Konto otworzysz bez wychodzenia z domu
Pobierz aplikację mBanku i otwórz konto na selfie
Otwarcie konta nigdy nie było tak wygodne! Wystarczy telefon, dowód osobisty, Twoje selfie i krótkie wideo. Nie musisz iść do placówki ani czekać na wizytę kuriera, który dostarcza umowę. Zdjęcia i wideo potwierdzą Twoją tożsamość.
Dlaczego warto otworzyć konto na selfie?
Zapewniamy wygodę
Oszczędzasz czas
Nie musisz odwiedzać placówki ani czekać na kuriera
Wszystko załatwisz online
Wniosek możesz złożyć w dogodnym dla Ciebie momencie przez 24 godziny na dobę, a umowę zaakceptujesz zdalnie
Zapewniamy bezpieczeństwo
Wszystko odbywa się w aplikacji mBanku, która chroni Twoje dane
Jak otworzyć konto na selfie w kilku krokach?
Pobierz aplikację mBanku
- Znajdź wygodne i dobrze oświetlone miejsce, w którym nikt Ci nie będzie przeszkadzał.
- Przygotuj dowód osobisty i upewnij się, że nie jest uszkodzony ani przybrudzony.
- Sprawdź, czy Twój telefon ma dostęp do internetu.
Uzupełnij dane na wniosku
- Wybierz rodzaj konta, które chcesz otworzyć i kartę.
- Wpisz swoje dane i upewnij się, że są poprawne (zwróć uwagę na polskie znaki).
- Przeczytaj i zaakceptuj kilka zgód i oświadczeń.
Potwierdź swoją tożsamość
- Teraz sprawdzimy Twoją tożsamość.
- Zrób zdjęcie i nagraj filmy dowodu osobistego. Na pierwszym filmie pokaż przód, a na drugim tył dowodu.
- Zrób selfie i nagraj dwa krótkie filmy, na których wykonasz kilka ruchów. Na nagraniu musimy widzieć jak wykonujesz ruch.
Zaakceptuj umowę
- Teraz wyślemy do Ciebie SMS – podając go w aplikacji, zaakceptujesz umowę.
- Możesz już zamknąć aplikację. O otwarciu konta poinformujemy Cię e-mailem, najpóźniej następnego dnia roboczego. Zwykle robimy to szybciej.
Pamiętaj, nie nagrywaj w miejscu publicznym. Upewnij się, że jesteś sam w pomieszczeniu i nikogo innego nie będzie na zdjęciach i nagraniach.
Zaloguj się do aplikacji i korzystaj z konta. Powodzenia!
Przeczytaj więcej o kontach, które możesz otworzyć na selfie
eKonto osobiste
eKonto możliwości
mKonto Intensive
Masz pytania dotyczące konta na selfie? Tu możesz znaleźć odpowiedź
-
Jak przygotować się do otwarcia konta na selfie?
-
Do otwarcia konta przez aplikację mobilną mBanku, będzie Ci potrzebne:
- spokojne miejsce z dobrym oświetleniem, w którym nikt nie będzie Ci przeszkadzał. Jeśli ktoś przerwie Ci składanie wniosku, odczekaj godzinę i złóż nowy wniosek;
- dowód osobisty;
- sprawny aparat w telefonie.
-
-
Jak przygotować się do zrobienia zdjęcia? Dlaczego jest ono potrzebne do otwarcia konta?
-
Twoje zdjęcie będzie nam potrzebne tylko do otwarcia konta, nie będziemy go wykorzystywać do innych celów. Jakie powinno być?
- wyraźne - nie może być na nim odblasków światła i cieni,
- naturalne - nie musisz się malować,
- jeśli nosisz okulary, możesz mieć je na sobie – zwróć jednak uwagę, by szkła nie odbijały światła, przez co zdjęcie będzie niewyraźne. Nie możesz mieć na sobie okularów przeciwsłonecznych oraz korekcyjnych przyciemniających się pod wpływem działania promieni słonecznych.
Ważne: Jeśli zdjęcie nie wyjdzie poprawnie, możesz je zrobić ponownie.
-
-
Co może przerwać mi złożenie wniosku?
-
Przed składaniem wniosku zadbaj o to, żeby przez chwilę nikt Ci nie przeszkadzał. Czasem może się zdarzyć, że otwarcie konta na selfie zostanie przerwane, jeśli:
- ktoś do Ciebie zadzwoni,
- połączenie internetowe, z którego korzystasz zostanie przerwane,
- wyjdziesz samodzielnie z aplikacji.
Ważne: Jeśli ktoś lub coś przerwie Ci składanie wniosku, odczekaj godzinę i złóż nowy wniosek.
-
-
Czy otwarcie konta na selfie jest bezpieczne?
-
Otwarcie konta w aplikacji mBanku jest bezpieczne. Połączenie z bankiem jest szyfrowane, dodatkowo regularnie aktualizujemy systemy bezpieczeństwa. Pamiętaj, że w trakcie otwierania rachunku przekazujesz nam swoje dane osobowe, dlatego upewnij się, że przebywasz w miejscu, które zapewnia poufność. Twoje dane osobowe oraz materiały foto i wideo, które nam przekażesz będą u nas bezpieczne, a dostęp do nich ściśle ograniczony.
-
-
Ile czasu zajmie otwarcie konta? Kiedy mogę zacząć korzystać ze swojego konta?
-
Wniosek wypełnisz i podpiszesz umowę w ciągu kilkunastu minut. Potwierdzenie, że możesz otworzyć u nas konto, nie powinno nam zająć dłużej niż jeden dzień roboczy. Zwykle robimy to szybciej!
-
-
Czy będę mógł w pełni korzystać z usług bankowych po otwarciu konta?
-
Na początku korzystanie z niektórych usług bankowych jest ograniczone.
Ograniczenia dotyczą m.in. limitów dla płatności z rachunków oraz limitów autoryzacyjnych dla kart debetowych. Nie będziesz mógł także zaakceptować umowy kredytowej online oraz zawnioskować o ePUAP oraz świadczenia 500+ czy 300+. Ograniczenia te możesz znieść podczas wizyty w placówce.
-
-
Co jeśli nie uda mi się otworzyć konta na selfie?
-
Jeśli nie uda Ci się otworzyć konta na selfie, zapraszamy do wybranej placówki mBanku lub podpisania umowy bez wychodzenia z domu, podczas wizyty kuriera.
-
-
Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania?
-
Jeśli masz pytania, na które nie znalazłeś odpowiedzi na tej stronie, napisz do nas na czacie lub Messengerze.
-
eKonto osobiste to: 0 zł za otwarcie i prowadzenie konta, 0 zł za kartę przy 1 transakcji w miesiącu na dowolną kwotę (lub 7 zł przy braku transakcji), 0 zł za wypłaty kartą od 100 zł z bankomatów w Polsce (prowizja za wypłaty poniżej 100 zł wynosi 2,50 zł), 0 zł za przelewy internetowe w złotówkach, 0 zł za wypłaty z bankomatów za granicą.
Promocja „eKonto z premią – X edycja” trwa 01.10.2020 r. do 31.05.2021 r. Do Promocji można przystąpić w terminie od 01.10.2020 r. do 27.01.2021 r., spełniając w okresie, w którym możesz przystąpić do Promocji poniższe warunki:
1) jesteś nowym Klientem Banku,
2) złożysz promocyjny wniosek o otwarcie rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego eKonto osobiste, zwanego dalej eKontem promocyjnym, wraz z wnioskiem o wydanie karty debetowej, zwanej dalej kartą promocyjną,
3) zaakceptujesz na ww. wniosku oświadczenie, którego treść znajduje się w części „X. Oświadczenia”,
4) zawrzesz z Bankiem umowę o prowadzenie bankowych rachunków dla osób fizycznych, zwaną dalej Umową – musi to być umowa indywidualna (nie możesz otworzyć konta razem z drugą osobą).
W ramach Promocji możesz skorzystać z promocyjnego oprocentowania 2% na Moich celach, gdy otworzysz rachunek do regularnego oszczędzania Moje cele. Rachunek do regularnego oszczędzania Moje Cele zostanie objęty promocyjnym oprocentowaniem, gdy zawnioskujesz o ten rachunek wraz z wnioskiem o otwarcie eKonta promocyjnego.
W Promocji mogą wziąć udział nowi Klienci, czyli osoby, które od 01.01.2017 r. nie były lub nadal nie są Posiadaczem lub Współposiadaczem:
a) rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego i/lub
b) rachunku oszczędnościowego o numerach 1140 2004 lub 1140 2017.
Nagrodą w Promocji są:
1) Premia za szybki wpływ i transakcje w wysokości 100 zł,
2) Premia I za wpływ i transakcje w wysokości 30 zł,
3) Premia II za wpływ i transakcje w wysokości 30 zł,
4) promocyjne oprocentowanie na rachunku do regularnego oszczędzania Moje cele w wysokości 2% do kwoty 10 000 zł.
Łączna wartość Premii za szybki wpływ i transakcje oraz Premii I i II za wpływ i transakcje w okresie 3 kolejnych miesięcy kalendarzowych wynosi maksymalnie 160 zł.
Premię za szybki wpływ i transakcje otrzymasz, jeśli łącznie spełnisz poniższe warunki:
- dokonasz minimum 5 transakcji kartą promocyjną (w tym płatności telefonem) i/ lub transakcji BLIK/ transakcji BLIK w internecie/ płatności z usługą mTransfer. Transakcji dokonasz w miesiącu otwarcia eKonta promocyjnego i/lub w kolejnym miesiącu,
- transakcje nie zostaną anulowane do 15 dnia miesiąca, następującego po miesiącu, w którym je wykonałeś (tzw. zwrot towaru),
- na Twoje eKonto promocyjne w ciągu 7 dni kalendarzowych od otwarcia eKonta promocyjnego wpłyną jednorazowo pieniądze w kwocie nie niższej niż 1 000 zł, przy czym nie może to być przelew z innego rachunku w mBanku, którego jesteś Posiadaczem lub Współposiadaczem.
Premię I za wpływ i transakcje otrzymasz, jeśli łącznie spełnisz poniższe warunki:
- dokonasz minimum 5 transakcji kartą promocyjną (w tym płatności telefonem) i/ lub transakcji BLIK/ transakcji BLIK w internecie/ płatności z usługą mTransfer. Transakcji dokonasz w drugim pełnym miesiącu po otwarciu eKonta promocyjnego,
- transakcje nie zostaną anulowane do 15 dnia miesiąca, następującego po miesiącu, w którym je wykonałeś (tzw. zwrot towaru),
- na Twoje eKonto promocyjne wpłyną jednorazowo pieniądze w kwocie nie niższej niż 1 000 zł w danym miesiącu kalendarzowym, przy czym nie może to być przelew z innego rachunku w mBanku, którego jesteś Posiadaczem lub Współposiadaczem.
Premię II za wpływ i transakcje otrzymasz, jeśli łącznie spełnisz poniższe warunki:
- dokonasz minimum 5 transakcji kartą promocyjną (w tym płatności telefonem) i/ lub transakcji BLIK/ transakcji BLIK w internecie/ płatności z usługą mTransfer. Transakcji dokonasz w trzecim pełnym miesiącu po otwarciu eKonta promocyjnego,
- transakcje nie zostaną anulowane do 15 dnia miesiąca, następującego po miesiącu, w którym je wykonałeś (tzw. zwrot towaru),
- na Twoje eKonto promocyjne wpłyną jednorazowo pieniądze w kwocie nie niższej niż 1 000 zł w danym miesiącu kalendarzowym, przy czym nie może to być przelew z innego rachunku w mBanku, którego jesteś Posiadaczem lub Współposiadaczem.
Terminy naliczania i wypłacania Premii za szybki wpływ i transakcje oraz Premii I i II za wpływ i transakcje określa część VI Regulaminu „Kiedy naliczamy i wypłacamy nagrodę”.
Transakcja kartą to bezgotówkowa transakcja zakupu w punkcie handlowo-usługowym (płatność kartą lub telefonem za zakupy w sklepie). Dokonaj tej transakcji przy użyciu karty promocyjnej.
Transakcja BLIK to transakcja zakupu w punkcie handlowo-usługowym (płatność BLIK-iem za zakupy w sklepie) przy użyciu usługi BLIK, która jest powiązana ze eKontem promocyjnym.
Transakcja BLIK w internecie to transakcja zakupu w internecie przy użyciu usługi BLIK, która jest powiązana z eKontem promocyjnym.
Płatność z usługą mTransfer to szybki przelew za zakupy w internecie, który można wykonać poprzez zalogowanie się do serwisu transakcyjnego mBanku i autoryzację transakcji płatniczej bądź z wykorzystaniem usługi BLIK w zależności od ustawień transakcji.
Masz prawo do naliczenia jednej Premii za szybki wpływ i transakcje, jednej Premii I za wpływ i transakcje oraz jednej Premii II za wpływ i transakcje.
Dodatkowo, nagrodą w Promocji jest promocyjne oprocentowanie na rachunku do regularnego oszczędzania Moje cele w wysokości 2% do kwoty 10 000 zł. Promocyjne oprocentowanie obowiązywać będzie od dnia otwarcia rachunku do regularnego oszczędzania Moje cele przez 3 kolejne pełne miesiące kalendarzowe.
Promocyjne oprocentowanie na rachunku do regularnego oszczędzania Moje cele naliczane jest, gdy suma wpływów w bieżącym miesiącu jest wyższa co najmniej o 100 zł od sumy obciążeń. Warunek jest weryfikowany ostatniego dnia roboczego miesiąca, w odniesieniu do wszystkich rachunków umożliwiających regularne oszczędzanie, powiązanych z tym samym rachunkiem oszczędnościowo-rozliczeniowym.
Przekształcenie rachunku indywidualnego na rachunek wspólny spowoduje, że przestaniesz być Uczestnikiem Promocji. Szczegółowe warunki uczestnictwa w Promocji oraz warunki otrzymania nagrody opisaliśmy w Regulaminie Promocji „eKonto z premią – X edycja” zamieszczonym na stronie: www.mBank.pl/indywidualny/konta/promocje/ekonto-z-premia-x-edycja/
Szczegóły dotyczące usługi CyberRescue zawiera „Regulamin świadczenia usługi CyberRescue” dostępny na http://www.mBank.pl/pdf/ind/uslugi/regulamin-swiadczenia-uslugi-cyberrescue.pdf. Podmiotem świadczącym Usługę CyberRescue jest CyberRescue Sp. z o.o.. z siedzibą w Warszawie.
W celu zawarcia Umowy konieczne są akceptacja i złożenie Wniosku za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej Banku lub w drodze telefonicznej za pośrednictwem Banku. W celu zawarcia i wykonania Umowy niezbędne jest podanie przez Klienta danych w zakresie określonym w Polityce Prywatności.
Warunkiem zawarcia Umowy jest:
a. akceptacja wymaganych przez Bank oświadczeń Klienta oraz wyrażenie przez Klienta zgody na ujawnienie przez Bank na rzecz CyberRescue Sp. z o.o., w tym również informacji objętych tajemnicą bankową;
b. zapoznanie się z niniejszym Regulaminem oraz jego akceptacja.
Do promocji „I możesz więcej – III edycja” można przystąpić od 01.12.2020 r. do 28.02.2021 r. Promocja obowiązuje od 01.12.2020r. do 31.05.2021 r. i jest skierowana do nowych klientów Banku, mających ukończone 18 lat, którzy w okresie, w którym można przystąpić do promocji złożą promocyjny wniosek o otwarcie rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego eKonto możliwości (konto promocyjne), wraz z wnioskiem o wydanie debetowej karty płatniczej (karta), zaakceptują oświadczenia zawarte na ww. wniosku oraz zawrą z Bankiem umowę o prowadzenie bankowych rachunków dla osób fizycznych. Definicję nowego klienta określa Regulamin Promocji. Uczestnik Promocji, który spełni powyższe warunki uczestnictwa, może otrzymać premie w wysokości do 120 zł w drugim miesiącu następującym po miesiącu, w którym otwarto konto promocyjne. Warunkiem przyznawania premii jest spełnienie warunków od dnia otwarcia konta promocyjnego do ostatniego dnia miesiąca następującego po miesiącu otwarcia konta promocyjnego: wykonanie minimum trzech płatności telefonem, wykonanie minimum trzech przelewów na numer telefonu, posiadanie aktywnego celu oszczędnościowego. Za spełnienie powyższych 3 warunków, Uczestnik Promocji otrzymuje dodatkową premię. Szczegółowe zasady przyznania i wypłaty premii zostały opisane w Regulaminie Promocji „I możesz więcej – III edycja” zamieszczonym na: https://www.mbank.pl/pdf/promocje/konta/i-mozesz-wiecej-iii-edycja
Szczegółowe informacje, w tym warunki naliczania opłat za mKonto Intensive oraz kartę debetową są określone w Taryfie prowizji i opłat bankowych dla osób fizycznych w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A., Tabelach stóp procentowych dla osób fizycznych w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A., Regulaminie kart debetowych dla osób fizycznych w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A., Regulaminie usług płatniczych dla osób fizycznych w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A. Regulaminie otwierania i prowadzenia bankowych rachunków dla osób fizycznych w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A. dostępnych na stronie www.mBank.pl/oferta-indywidualna-intensive/konta/mkonto-intensive/
Bezpłatne są 3 przelewy ekspresowe w miesiącu. Czwarty i kolejne kosztują 5 zł.
Pamiętaj, że mBank udostępnia aplikację tylko za pomocą autoryzowanych sklepów – App Store (iOS - Apple), Google Play (Android), AppGallery dla telefonów Huawei. Do pobrania oraz aktualizacji aplikacji używaj zawsze tych sklepów, ponieważ znajdujące się tam programy są cyfrowo podpisane i przechodzą proces weryfikacji, a więc gwarantują Ci bezpieczeństwo. Nigdy nie pobieraj aplikacji z niezaufanych źródeł! Nową aplikację możesz pobrać jeśli Twoje urządzenie ma systemem operacyjny w wersji minimum Android 7.0 lub iOS 12.0 (lub nowsze). Zapoznaj się z polityka prywatności aplikacji mobilnych. Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym objętych tym materiałem znajdziesz na www.mBank.pl/slowniczek
Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, objętych tym materiałem, znajdziesz na www.mBank.pl/slowniczek