Ubezpieczenie OC jest obowiązkowe. Musisz je mieć bo chroni Cię, gdy spowodujesz wypadek. Szkody wyrządzone innym w jego wyniku zostaną naprawione z ubezpieczenia OC.
Twoje ubezpieczenie jest dostępne zawsze tam gdzie Ty, w Twojej aplikacji mobilnej.
Sprawdź nowy, szybszy wniosek dostępny w serwisie transakcyjnym i aplikacji mobilnej.

 

 
Co zyskasz z Assistance Midi?

  • Pomoc w razie wypadku i awarii w Polsce

  • Naprawę na miejscu zdarzenia (do 300 zł)

  • Holowanie uszkodzonego samochodu ( do 75 km)

  • Samochód zastępczy (maksymalnie na 2 dni).

  • Przewóz, opiekę i leczenie zwierzęcia domowego, które
    podróżowało w ubezpieczonym aucie

Wszystko to przy zakupie OC. Wystarczy, że zadzwonisz do Centrum alarmowego Assistance 22 444 70 00.

 

Do OC możesz dokupić produkty dodatkowe i zwiększyć swoją ochronę. Masz do wyboru

  • NNW, ubezpieczenie, które obejmuje kierowcę i pasażerów, a także psy i koty
  • Ubezpieczenie bagażu. Z nim nie musisz martwić się o bagaż, który przewozisz w samochodzie (np. fotelik dziecięcy, laptop, sprzęt narciarski czy rower). W przypadku kradzieży lub uszkodzenia w wyniku wypadku, otrzymasz odszkodowanie.
  • Ubezpieczenie opon. Zyskasz pomoc przy wymianie koła lub naprawie opony

 
Kup AC dopasowane do swoich potrzeb

Uważasz, że OC to za mało? Dokup AC z szerokim zakresem ochrony i  dopasuj je do swoich potrzeb.

Sam wybierasz:

  • Sposób likwidacji szkody (kosztorys, Serwis ASO, Warsztat)
    • Kosztorys - otrzymasz gotówkę na naprawę uszkodzonego pojazdu.
    • Serwis ASO - rozliczysz szkodę bezgotówkowo z wybranym przez Ciebie autoryzowanym serwisem lub innym warsztatem. Do naprawy użyte będą części oryginalne.
    • Warsztat - rozliczysz szkodę bezgotówkowo z wybranym przez Ciebie warsztatem nieautoryzowanym. Do naprawy użyte będą części zamienne.
  • Udział własny w szkodzie częściowej (wypadek, kolizja) i kradzieżowej
  • Gwarantowaną sumę ubezpieczenia dla aut do 10 lat

 
Zaciekawiła Cię nasza promocja, ale Twoja polisa się jeszcze nie kończy?

Nic straconego. Nie przegap okazji, ubezpieczenie możesz kupić nawet 6 miesięcy do przodu/przed końcem obecnej ochrony/ przed końcem posiadanej polisy.

 

Jak to zrobić?

wejdź na wniosek i na kalendarzu zaznacz, od kiedy ma działać przyszła polisa

wybierz jej zakres, zaznacz czy chcesz zapłacić jednorazowo, czy nawet w 12 ratach

za ubezpieczenie lub pierwszą jego ratę zapłać do 30 dni od daty złożenia wniosku

 
Nie wiesz jakie ubezpieczenie wybrać? Sprawdź, porównanie

Warianty assistance
Rodzaj świadczenia MIDI w pakiecie z OC Standard Premium Prestiż
Zakres terytorialny Polska Polska Polska i Europa Polska i Europa
Naprawa na miejscu zdarzenia wypadku lub awarii TAK
do: PL 300 PLN
TAK
do: PL 600 PLN
TAK
do: PL 600 PLN / EU 500 EUR
TAK
do: PL 600 PLN / EU 500 EUR
Holowanie samochodu w razie wypadku lub awarii TAK TAK TAK TAK
Holowanie samochodu limity Do 75 km Do 200 km Do 400 km PL bez limitu
EU do 1200 km
Holowanie przyczepy w razie wypadku lub awarii NIE TAK - do 200 km TAK - do 400 km PL bez limitu
EU do 1200 km
Samochód zastępczy TAK - max. klasa B TAK - max. klasa B TAK - max. klasa B TAK - max. klasa C
Samochód zastępczy limity Wypadek, kradzież: 2 doby
Awaria: 2 doby
Wypadek, kradzież: 7 dób
Awaria: 4 doby (powyżej 25 km od miejsca zamieszkania)
Wypadek, kradzież: 7 dób
Awaria: 4 doby (powyżej 25 km od miejsca zamieszkania)
Wypadek, kradzież: 15 dób,
Awaria: 7 dób
Transport osób (w razie wypadku, awarii, kradzieży) TAK, tylko wypadek (powyżej 25 km od miejsca zamieszkania) TAK, tylko wypadek (powyżej 25 km od miejsca zamieszkania) TAK, tylko wypadek (powyżej 25 km od miejsca zamieszkania) TAK
Nocleg NIE TAK
limit: 4 doby (powyżej 25 km od miejsca zamieszkania)
TAK
limit: 4 doby (powyżej 25 km od miejsca zamieszkania)
TAK
limit: 4 doby
Pozostałe świadczenia sprawdź w OWU.

 

Wniosek możesz złożyć tak, jak Ci wygodnie

w zakładce Finanse

telefonicznie (22) 55 88 000

lub

zamów kontakt

Masz aktualną polisę?

Daj nam znać kiedy się kończy! Podaj datę końca polisy.

Jak zgłosić szkodę?

Przez stronę internetową - wypełnij formularz

Sprzedałeś auto? 

Zgłoś to, wypełnij formularz.

a

 
Sprzedałeś auto? Zgłoś to, wypełnij formularz

 

Pytania i odpowiedzi

  •  

    Jak zmienić dane na polisie?

    • Zmianę danych takich jak: adres zamieszkania/korespondencyjny, adres e-mail, numer telefonu, numer rejestracyjny zgłosisz poprzez formularz na stronie UNIQA: 
      Zmianę danych możesz również zgłosić:

      • mailem: serwis@uniqa.pl
      • na infolinii UNIQA TU S.A. Zadzwoń pod numer +48 22 444 70 00, od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00.
  •  

    Jak ustanowić cesję?

    • Nie wpisałeś we wniosku informacji o cesji praw z polisy AC na rzecz banku? Wyślij do UNIQA TU S.A. mail z dyspozycją i  własnoręcznym podpisem zawierającą dane:

      • nazwa banku – cesjonariusza
      • dane adresowe banku: ulica, numer domu/lokalu, kod pocztowy, miejscowość
      • numer umowy kredytowej
      • NIP instytucji (banku)

      Chcesz znieść informację o cesji? Na adres mailowy serwis@uniqa.pl wyślij do UNIQA TU S.A. kopię zaświadczenia z banku informującego o spłacie kredytu.

      Masz pytania? Zadzwoń pod numer +48 22 444 70 00, od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00.

  •  

    Jak zmienić zakres ubezpieczenia?

    • Zakres ubezpieczeń dodatkowych możesz zmienić w ciągu 30 dni od daty zawarcia umowy.
      Wybierz najwygodniejszą dla siebie formę:

      • Wypełnij formularz kontaktowy na stronie UNIQA
      • Napisz mail: serwis@uniqa.pl
      • Zadzwoń do UNIQA pod numer +48 22 444 70 00, do piątku w godzinach 9:00-17:00.
  •  

    Jak wypowiedzieć umowę?

    • Jeśli złożyłeś nowy wniosek o ubezpieczenie komunikacyjne dla tego samego pojazdu, wypowiedz dotychczas obowiązującą polisę.

      Umowę odnowioną automatycznie możesz wypowiedzieć na 3 sposoby:

      • przez formularz dostępny na stronie UNIQA. Przygotuj numer polisy i PESEL.
      • przez telefon: zadzwoń do UNIQA TU S.A. pod numer +48 22 444 70 00, od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00.
      • mailem: wyślij wiadomość na adres serwis@uniqa.pl
  •  

    Jak odstąpić od umowy OC?

    • Jeżeli jesteś przedsiębiorcą i chcesz odstąpić od umowy ubezpieczenia, masz na to 7 dni od momentu jej zawarcia. Jeśli nie jesteś przedsiębiorcą masz na to 30 dni.
      Umowę rozwiążemy z dniem, w którym UNIQA otrzyma Twoje oświadczenie o odstąpieniu.
      Odstąpienie możesz zgłosić:
      • przez formularz dostępny na stronie UNIQA. Przygotuj numer polisy i PESEL
      • mailem: wyślij wiadomość na adres serwis@uniqa.pl
      • przez telefon: zadzwoń do UNIQA TU S.A. pod numer +48 22 444 70 00, od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00.

 

Przydatne dokumenty

To nie jest oferta. Ubezpieczycielem jest UNIQA TU S.A. mBank S.A. jest agentem ubezpieczeniowym wpisanym do Rejestru Pośredników ubezpieczeniowych pod numerem 1124813/A. Roczna składka w wysokości 387 zł za Pakiet OC z Assistance Midi i Zieloną Kartą została wyliczona przez internet na dzień 6.12.2021 r. dla zamężnej kobiety z Warszawy, w wieku 33 lat, jeżdżącej autem Toyota Yaris Hybrid MR`11, rok produkcji 2014, w ostatnich 10 latach z 1 szkodą z polisy OC. Wysokość składki płaconej w ratach jest wyższa niż w przypadku składki płaconej jednorazowo. Szczegółowe informacje o ubezpieczeniu, w tym Ogólne Warunki Ubezpieczenia wraz z wyłączeniami odpowiedzialności, dostępne na www.mBank.pl/indywidualny/ubezpieczenia/ubezpieczenia-samochodowe/oc-ac/. Twoja indywidualna składka może się różnić od podanej w tej reklamie. Zniżka 15% obowiązuje przy zakupie ubezpieczenia pakietu OC z Assistance Midi i Zieloną Kartą lub pakietu OC i AC przez internet. Twoja indywidualna składka może się różnić od podanej w tej reklamie.