wejdź na wniosek o zakup ubezpieczenia auta i uzupełnij niezbędne dane
w trakcie składania wniosku wpisz kod JESIEN24
opłać składkę lub jej pierwszą ratę
otrzymasz 150 zł zwrotu, jeśli nie odstąpisz od umowy w ciągu 30 dni od jej zawarcia
Promocja trwa od 24.09.2024 r. do 6.11.2024 r.
Ubezpieczenie OC jest obowiązkowe. Musisz je mieć bo chroni Cię, gdy spowodujesz wypadek. Szkody wyrządzone innym w jego wyniku zostaną naprawione z ubezpieczenia OC.
Twoje ubezpieczenie jest dostępne zawsze tam gdzie Ty, w Twojej aplikacji mobilnej.
Sprawdź nowy, szybszy wniosek dostępny w serwisie transakcyjnym i aplikacji mobilnej.
Co zyskasz z Assistance Midi?
Pomoc w razie wypadku i awarii w Polsce
Naprawę na miejscu zdarzenia (do 300 zł)
Holowanie uszkodzonego samochodu (do 75 km)
Samochód zastępczy (maksymalnie na 2 dni).
Przewóz, opiekę i leczenie zwierzęcia domowego, które
podróżowało w ubezpieczonym aucie
Wszystko to przy zakupie OC. Wystarczy, że zadzwonisz do Centrum alarmowego Assistance 22 444 70 00.
Do OC możesz dokupić produkty dodatkowe i zwiększyć swoją ochronę. Masz do wyboru
- NNW, ubezpieczenie, które obejmuje kierowcę i pasażerów, a także psy i koty
- Ubezpieczenie bagażu. Z nim nie musisz martwić się o bagaż, który przewozisz w samochodzie (np. fotelik dziecięcy, laptop, sprzęt narciarski czy rower). W przypadku kradzieży lub uszkodzenia w wyniku wypadku, otrzymasz odszkodowanie.
- Ubezpieczenie opon. Zyskasz pomoc przy wymianie koła lub naprawie opony
Kup AC dopasowane do swoich potrzeb
Uważasz, że OC to za mało? Dokup AC z szerokim zakresem ochrony i dopasuj je do swoich potrzeb.
Sam wybierasz:
- Sposób likwidacji szkody (kosztorys, Serwis ASO, Warsztat)
- Kosztorys - otrzymasz gotówkę na naprawę uszkodzonego pojazdu.
- Serwis ASO - rozliczysz szkodę bezgotówkowo z wybranym przez Ciebie autoryzowanym serwisem lub innym warsztatem. Do naprawy użyte będą części oryginalne.
- Warsztat - rozliczysz szkodę bezgotówkowo z wybranym przez Ciebie warsztatem nieautoryzowanym. Do naprawy użyte będą części zamienne.
- Udział własny w szkodzie częściowej (wypadek, kolizja) i kradzieżowej
- Gwarantowaną sumę ubezpieczenia dla aut do 10 lat
Zaciekawiła Cię nasza promocja, ale Twoja polisa się jeszcze nie kończy?
Nic straconego. Nie przegap okazji, ubezpieczenie możesz kupić nawet 6 miesięcy do przodu/przed końcem obecnej ochrony/przed końcem posiadanej polisy.
Jak to zrobić?
wejdź na wniosek i na kalendarzu zaznacz, od kiedy ma działać przyszła polisa
wybierz jej zakres, zaznacz czy chcesz zapłacić jednorazowo, czy nawet w 12 ratach
za ubezpieczenie lub pierwszą jego ratę zapłać do 30 dni od daty złożenia wniosku
Nie wiesz jakie ubezpieczenie wybrać? Sprawdź porównanie
Warianty assistance
Rodzaj świadczenia | MIDI w pakiecie z OC | Standard | Premium | Prestiż |
Zakres terytorialny | Polska | Polska | Polska i Europa | Polska i Europa |
Naprawa na miejscu zdarzenia wypadku lub awarii | TAK do: PL 300 PLN |
TAK do: PL 600 PLN |
TAK do: PL 600 PLN / EU 500 EUR |
TAK do: PL 600 PLN / EU 500 EUR |
Holowanie samochodu w razie wypadku lub awarii | TAK | TAK | TAK | TAK |
Holowanie samochodu limity | Do 75 km | Do 200 km | Do 400 km | PL bez limitu EU do 1200 km |
Holowanie przyczepy w razie wypadku lub awarii | NIE | TAK - do 200 km | TAK - do 400 km | PL bez limitu EU do 1200 km |
Samochód zastępczy | TAK - max. klasa B | TAK - max. klasa B | TAK - max. klasa B | TAK - max. klasa D |
Samochód zastępczy limity | Wypadek, kradzież: 2 doby Awaria: 2 doby |
Wypadek, kradzież: 7 dób Awaria: 4 doby |
Wypadek, kradzież: 7 dób Awaria: 4 doby |
Wypadek, kradzież: 15 dób, Awaria: 7 dób |
Transport osób (w razie wypadku, awarii, kradzieży) | TAK, tylko wypadek (powyżej 25 km od miejsca zamieszkania) | TAK, tylko wypadek (powyżej 25 km od miejsca zamieszkania) | TAK, tylko wypadek (powyżej 25 km od miejsca zamieszkania) | TAK |
Nocleg | NIE | TAK limit: 4 doby (powyżej 25 km od miejsca zamieszkania) |
TAK limit: 4 doby (powyżej 25 km od miejsca zamieszkania) |
TAK limit: 4 doby |
Pozostałe świadczenia sprawdź w OWU. |
W serwisie
w aplikacji
w zakładce Produkty
w placówce
na mLinii
Masz aktualną polisę?
Daj nam znać kiedy się kończy! Podaj datę końca polisy.
Jak zgłosić szkodę?
Przez stronę internetową - wypełnij formularz
Sprzedałeś auto?
Zgłoś to, wypełnij formularz.
Sprzedałeś auto? Zgłoś to, wypełnij formularz
-
Jak zgłosić wyrejestrowanie lub demontaż pojazdu?
-
Wypełnij formularz na stronie UNIQA.
Do wypełnienia formularza przygotuj: numer polisy, numer PESEL, datę wyrejestrowania/demontażu pojazdu.
-
-
Jak zmienić dane na polisie?
-
Zmianę danych takich jak: adres zamieszkania/korespondencyjny, adres e-mail, numer telefonu, numer rejestracyjny zgłosisz poprzez formularz na stronie UNIQA:
Zmianę danych możesz również zgłosić:- mailem: serwis@uniqa.pl
- na infolinii UNIQA TU S.A. Zadzwoń pod numer +48 22 444 70 00, od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00.
-
-
Jak ustanowić cesję?
-
Nie wpisałeś we wniosku informacji o cesji praw z polisy AC na rzecz banku? Wyślij do UNIQA TU S.A. mail z dyspozycją i własnoręcznym podpisem zawierającą dane:
- nazwa banku – cesjonariusza
- dane adresowe banku: ulica, numer domu/lokalu, kod pocztowy, miejscowość
- numer umowy kredytowej
- NIP instytucji (banku)
Chcesz znieść informację o cesji? Na adres mailowy serwis@uniqa.pl wyślij do UNIQA TU S.A. kopię zaświadczenia z banku informującego o spłacie kredytu.
Masz pytania? Zadzwoń pod numer +48 22 444 70 00, od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00.
-
-
Jak zmienić zakres ubezpieczenia?
-
Zakres ubezpieczeń dodatkowych możesz zmienić w ciągu 30 dni od daty zawarcia umowy.
Wybierz najwygodniejszą dla siebie formę:- Wypełnij formularz kontaktowy na stronie UNIQA
- Napisz mail: serwis@uniqa.pl
- Zadzwoń do UNIQA pod numer +48 22 444 70 00, do piątku w godzinach 9:00-17:00.
-
-
Jak wypowiedzieć umowę?
-
Jeśli złożyłeś nowy wniosek o ubezpieczenie komunikacyjne dla tego samego pojazdu, wypowiedz dotychczas obowiązującą polisę.
Umowę odnowioną automatycznie możesz wypowiedzieć na 3 sposoby:
- przez formularz dostępny na stronie UNIQA. Przygotuj numer polisy i PESEL.
- przez telefon: zadzwoń do UNIQA TU S.A. pod numer +48 22 444 70 00, od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00.
- mailem: wyślij wiadomość na adres serwis@uniqa.pl
-
-
Jak odstąpić od umowy OC?
-
Jeżeli jesteś przedsiębiorcą i chcesz odstąpić od umowy ubezpieczenia, masz na to 7 dni od momentu jej zawarcia. Jeśli nie jesteś przedsiębiorcą masz na to 30 dni.
Umowę rozwiążemy z dniem, w którym UNIQA otrzyma Twoje oświadczenie o odstąpieniu.
Odstąpienie możesz zgłosić:
• przez formularz dostępny na stronie UNIQA. Przygotuj numer polisy i PESEL
• mailem: wyślij wiadomość na adres serwis@uniqa.pl
• przez telefon: zadzwoń do UNIQA TU S.A. pod numer +48 22 444 70 00, od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00.
-
-
Jak odstąpić od Ubezpieczenia AC i ubezpieczeń dodatkowych?
-
Wyślij maila na adres: serwis@uniqa.pl lub zadzwoń do UNIQA TU S.A. pod numer +48 22 444 70 00. Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00.
-
-
Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?
-
Zadzwoń do UNIQA pod numer +48 42 6 300 800. Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00.
-
-
Szukasz dokumentów do ubezpieczenia, które wycofaliśmy ze sprzedaży?
-
Dokumenty ubezpieczeń, które wycofaliśmy znajdziesz tutaj.
-
To nie jest oferta. Ubezpieczycielem jest UNIQA TU S.A. z siedzibą w Warszawie. mBank S.A. jest agentem ubezpieczeniowym wpisanym do Rejestru Pośredników Ubezpieczeniowych pod numerem 11124813/A.
Promocja „Jesień z mBankiem i UNIQA 2024” trwa od 24.09.2024 r. do 6.11.2024 r. Możesz uczestniczyć w promocji, jeśli jesteś osobą fizyczną o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz spełnisz łącznie te warunki: jesteś stroną umowy z mBankiem, na mocy której prowadzimy dla Ciebie indywidualny lub wspólny rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy w złotych polskich, w czasie promocji złożysz wniosek o pakiet ubezpieczenia komunikacyjnego OC lub pakiet ubezpieczenia komunikacyjnego OC i AC. Możesz to zrobić w serwisie transakcyjnym, Aplikacji mobilnej banku, u konsultanta call center UNIQA lub przy pomocy doradcy w placówce mBanku – nie skorzystasz z przysługującego Ci prawa do odstąpienia od umowy ubezpieczenia w ciągu 30 dni od jej zawarcia, we wniosku o zawarcie umowy ubezpieczenia wpiszesz jednorazowy kod JESIEN24 i opłacisz składkę lub pierwszą ratę lub w przypadku opcji odroczonej płatności opłacisz składkę lub pierwszą ratę w ciągu 30 dni od złożenia wniosku. Zwrotu nie otrzymasz za odnowioną polisę, również w przypadku rezygnacji z odnowienia i zawarcia nowej polisy na ten sam pojazd. Jeśli spełnisz warunki Promocji otrzymasz zwrot 150 PLN za zawarcie umowy o pakiet ubezpieczenia OC lub pakiet ubezpieczenia komunikacyjnego OC i AC. Podczas trwania promocji możesz z niej skorzystać wielokrotnie. Regulamin promocji określa zasady i terminy zwrotu.
Roczna składka w wysokości 321 zł za Pakiet OC z Assistance Midi i Zieloną Kartą została wyliczona przez internet na dzień 24.09.2024 r. dla kobiety zamężnej z Żabiej Woli, w wieku 40 lat, jeżdżącej autem AUDI A5 Coupe Quattro 2.0, rok produkcji 2017, w ostatnich 10 latach bez szkód z polisy OC. Wysokość składki płaconej w ratach jest wyższa niż w przypadku składki płaconej jednorazowo.
Twoja indywidualna składka może się różnić od podanej w tej reklamie. Zniżka 15% obowiązuje przy zakupie ubezpieczenia pakietu OC z Assistance Midi i Zieloną Kartą lub pakietu OC i AC przez internet.
Szczegółowe informacje o ubezpieczeniu, w tym Ogólne Warunki Ubezpieczenia wraz z wyłączeniami odpowiedzialności oraz regulamin promocji, znajdziesz na www.mBank.pl/indywidualny/ubezpieczenia/ubezpieczenia-samochodowe/oc-ac/
Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym objętych tym materiałem znajdziesz na www.mBank.pl/slowniczek.