiem: Potrzebuję pomocy banku ale nie chcę czekać długo na połączenie z mLinią

 

Potrzebuję pomocy banku ale nie chcę dzwonić na mLinię

 

więcej

 

Moja transakcja przy bankomacie lub w sklepie została odrzucona

więcej

 

Ktoś mnie oszukał, pieniądze przepadły

 

więcej

 

Zdarzyło się coś, czego nie planowałem. Potrzebuję dodatkowych pieniędzy!

więcej

Jak skorzystać z pakietu?

Wystarczy aktywna usługa wielowalutowa.
Włącz usługę wielowalutową już dziś!

wypełnij poniższy wniosek

 

włącz usługę

kliknij usługę wielowalutową w aplikacji mobilnej

 

sprawdź

Masz już usługę wielowalutową?

Świetnie! Wszystkie korzyści w ramach Pakietu są dla Ciebie dostępne.

Potrzebuję szybko pomocy banku

  •  

    Po zalogowaniu do aplikacji w prawym górnym rogu znajdziesz lupę. Dzięki niej szybko znajdziesz odpowiedź na nurtujące pytanie dotyczące Twojego konta.

    Jeśli potrzebujesz kontaktu bezpośredniego, połącz się z nami o każdej porze i z każdego miejsca. Najszybciej i najwygodniej połączysz się z aplikacji mobilnej. Wystarczy jedno kliknięcie. Bez dodatkowych haseł i kodów od razu będziemy wiedzieć, że to Ty!

s

Moja płatność kartą została odrzucona!

Zdarzyło Ci się, że przy bankomacie lub w sklepie odrzucono Twoją transakcję. W pierwszej kolejności sprawdź, czy nie masz zbyt małego limitu na karcie. W każdej chwili, gdziekolwiek jesteś, możesz zmieniać swoje limity, aby spokojnie i bezpiecznie płacić. Sam ustalasz limity w aplikacji mobilnej dla różnych płatności: w internecie, sklepie i bankomacie.


1. Przejdź do zakładki Finanse, następnie w zakładce karty, wybierz kartę której limit chcesz zmienić.

s


2. Wybierz Zmień limity


3. Wpisz dzienny limit, a następnie kliknij Zapisz.

Wystarczy, że zgłosisz do nas reklamację z informacją o potrzebie zarejestrowania podejrzanej transakcji.

  •  

    Chcesz wiedzieć, jak szczegółowo przebiega proces?

      • Zgłoś do nas reklamację z informacją o potrzebie zarejestrowania chargeback

      • sprawdzamy, czy Twoje zgłoszenie spełnia wymogi organizacji płatniczej Visa lub Mastercard

      • Twój chargeback przekazujemy za pośrednictwem Visa lub Mastercard do sprzedawcy, z którym się nie zgadzasz

      • sprzedawca (lub jego bank) rozpatrują Twoje zgłoszenie zgodnie z regulacjami Visa i Mastercard

      • sprzedawca za pośrednictwem swojego banku składa wyjaśnienia i przesyła je do nas przez system Visa lub Mastercard

      • my przekazujemy Tobie informację o decyzji sprzedawcy

  •  

    Z usługi chargeback możesz skorzystać przykładowo, gdy:

    s

      • bankomat nie wypłacił Ci części lub całości pieniędzy z bankomatu
      • pojawiła się różnica między poprawną kwotą (lub walutą) zakupu, a tą, która została pobrana z Twojego konta
      • Twoja transakcja została rozliczona więcej niż jeden raz
      • Twoja transakcja została rozliczona w innej kwocie lub walucie
      • opłacona przy użyciu karty usługa lub produkt nie zostały do Ciebie dostarczone
      • akceptant przesłał rozliczenie transakcji, która została przez Ciebie anulowana
      • Twoja transakcja kartą nie powiodła się, więc płacisz w inny sposób, jednak karta została obciążona nieudaną transakcją
      • przez hotel lub wypożyczalnię pobrały z Twojej karty pieniądze za usługę, której nie zamawiasz
      • Twoje zakupy dotarły, ale uszkodzone
      • nie ma na Twoim koncie pieniędzy za zwrócone zakupy

      Pamiętaj, że reklamację możesz złożyć tylko w banku, który wydał Twoją kartę.

Zdarzyło się coś, czego nie planowałem. Potrzebuję pieniędzy!

Karta kredytowa to dodatkowe pieniądze na codzienne zakupy, ale też na niespodziewane wydatkiMożesz zabrać ją ze sobą i skorzystać w razie potrzeby podczas wyjazdu. Ważne, że kartę spłacasz kiedy chcesz – nawet do 54 dni bez odsetek.  Zdarzają się też sytuacje, że karta kredytowa jest niezbędna przy rezerwacji lub wynajmie samochodu.

 

Warto wiedzieć, że:

    • limit kredytowy od 1 500 zł do 20 000 zł
    • płacisz, kiedy potrzebujesz
    • nie musisz pamiętać o dacie spłaty karty kredytowej, ustalasz automatyczną spłatę zadłużenia
    • możesz płacić google pay, apple pay, garmin pay, fitbit pay, swatchpay! oraz xiaomi pay zanim otrzymasz kartę.

Nota prawna:

To nie jest oferta.

eKonto osobiste to: 0 zł za otwarcie i prowadzenie konta, 0 zł za kartę przy 350 zł transakcji nią w miesiącu (lub 7 zł przy braku spełnienia tego warunku), 0 zł za wypłaty kartą od 100 zł z bankomatów w Polsce (prowizja za wypłaty poniżej 100 zł wynosi 2,50 zł), 0 zł za przelewy internetowe w złotówkach, 0 zł za wypłaty z bankomatów za granicą.

 

Przy transakcjach bezgotówkowych i wypłatach gotówki kartą, mBank pobiera dodatkowo prowizję za przewalutowanie transakcji. Prowizja (łącznie z marżą) to 5,9% od wartości transakcji lub 3,5% dla transakcji kartą z włączoną usługą wielowalutową. Szczegółowe informacje oraz warunki korzystania z usługi wielowalutowej dostępne są w „Regulaminie Usługi wielowalutowej w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A.” dostępnym na stronie www.mbank.pl/indywidualny/uslugi/uslugi/usluga-wielowalutowa/.

Opłata interchange dla kart debetowych mBanku wynosi 0,2 % wartości transakcji.

Szczegółowe warunki i opłaty związane z usługą mKantor znajdują się na stronie www.mBank.pl/indywidualny/uslugi/uslugi/mkantor/index.html, Regulaminie otwierania i prowadzenia bankowych rachunków dla osób fizycznych w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A. dostępnym na www.mBank.pl/download/regulaminy/Regulamin_otwierania_i_prowadzenia_rachunkow_oszczednosciowo-rozliczeniowych_w_mBanku.pdf oraz w Regulaminie usługi natychmiastowej transakcji wymiany walut dla osób fizycznych w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A. dostępnym na www.mBank.pl/pobierz/regulamin-osobyfiz/konta/regulamin-uslugi-natychmiastowej-transakcji-wymiany-walut-dla-osob-fizycznych-w-ramach-bankowosci-detalicznej-mbanku-s.a.pdf, w placówkach mBanku oraz u operatorów mLinii.

 

Bezpieczne wakacje z mBankiem

To nie jest oferta. Ubezpieczycielem jest UNIQA TU S.A. z siedzibą w Warszawie. mBank S.A. jest agentem ubezpieczeniowym wpisanym do Rejestru Pośredników Ubezpieczeniowych pod numerem 11124813/A. Promocja „Bezpieczne wakacje z mBankiem” trwa od 15.06.2023 r. do 2.10.2023 r.

Możesz w niej uczestniczyć, jeśli w okresie trwania promocji kupisz ubezpieczenie podróży Indywidualne Kontynenty na terenie RP lub Indywidualne podróży Kontynenty Multitravel oferowane w mBanku. Otrzymasz: 10% zniżki, jeśli wpiszesz w odpowiednie pole we wniosku o zawarcie umowy ubezpieczenia podróży kod WAKACJE; 15% zniżki, jeśli posiadasz w mBanku aktywne mKonto Intensive lub posiadasz aktywną usługę wielowalutową i zaznaczysz na wniosku o zawarcie umowy ubezpieczenia podróży zgodę na przystąpienie do promocji. Podczas trwania promocji możesz z niej skorzystać wielokrotnie. Regulamin promocji oraz wszystkie informacje o ubezpieczeniu w tym OWU, znajdziesz na www.mbank.pl/podróż

Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, objętych tym materiałem, znajdziesz na www.mBank.pl/slowniczek