Nie musisz wychodzić z domu, ani dzwonić na mLinię. 

Swój problem możesz nam zgłosić samodzielnie w aplikacji mobilnej lub serwisie transakcyjnym.

 

Zaloguj się do aplikacji i kliknij w ikonę „lupy” w prawym górnym rogu ekranu. Następnie wybierz Reklamacje i wskaż produkt lub usługę, której dotyczy Twoja reklamacja.

kliknij, aby powiększyć
 

Zaloguj się do swojego konta w serwisie transakcyjnym. Wybierz zakładkę Pomoc, wyszukaj Załatw swoje sprawy i kliknij Zgłoś reklamację. Wskaż produkt lub usługę, której dotyczy Twoja reklamacja.

kliknij, aby powiększyć

Sprawdź, jakie problemy możesz nam zgłosić w aplikacji lub serwisie transakcyjnym

  • 1.  

    Wpłatomaty:

      • brak wpłaty na koncie lub nieprawidłowa wysokość kwoty zaksięgowanej na koncie
      • wątpliwości związane z wysokością prowizji za wpłatę
      • trudności w korzystaniu z wpłatomatu


      Zgłoś reklamację

       

      Zobacz, jakie to proste! Tak wygląda nasz wniosek w aplikacji:

       

  • 2.  

    Karty i bankomaty:

      • dot. wypłaty z bankomatów, płatności w sklepach i w internecie
      • sytuacje, w których sam wykonywałeś płatności lub transakcje, których nie potwierdzasz, a są widoczne na Twoim rachunku
      • wątpliwości związane z opłatą za kartę lub prowizją od transakcji kartą


      zgłoś reklamację

       

      Zobacz, jakie to proste! Tak wygląda nasz wniosek w aplikacji:

       

  • 3.  

    Konta osobiste:

      • związane z wysokością opłat za prowadzenie rachunku, np. w sytuacji:

      - uczestnictwa w promocji

      - złożenia wypowiedzenia

      - przekształcenia rachunku lub zmiany typu rachunku

      • dot. opłat za operacje gotówkowe realizowane w oddziałach banku 

      Zgłoś reklamację

       

      Zobacz, jakie to proste! Tak wygląda nasz wniosek w aplikacji:

       

  • 4.  

    Konta firmowe:

      • związane z wysokością opłat za prowadzenie rachunku, np. w sytuacji:

      - uczestnictwa w promocji

      - złożenia wypowiedzenia

      - przekształcenia rachunku lub zmiany typu rachunku

      • dot. opłat za operacje gotówkowe realizowane w oddziałach banku 

      zgłoś reklamację

       

      Zobacz, jakie to proste! Tak wygląda nasz wniosek w aplikacji:

       

  • 5.  

    Przelewy:

      • dot. przelewów wychodzących (w tym przelewów zwykłych, ekspresowych czy przelewów sorbnet), przychodzących  i mTransfer 

      sytuacje, gdy przelew nie dotarł do odbiorcy, gdy miałeś problem z wykonaniem przelewu lub nie zgadza się opłata za przelew

      Zgłoś reklamację

       

      Zobacz, jakie to proste! Tak wygląda nasz wniosek w aplikacji:

  • 6.  

    Kredyty odnawialne:

      • dot. prowizji za uruchomienie kredytu,
      • związane z prowizjami za odnowienie kredytu lub zmianę wysokości kwoty kredytu


      Zgłoś reklamację

       

      Zobacz, jakie to proste! Tak wygląda nasz wniosek w aplikacji:

  • 7.  

    Kredyty firmowe:

      • dot. prowizji przy kredycie w rachunku bieżącym i dopuszczalnym saldzie debetowym (związanych z udzieleniem, odnowieniem, zmianą wysokości kwoty kredytu lub od niewykorzystanej części kredytu)


      Zgłoś reklamację

       

      Zobacz, jakie to proste! Tak wygląda nasz wniosek w aplikacji:

Pobierz za darmo aplikację mBanku

 

  

Sprawdź jak połączyć aplikację ze swoim rachunkiem

To nie jest oferta.

Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym objętych tym materiałem znajdziesz na www.mBank.pl/slowniczek

Szczegółowe informacje dotyczące przyjmowania i rozpatrywania reklamacji znajdują się w Regulaminie przyjmowania i rozpatrywania reklamacji w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A. dostępnym na https://www.mbank.pl/pomoc/reklamacje/regulamin/

Pamiętaj, że mBank udostępnia aplikację tylko za pomocą autoryzowanych sklepów – App Store (iOS - Apple), Google Play (Android), AppGallery dla telefonów Huawei. Do pobrania oraz aktualizacji aplikacji używaj zawsze tych sklepów, ponieważ znajdujące się tam programy są cyfrowo podpisane i przechodzą proces weryfikacji, a więc gwarantują Ci bezpieczeństwo. Nigdy nie pobieraj aplikacji z niezaufanych źródeł! Nową aplikację możesz pobrać jeśli Twoje urządzenie ma systemem operacyjny w wersji minimum Android 7.0 lub iOS 12.0 (lub nowsze). Zapoznaj się z polityka prywatności aplikacji mobilnych.