Nie musisz wychodzić z domu, ani dzwonić na mLinię.
Swój problem możesz nam zgłosić samodzielnie w aplikacji mobilnej lub serwisie transakcyjnym.

Zaloguj się do aplikacji i kliknij ikonę „Usługi” w prawym dolnym rogu ekranu. Następnie wybierz Reklamacje i wskaż produkt lub usługę, której dotyczy Twoja reklamacja.

Zaloguj się do swojego konta w serwisie transakcyjnym. Wybierz zakładkę Pomoc, wyszukaj Załatw swoje sprawy i kliknij Zgłoś reklamację. Wskaż produkt lub usługę, której dotyczy Twoja reklamacja.
Sprawdź, jakie problemy możesz nam zgłosić w aplikacji lub serwisie transakcyjnym
-
1.
Wpłatomaty:
-
- brak wpłaty na koncie lub nieprawidłowa wysokość kwoty zaksięgowanej na koncie
- wątpliwości związane z wysokością prowizji za wpłatę
- trudności w korzystaniu z wpłatomatu
Zobacz, jakie to proste! Tak wygląda nasz wniosek w aplikacji:
-
-
2.
Karty i bankomaty:
-
- trudności przy próbie wykonania transakcji kartą
- problemy związane z wydaniem lub zamówieniem karty
- sytuacje dotyczące mOkazji i Promocji
- dotyczące spłaty karty kredytowej lub wysokości odsetek naliczonych na karcie kredytowej
- problemy z obsługą wniosku o kartę kredytową, rezygnacją lub wypowiedzeniem umowy
- dokumenty lub formalności związane z kartą kredytową (umowy, aneksu, zmiany typu karty)
Zobacz, jakie to proste! Tak wygląda nasz wniosek w aplikacji:
-
-
3.
BLIK:
-
- dotyczące wypłaty z bankomatów, płatności w sklepach i w internecie
- sytuacje, w których sam wykonywałeś płatności lub takie, których nie potwierdzasz, a są widoczne na Twoim rachunku
Zobacz, jakie to proste! Tak wygląda nasz wniosek w aplikacji:
-
-
4.
Przelewy w PLN:
-
- dot. przelewów wychodzących (w tym przelewów zwykłych, ekspresowych, przelewów SORBNET)
- przychodzących
- mTransfer
Sytuacje, gdy przelew nie dotarł do odbiorcy, gdy pojawił się problem z wykonaniem przelewu lub nie zgadza się opłata za przelew
Zobacz, jakie to proste! Tak wygląda nasz wniosek w aplikacji:
-
-
5.
Konta osobiste:
-
- związane z wysokością opłat za prowadzenie rachunku
- dot. opłat za operacje gotówkowe realizowane w oddziałach banku
- związane z otwarciem lub zamknięciem konta
- problemy z obsługą konta np zmianą:
- typu konta
- pełnomocnika
- współwłaściciela - dot. wypłaty premii w ramach promocji, mOkazji i programu Polecambank
Zobacz, jakie to proste! Tak wygląda nasz wniosek w aplikacji:
-
-
6.
Konta firmowe:
-
związane z wysokością opłat za prowadzenie rachunku
- dot. opłat za operacje gotówkowe realizowane w oddziałach banku
- związane z otwarciem lub zamknięciem konta
- problemy z obsługą konta np. zmianą:
- typu konta
- reprezentacji
- uprawnień do konta
- formy prowadzonej działalności gospodarczej- dot. wypłaty premii w ramach promocji
Zobacz, jakie to proste! Tak wygląda nasz wniosek w aplikacji:
-
-
7.
Oszczędności
-
Lokata w PLN, Moje cele, Rachunek oszczędnościowy
- wysokość naliczonych odsetek, opłat lub prowizji
- trudności związane z otwarciem lub zamknięciem
- uczestnictwo w promocji
Zobacz, jakie to proste! Tak wygląda nasz wniosek w aplikacji:
-
-
8.
Kredyt odnawialny:
-
9.
Kredyt gotówkowy:
-
- dotyczące opłat, prowizji i odsetek związanych z kredytem
- związane z obsługą wniosku o kredyt gotówkowy
- trudnościami z całkowitą, częściową spłatą lub odstąpieniem od kredytu
- problemów z harmonogramem spłat rat
- sytuacji związanych z formalnościami lub dokumentacją kredytową
Zobacz, jakie to proste! Tak wygląda nasz wniosek w aplikacji:
-
-
10.
Kredyt hipoteczny w PLN
-
11.
Kredyty firmowe:
-
12.
Serwis transakcyjny:
-
13.
Aplikacja mobilna:
-
14.
Jakość obsługi:
-
15.
Zajęcia egzekucyjne:
Pobierz za darmo aplikację mBanku
To nie jest oferta.
Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym objętych tym materiałem znajdziesz na www.mBank.pl/slowniczek
Szczegółowe informacje dotyczące przyjmowania i rozpatrywania reklamacji znajdują się w Regulaminie przyjmowania i rozpatrywania reklamacji w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A. dostępnym na https://www.mbank.pl/pomoc/reklamacje/regulamin/
Pamiętaj, że mBank udostępnia aplikację tylko za pomocą autoryzowanych sklepów – App Store (iOS - Apple), Google Play (Android), AppGallery dla telefonów Huawei. Do pobrania oraz aktualizacji aplikacji używaj zawsze tych sklepów, ponieważ znajdujące się tam programy są cyfrowo podpisane i przechodzą proces weryfikacji, a więc gwarantują Ci bezpieczeństwo. Nigdy nie pobieraj aplikacji z niezaufanych źródeł! Nową aplikację możesz pobrać jeśli Twoje urządzenie ma systemem operacyjny w wersji minimum Android 7.0 lub iOS 15.0 (lub nowsze). Zapoznaj się z polityka prywatności aplikacji mobilnych.