Pobierz aplikację mBanku i otwórz konto na selfie

Otwarcie konta nigdy nie było tak wygodne! Wystarczy telefon, dowód osobisty, Twoje selfie i krótkie wideo. Nie musisz iść do placówki ani czekać na wizytę kuriera, który dostarcza umowę. Zdjęcia i wideo potwierdzą Twoją tożsamość.


Dlaczego warto otworzyć konto na selfie?

Konto otworzysz bez wychodzenia z domu

Nie musisz odwiedzać placówki ani czekać na kuriera

Wniosek możesz złożyć w dogodnym dla Ciebie momencie przez 24 godziny na dobę, a umowę zaakceptujesz zdalnie

Wszystko odbywa się w aplikacji mBanku, która chroni Twoje dane

 Pobierz za darmo aplikację mBanku, by otworzyć konto na selfie

 

 


Jak otworzyć konto na selfie w kilku krokach?

  • Znajdź wygodne i dobrze oświetlone miejsce, w którym nikt Ci nie będzie przeszkadzał.
  • Przygotuj dowód osobisty i upewnij się, że nie jest uszkodzony ani przybrudzony.
  • Sprawdź, czy Twój telefon ma dostęp do internetu.
  • Wybierz rodzaj konta, które chcesz otworzyć i kartę.
  • Wpisz swoje dane i upewnij się, że są poprawne (zwróć uwagę na polskie znaki).
  • Przeczytaj i zaakceptuj kilka zgód i oświadczeń.
  • Teraz sprawdzimy Twoją tożsamość.
  • Zrób zdjęcie i nagraj filmy dowodu osobistego. Na pierwszym filmie pokaż przód, a na drugim tył dowodu.
  • Zrób selfie i nagraj dwa krótkie filmy, na których wykonasz kilka ruchów. Na nagraniu musimy widzieć jak wykonujesz ruch.
  • Teraz wyślemy do Ciebie SMS – podając go w aplikacji, zaakceptujesz umowę.
  • Możesz już zamknąć aplikację. O otwarciu konta poinformujemy Cię e-mailem, najpóźniej następnego dnia roboczego. Zwykle robimy to szybciej.
  Pamiętaj, nie nagrywaj w miejscu publicznym. Upewnij się, że jesteś sam w pomieszczeniu i nikogo innego nie będzie na zdjęciach i nagraniach.


Zaloguj się do aplikacji i korzystaj z konta. Powodzenia!

Pobierz za darmo aplikację mBanku, by otworzyć konto na selfie

 


Zobacz, jak poprawnie zrobić zdjęcia i nagrać wideo

Na filmie zobaczysz główne kroki związane z otwarciem konta na selfie. Pokażemy też, jak dokładnie wygląda proces potwierdzania Twojej tożsamości.


Przeczytaj więcej o kontach, które możesz otworzyć na selfie

Masz pytania dotyczące konta na selfie? Tu możesz znaleźć odpowiedź

  •  

    Jak przygotować się do otwarcia konta na selfie?

    • Do otwarcia konta przez aplikację mobilną mBanku, będzie Ci potrzebne:

      • spokojne miejsce z dobrym oświetleniem, w którym nikt nie będzie Ci przeszkadzał. Jeśli ktoś przerwie Ci składanie wniosku, odczekaj godzinę i złóż nowy wniosek;
      • dowód osobisty;
      • sprawny aparat w telefonie.
  •  

    Jak przygotować się do zrobienia zdjęcia? Dlaczego jest ono potrzebne do otwarcia konta?

    • Twoje zdjęcie będzie nam potrzebne tylko do otwarcia konta, nie będziemy go wykorzystywać do innych celów. Jakie powinno być?

      • wyraźne - nie może być na nim odblasków światła i cieni,
      • naturalne - nie musisz się malować, 
      • jeśli nosisz okulary, możesz mieć je na sobie – zwróć jednak uwagę, by szkła nie odbijały światła, przez co zdjęcie będzie niewyraźne. Nie możesz mieć na sobie okularów przeciwsłonecznych oraz korekcyjnych przyciemniających się pod wpływem działania promieni słonecznych.

      Ważne: Jeśli zdjęcie nie wyjdzie poprawnie, możesz je zrobić ponownie.

  •  

    Co może przerwać mi złożenie wniosku?

    • Przed składaniem wniosku zadbaj o to, żeby przez chwilę nikt Ci nie przeszkadzał. Czasem może się zdarzyć, że otwarcie konta na selfie zostanie przerwane, jeśli:

      • ktoś do Ciebie zadzwoni,
      • połączenie internetowe, z którego korzystasz zostanie przerwane,
      • wyjdziesz samodzielnie z aplikacji.

      Ważne: Jeśli ktoś lub coś przerwie Ci składanie wniosku, odczekaj godzinę i złóż nowy wniosek.

  •  

    Czy otwarcie konta na selfie jest bezpieczne?

    • Otwarcie konta w aplikacji mBanku jest bezpieczne. Połączenie z bankiem jest szyfrowane, dodatkowo regularnie aktualizujemy systemy bezpieczeństwa. Pamiętaj, że w trakcie otwierania rachunku przekazujesz nam swoje dane osobowe, dlatego upewnij się, że przebywasz w miejscu, które zapewnia poufność. Twoje dane osobowe oraz materiały foto i wideo, które nam przekażesz będą u nas bezpieczne, a dostęp do nich ściśle ograniczony.

       

  •  

    Czy będę mógł w pełni korzystać z usług bankowych po otwarciu konta?

    • Na początku korzystanie z niektórych usług bankowych jest ograniczone.
      Ograniczenia dotyczą m.in. limitów dla płatności z rachunków oraz limitów autoryzacyjnych dla kart debetowych. Nie będziesz mógł także zaakceptować umowy kredytowej online oraz zawnioskować o ePUAP oraz świadczenia 500+ czy 300+. Ograniczenia te możesz znieść podczas wizyty w placówce.


Pobierz za darmo aplikację mBanku, by otworzyć konto na selfie 

 

To nie jest oferta.

 

eKonto osobiste to: 0 zł za otwarcie i prowadzenie konta, 0 zł za kartę przy 1 transakcji w miesiącu na dowolną kwotę (lub 7 zł przy braku transakcji), 0 zł za wypłaty kartą od 100 zł z bankomatów w Polsce (prowizja za wypłaty poniżej 100 zł wynosi 2,50 zł), 0 zł za przelewy internetowe w złotówkach, 0 zł za wypłaty z bankomatów za granicą.

 

Promocja „Aktywność się opłaca” trwa 28.01.2021 r. do 30.09.2021 r. Do Promocji można przystąpić w terminie od 28.01.2021 r. do 31.05.20201 r., spełniając w okresie, w którym możesz przystąpić do Promocji poniższe warunki:
1) jesteś nowym Klientem Banku,

2) złożysz promocyjny wniosek o otwarcie rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego eKonto osobistego, zwanego dalej eKontem promocyjnym, wraz z wnioskiem o wydanie karty debetowej, zwanej dalej kartą promocyjną,
3) przystąpisz do Promocji poprzez zaznaczenie i zaakceptowanie na ww. wniosku oświadczenia, którego treść znajduje się w paragrafie 9 Regulaminu Promocji,
4) zawrzesz z Bankiem umowę o prowadzenie bankowych rachunków dla osób fizycznych, zwaną dalej Umową – musi to być umowa indywidualna (nie możesz otworzyć konta razem z drugą osobą).

 

W ramach Promocji możesz skorzystać z promocyjnego oprocentowania 1,8% na Moich celach, gdy otworzysz rachunek do regularnego oszczędzania Moje cele. Rachunek do regularnego oszczędzania Moje Cele zostanie objęty promocyjnym oprocentowaniem, gdy zawnioskujesz o ten rachunek wraz z wnioskiem o otwarcie eKonta promocyjnego.


W Promocji mogą wziąć udział nowi Klienci, czyli osoby, które od 01.01.2017 r. nie były lub nadal nie są Posiadaczem lub Współposiadaczem:

a) rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego i/lub

b) rachunku oszczędnościowego o numerach 1140 2004 lub 1140 2017.

 

Otrzymasz Premię, jeśli w każdym z trzech kolejnych miesięcy kalendarzowych następujących po miesiącu otwarcia eKonta promocyjnego spełnisz łącznie następujące warunki:

a) zasilisz eKonto promocyjne kwotą nie niższą niż 1000 zł. Jest to warunek konieczny. Nie może to być przelew z innego rachunku w mBanku, którego jesteś Posiadaczem lub Współposiadaczem,

b) dokonasz co najmniej jednej Transakcji Kartą. Transakcje nie zostaną anulowane do 15 dnia miesiąca, następującego po miesiącu, w którym je wykonałeś (tzw. zwrot towaru),

c) dokonasz co najmniej jednej Płatności telefonem i/lub Płatności BLIK. Transakcje nie zostaną anulowane do 15 dnia miesiąca, następującego po miesiącu, w którym je wykonałeś (tzw. zwrot towaru),

 

Transakcja kartą to bezgotówkowa transakcja zakupu Kartą promocyjną w punkcie handlowo-usługowym i w internecie przy użyciu Karty promocyjnej wydaną do eKonta promocyjnego

Transakcja BLIK – transakcja zakupu w punkcie handlowo-usługowym i w internecie przy użyciu usługi BLIK, która jest powiązana z eKontem promocyjnym.

Wypłata gotówki BLIKiem – transakcja wypłaty gotówki w bankomacie przy użyciu usługi BLIK, która jest powiązana z eKontem promocyjnym.

Przelew na numer telefonu – przelew wykonany z aplikacji mobilnej na numer telefonu odbiorcy zarejestrowany w usłudze BLIK.

Płatność BLIK – transakcja BLIK, wypłata gotówki BLIKiem, przelew na numer telefonu

 

Za każdą Transakcję Kartą, Uczestnik Promocji otrzyma 1 zł, a za każdą Płatność Telefonem i/lub Płatność BLIK, Uczestnik Promocji otrzyma 2 zł, jednak nie więcej niż 50 zł łącznie za oba rodzaje płatności w miesiącu.

Premię otrzymasz w postaci jednorazowego zwrotu na eKonto promocyjne do końca kolejnego miesiąca, po którym spełniłeś warunki Promocji. Na przykład, jeżeli otworzyłeś eKonto promocyjne w styczniu, to czas na spełnienie warunków masz do końca lutego, a Premię otrzymasz do końca marca.

Premię wypłacimy w trzech turach, w trzech następujących po sobie miesiącach. Łączna Premia z trzech kolejnych miesięcy nie może przekroczyć 150 zł.

 

Dodatkowo, nagrodą w Promocji jest promocyjne oprocentowanie na rachunku do regularnego oszczędzania Moje cele w wysokości 1,8% do kwoty 10 000 zł. Promocyjne oprocentowanie obowiązywać będzie od dnia otwarcia rachunku do regularnego oszczędzania Moje cele przez trzy kolejne pełne miesiące kalendarzowe. Przykładowo jeżeli otworzyłeś rachunek do regularnego oszczędzania Moje Cele w styczniu, to promocyjne oprocentowanie będzie obowiązywało przez luty, marzec i do końca kwietnia.

 

Promocyjne oprocentowanie na rachunku do regularnego oszczędzania Moje cele naliczane jest, gdy suma wpływów na ten rachunek w bieżącym miesiącu jest wyższa co najmniej o 100 zł od sumy obciążeń. Warunek jest weryfikowany ostatniego dnia roboczego miesiąca, w odniesieniu do wszystkich rachunków umożliwiających regularne oszczędzanie, powiązanych z tym samym rachunkiem oszczędnościowo-rozliczeniowym.

 

Przekształcenie rachunku indywidualnego na rachunek wspólny spowoduje, że przestaniesz być Uczestnikiem Promocji. Szczegółowe warunki uczestnictwa w Promocji oraz warunki otrzymania nagrody opisaliśmy w Regulaminie Promocji „Aktywność się opłaca” zamieszczonym na stronie: www.mbank.pl/indywidualny/konta/promocje/ekonto-osobiste-aktywnosc-sie-oplaca/

 

Szczegóły dotyczące usługi CyberRescue zawiera „Regulamin świadczenia usługi CyberRescue” dostępny na http://www.mBank.pl/pdf/ind/uslugi/regulamin-swiadczenia-uslugi-cyberrescue.pdf. Podmiotem świadczącym Usługę CyberRescue jest CyberRescue Sp. z o.o.. z siedzibą w Warszawie.
W celu zawarcia Umowy konieczne są akceptacja i złożenie Wniosku za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej Banku lub w drodze telefonicznej za pośrednictwem Banku. W celu zawarcia i wykonania Umowy niezbędne jest podanie przez Klienta danych w zakresie określonym w Polityce Prywatności.
Warunkiem zawarcia Umowy jest:
a. akceptacja wymaganych przez Bank oświadczeń Klienta oraz wyrażenie przez Klienta zgody na ujawnienie przez Bank na rzecz CyberRescue Sp. z o.o., w tym również informacji objętych tajemnicą bankową;
b. zapoznanie się z niniejszym Regulaminem oraz jego akceptacja.

 

Do promocji „I możesz więcej – III edycja” można przystąpić od 01.12.2020 r. do 28.02.2021 r. Promocja obowiązuje od 01.12.2020r. do 31.05.2021 r. i jest skierowana do nowych klientów Banku, mających ukończone 18 lat, którzy w okresie, w którym można przystąpić do promocji złożą promocyjny wniosek o otwarcie rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego eKonto możliwości (konto promocyjne), wraz z wnioskiem o wydanie debetowej karty płatniczej (karta), zaakceptują oświadczenia zawarte na ww. wniosku oraz zawrą z Bankiem umowę o prowadzenie bankowych rachunków dla osób fizycznych. Definicję nowego klienta określa Regulamin Promocji. Uczestnik Promocji, który spełni powyższe warunki uczestnictwa, może otrzymać premie w wysokości do 120 zł w drugim miesiącu następującym po miesiącu, w którym otwarto konto promocyjne. Warunkiem przyznawania premii jest spełnienie warunków od dnia otwarcia konta promocyjnego do ostatniego dnia miesiąca następującego po miesiącu otwarcia konta promocyjnego: wykonanie minimum trzech płatności telefonem, wykonanie minimum trzech przelewów na numer telefonu, posiadanie aktywnego celu oszczędnościowego. Za spełnienie powyższych 3 warunków, Uczestnik Promocji otrzymuje dodatkową premię. Szczegółowe zasady przyznania i wypłaty premii zostały opisane w Regulaminie Promocji „I możesz więcej – III edycja” zamieszczonym na: https://www.mbank.pl/pdf/promocje/konta/i-mozesz-wiecej-iii-edycja

 

Szczegółowe informacje, w tym warunki naliczania opłat za mKonto Intensive oraz kartę debetową są określone w Taryfie prowizji i opłat bankowych dla osób fizycznych w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A., Tabelach stóp procentowych dla osób fizycznych w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A., Regulaminie kart debetowych dla osób fizycznych w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A., Regulaminie usług płatniczych dla osób fizycznych w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A. Regulaminie otwierania i prowadzenia bankowych rachunków dla osób fizycznych w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A. dostępnych na stronie www.mBank.pl/oferta-indywidualna-intensive/konta/mkonto-intensive/

 

Bezpłatne są 3 przelewy ekspresowe w miesiącu. Czwarty i kolejne kosztują 5 zł.

 

Pamiętaj, że mBank udostępnia aplikację tylko za pomocą autoryzowanych sklepów – App Store (iOS - Apple), Google Play (Android), AppGallery dla telefonów Huawei. Do pobrania oraz aktualizacji aplikacji używaj zawsze tych sklepów, ponieważ znajdujące się tam programy są cyfrowo podpisane i przechodzą proces weryfikacji, a więc gwarantują Ci bezpieczeństwo. Nigdy nie pobieraj aplikacji z niezaufanych źródeł! Nową aplikację możesz pobrać jeśli Twoje urządzenie ma systemem operacyjny w wersji minimum Android 7.0 lub iOS 12.0 (lub nowsze). Zapoznaj się z polityka prywatności aplikacji mobilnych. Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym objętych tym materiałem znajdziesz na www.mBank.pl/slowniczek