Nie musisz wychodzić z domu, ani dzwonić na mLinię. 

Swój problem możesz nam zgłosić samodzielnie w aplikacji mobilnej lub serwisie transakcyjnym.

 

Zaloguj się do aplikacji i kliknij w ikonę „lupy” w prawym górnym rogu ekranu. Następnie wybierz Reklamacje i wskaż produkt lub usługę, której dotyczy Twoja reklamacja.

kliknij, aby powiększyć
 

Zaloguj się do swojego konta w serwisie transakcyjnym. Wybierz zakładkę Pomoc, wyszukaj Załatw swoje sprawy i kliknij Zgłoś reklamację. Wskaż produkt lub usługę, której dotyczy Twoja reklamacja.

kliknij, aby powiększyć

Sprawdź, jakie problemy możesz nam zgłosić w aplikacji lub serwisie transakcyjnym

  • 1.  

    Wpłatomaty:

      • brak wpłaty na koncie lub nieprawidłowa wysokość kwoty zaksięgowanej na koncie
      • wątpliwości związane z wysokością prowizji za wpłatę
      • trudności w korzystaniu z wpłatomatu

       

  • 2.  

    Karty i bankomaty:

      • dot. wypłaty z bankomatów, płatności w sklepach i w internecie
      • sytuacje, w których sam wykonywałeś płatności lub transakcje, których nie potwierdzasz, a są widoczne na Twoim rachunku
      • wątpliwości związane z opłatą za kartę lub prowizją od transakcji kartą

       

  • 3.  

    Konta osobiste i firmowe:

      • związane z wysokością opłat za prowadzenie rachunku, np. w sytuacji:

      - uczestnictwa w promocji

      - złożenia wypowiedzenia

      - przekształcenia rachunku lub zmiany typu rachunku

      • dot. opłat za operacje gotówkowe realizowane w oddziałach banku 

       

  • 4.  

    Przelewy:

      • dot. przelewów wychodzących (w tym przelewów zwykłych, ekspresowych czy przelewów sorbnet), przychodzących  i mTransfer 
      • sytuacje, gdy przelew nie dotarł do odbiorcy, gdy miałeś problem z wykonaniem przelewu lub nie zgadza się opłata za przelew

       

  • 5.  

    Kredyty odnawialne:

      • dot. prowizji za uruchomienie kredytu,
      • związane z prowizjami za odnowienie kredytu lub zmianę wysokości kwoty kredytu

       

  • 6.  

    Kredyty firmowe:

      • dot. prowizji przy kredycie w rachunku bieżącym i dopuszczalnym saldzie debetowym (związanych z udzieleniem, odnowieniem, zmianą wysokości kwoty kredytu lub od niewykorzystanej części kredytu)

       

Pobierz za darmo aplikację mBanku

 

  

Sprawdź jak połączyć aplikację ze swoim rachunkiem

To nie jest oferta.

Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym objętych tym materiałem znajdziesz na www.mBank.pl/slowniczek

Szczegółowe informacje dotyczące przyjmowania i rozpatrywania reklamacji znajdują się w Regulaminie przyjmowania i rozpatrywania reklamacji w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A. dostępnym na https://www.mbank.pl/pomoc/reklamacje/regulamin/

Pamiętaj, że mBank udostępnia aplikację tylko za pomocą autoryzowanych sklepów – App Store (iOS - Apple), Google Play (Android), AppGallery dla telefonów Huawei. Do pobrania oraz aktualizacji aplikacji używaj zawsze tych sklepów, ponieważ znajdujące się tam programy są cyfrowo podpisane i przechodzą proces weryfikacji, a więc gwarantują Ci bezpieczeństwo. Nigdy nie pobieraj aplikacji z niezaufanych źródeł! Nową aplikację możesz pobrać jeśli Twoje urządzenie ma systemem operacyjny w wersji minimum Android 7.0 lub iOS 12.0 (lub nowsze). Zapoznaj się z polityka prywatności aplikacji mobilnych.