Płać bezpiecznie BLIKIEM w internecie bez przepisywania kodu
Masz swój ulubiony sklep lub przeglądarkę, w której robiąc zakupy w internecie czujesz się bezpiecznie? Dodaj je do zaufanych w aplikacji mBanku. Przy kolejnych zakupach w tym sklepie lub na tej przeglądarce, zapłacisz szybko i bezpiecznie bez pobierania kodu BLIK. Przekonaj się, jakie to proste.
Jak zapamiętać sklep lub przeglądarkę przy płatności BLIKIEM?
Dlaczego płatności BLIK bez kodu są bezpieczne?
Zapisujesz strony i przeglądarki, którym ufasz.
Każdą płatność potwierdzasz PIN-em, którego używasz w aplikacji.
Przeglądarkę i sklep zapamiętujemy na 2 lata.
W każdej chwili możesz w aplikacji mobilnej usunąć zapamiętany sklep lub zapamiętaną przeglądarkę w Ustawieniach BLIK.

Zobacz co jeszcze możesz z BLIKIEM
Płatność w sklepach
Nie trać czasu na szukanie portfela. Zapłać w sklepie BLIKIEM
Darmowe wypłaty z bankomatów
Nie szukaj karty, wypłacaj gotówkę BLIKIEM
Przelewy na numer telefonu
Rozliczaj się ze znajomymi za pomocą natychmiastowego przelewu na numer telefonu BLIK
Prośba o przelew na numer telefonu BLIK
Zapłaciłeś za wspólne jedzenie czy zakupy? Teraz sprytnie rozlicz Wasz rachunek
Pobierz za darmo aplikację mBanku
Pamiętaj, że mBank udostępnia aplikację tylko za pomocą autoryzowanych sklepów – App Store (iOS – Apple), Google Play (Android), AppGallery dla telefonów Huawei. Do pobrania oraz aktualizacji aplikacji używaj zawsze tych sklepów, ponieważ znajdujące się tam programy są cyfrowo podpisane i przechodzą proces weryfikacji, a więc gwarantują Ci bezpieczeństwo. Nigdy nie pobieraj aplikacji z niezaufanych źródeł! Nową aplikację możesz pobrać jeśli Twoje urządzenie ma system operacyjny w wersji minimum Android 7.0 lub iOS 15.0 (lub nowsze). Zapoznaj się z polityka prywatności aplikacji mobilnych. Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym objętych tym materiałem znajdziesz na www.mBank.pl/slowniczek
Najczęściej zadawane pytania
-
Czego potrzebuję, aby korzystać z BLIKA?
-
Potrzebujesz jedynie telefonu z aplikacją mobilną mBanku i dostępu do internetu.
Aplikację mBanku zainstalujesz na telefonie z systemem operacyjnym Android w wersji minimum 7.0 lub iOS 15.0 lub nowsze.
-
-
Ile zapłacę za korzystanie z BLIKA?
-
Nic. Z BLIKA skorzystasz zupełnie za darmo.
-
-
Jakie są limity płatności BLIKIEM i jak je zmienię?
-
Dla płatności BLIKIEM obowiązują tylko limity dzienne. Ich aktualne wykorzystanie sprawdzisz w aplikacji mobilnej: Ustawienia > Ustawienia BLIK
Domyślnie ustawione limity BLIK:
- codziennie możesz zrobić 10 płatności (zakupy internetowe, wypłaty w bankomatach, płatności w sklepach), na łączną kwotę 3 000 zł
- 5 razy dziennie możesz zrobić przelew na telefon (dotyczy również prośby o przelew); maksymalna kwota na jaką możesz zrobić pojedynczy przelew na telefon to 1000 zł i nie można jej podwyższyć
Powyższe limity BLIK zmienisz:
- w serwisie transakcyjnym. Aby to zrobić wybierz Ustawienia (ikonka koła zębatego), a następnie Limity i autoryzacje.
- podczas rozmowy z konsultantem mLinii (pod numerem +48 42 6 300 800). Przed połączeniem przygotuj identyfikator i telekod. Będą Ci potrzebne do identyfikacji.
- na czacie możesz tylko obniżyć limit BLIK. Zmianę zatwierdzisz autoryzacją mobilną lub kodem SMS. Jeśli połączysz się na czacie z aplikacji mobilnej, dodatkowo poprosimy Cię o zatwierdzenie operacji PIN-em, którego używasz w aplikacji mobilnej
Telekod to ustalone przez ciebie, 6-cyfrowe hasło do kontaktu telefonicznego. Jeśli go nie pamiętasz, nowy telekod ustalisz w serwisie transakcyjnym: Ustawienia > Bezpieczeństwo > Dostęp do banku > Telefon. Jeżeli masz trudności z dostępem do serwisu, skorzystaj z tych wskazówek.
Limitów BLIK nie zmienisz jeśli zadzwonisz na mLinię z aplikacji mobilnej.
Dodatkowo możesz 3 razy dziennie skorzystać z szybkich płatności do 50 zł (bez logowania i PIN-u, w sklepach stacjonarnych) - możesz je w dowolnym momencie włączyć i wyłączyć w aplikacji mobilnej: Ustawienia > Ustawienia BLIK > Transakcje BLIK > Szybka płatność
-
-
Co zrobić, gdy zapłaciłem BLIKIEM, a pieniądze nie dotarły do odbiorcy?
-
W ciągu maksymalnie 24 godzin powinieneś otrzymać automatyczny zwrot środków, w przeciwnym razie skontaktuj się z nami.
-
Sprawdź także:
Nota prawna
To nie jest oferta. Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym objętych tym materiałem znajdziesz na www.mBank.pl/slowniczek.
Szczegółowe informacje dotyczące usług płatniczych oraz systemu płatności BLIK znajdują się w Regulaminie rachunków dla osób fizycznych i klientów Private Banking w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A. dostępnym na: https://www.mbank.pl/pomoc/dokumenty/oferta-indywidualna/konta/konta/regulamin/ oraz w Regulaminie usług płatniczych dla osób fizycznych i klientów Private Banking w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A. dostępnym na stronie https://www.mbank.pl/pomoc/dokumenty/oferta-indywidualna/konta/uslugi-platnicze/regulamin/
Średnia liczba transakcji BLIK w mBanku S.A., została obliczona na podstawie wewnętrznych danych mBanku S.A., za okres od 01.01.2019 r. do 30.09.2019 r.