Jak płacić i wypłacać BLIKIEM?

BLIK to szybkie i wygodne płatności mobilne. Zapomnij o gotówce i kartach płatniczych. Wystarczy telefon z aplikacją mobilną mBanku. BLIKIEM zapłacisz w internecie, sklepie, wypłacisz pieniądze z bankomatu bez prowizji, rozliczysz się ze znajomym. Płatności potwierdzasz przy użyciu 6 cyfrowego jednorazowego kodu BLIK. Nie musisz się nawet logować do aplikacji mobilnej. A wszystko to całkowicie za darmo. W bankomacie lub na stronie sklepu online wybierz BLIK albo potwierdź sprzedawcy, że chcesz zapłacić BLIKIEM

 

Teraz skorzystasz z BLIKA bez przepisywania kodu! Wystarczy, że go skopiujesz i gotowe!

 

1. Wybierz ikonę BLIKA w aplikacji mobilnej.

 

2. Przepisz lub skopiuj otrzymany 6-cyfrowy kod BLIK, aby potwierdzić transakcję

 

3. Potwierdź wykonanie transakcji w telefonie

 
BLIK – płać i wypłacaj bez karty. 

Kliknij i zobacz jakie to proste!

Pamiętaj!
Kopiowanie kodu BLIK dostępne jest w aplikacji od wersji 3.34

 

Limity transakcji BLIK:
 

Rodzaj transakcji

Limit domyślmy

Maksymalny limit dzienny

Transakcje BLIK (przy wykorzystaniu kodu BLIK)

Kwotowy: 3 000 zł

Ilościowy: 10 przelewów dziennie

Kwotowy 10 000 zł

Ilościowy: 9 999 przelewów dziennie

 

 
Poznaj inne możliwości BLIKA

 

Przelewy na numer telefonu

Chcesz wykonać przelew, ale nie znasz numery konta odbiorcy?  Teraz to nie problem. Szybko i prosto możesz wykonać przelew na numer telefonu.

 

Prośba o przelew BLIK

Zapłaciłeś za wspólne zakupy internetowe? Teraz możesz sprytnie rozliczyć Wasz rachunek. Skorzystaj z nowości w aplikacji mobilnej i wyślij prośbę o przelew.

 

BLIK na klik w internecie

  • Płać BLIKIEM jednym kliknięciem
  • Bez pobierania kodu

Najczęściej zadawane pytania

  •  

    Czego potrzebuję, aby korzystać z BLIKA?

    • Potrzebujesz jedynie telefonu z aplikacją mobilną mBanku i dostępu do internetu.

      Aplikację mBanku zainstalujesz na telefonie z systemem operacyjnym Android w wersji minimum 7.0 lub iOS 15.0 lub nowsze.

  •  

    Czy zapłacę BLIKIEM bez logowania do aplikacji?

    • Tak, możesz płacić w sklepach stacjonarnych do 50 zł bez podawania numeru PIN do aplikacji.

      Jak to zrobisz:

      Zaloguj się do aplikacji mobilnej, wejdź w „Ustawienia - Ustawienia BLIK”. Zaznacz opcję „Szybka płatność” i zatwierdź zmiany PIN-em do aplikacji.

      Transakcje w sklepach powyżej 50 zł nadal będziesz potwierdzać PIN-em. Tak samo transakcje w internecie oraz wypłaty z bankomatów.

  •  

    Jakie są limity płatności BLIKIEM i jak je zmienię?

    • Dla płatności BLIKIEM obowiązują tylko limity dzienne. Ich aktualne wykorzystanie sprawdzisz w aplikacji mobilnej: Ustawienia > Ustawienia BLIK

       

      Domyślnie ustawione limity BLIK:

        • codziennie możesz zrobić 10 płatności (zakupy internetowe, wypłaty w bankomatach, płatności w sklepach), na łączną kwotę 3 000 zł
        • 5 razy dziennie możesz zrobić przelew na telefon (dotyczy również prośby o przelew); maksymalna kwota na jaką możesz zrobić pojedynczy przelew na telefon to 1000 zł i nie można jej podwyższyć

       

      Powyższe limity BLIK zmienisz:

        • w aplikacji mobilnej. Aby to zrobić wybierz Ustawienia (ikonka koła zębatego), a następnie Limity > BLIK.
        • w serwisie transakcyjnym. Aby to zrobić wybierz Ustawienia (ikonka koła zębatego), a następnie Limity i autoryzacje.
        • podczas rozmowy z konsultantem mLinii (pod numerem +48 42 6 300 800). Przed połączeniem przygotuj identyfikator i telekod. Będą Ci potrzebne do identyfikacji.
        • na czacie możesz tylko obniżyć limit BLIK. Zmianę zatwierdzisz autoryzacją mobilną lub kodem SMS. Jeśli połączysz się na czacie z aplikacji mobilnej, dodatkowo poprosimy Cię o zatwierdzenie operacji PIN-em, którego używasz w aplikacji mobilnej

       

      Telekod to ustalone przez ciebie, 6-cyfrowe hasło do kontaktu telefonicznego. Jeśli go nie pamiętasz, nowy telekod ustalisz w serwisie transakcyjnym: Ustawienia > Bezpieczeństwo > Dostęp do banku > Telefon.  Jeżeli masz trudności z dostępem do serwisu, skorzystaj z tych wskazówek.

       

      Limitów BLIK nie zmienisz jeśli zadzwonisz na mLinię z aplikacji mobilnej.

       

      Dodatkowo możesz 3 razy dziennie skorzystać z szybkich płatności do 50 zł (bez logowania i PIN-u, w sklepach stacjonarnych) - możesz je w dowolnym momencie włączyć i wyłączyć w aplikacji mobilnej: Ustawienia > Ustawienia BLIK > Transakcje BLIK > Szybka płatność

 
Pobierz za darmo aplikację mBanku

 

 

Sprawdź jak połączyć aplikację ze swoim rachunkiem

 

Pamiętaj, że mBank udostępnia aplikację tylko za pomocą autoryzowanych sklepów – App Store (iOS - Apple), Google Play (Android), AppGallery dla telefonów Huawei. Do pobrania oraz aktualizacji aplikacji używaj zawsze tych sklepów, ponieważ znajdujące się tam programy są cyfrowo podpisane i przechodzą proces weryfikacji, a więc gwarantują Ci bezpieczeństwo. Nigdy nie pobieraj aplikacji z niezaufanych źródeł! Nową aplikację możesz pobrać jeśli Twoje urządzenie ma system operacyjny w wersji minimum Android 7.0 lub iOS 15.0 (lub nowsze). Zapoznaj się z polityka prywatności aplikacji mobilnych. Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym objętych tym materiałem znajdziesz na www.mBank.pl/slowniczek.

To nie jest oferta.

 

Nota prawna

To nie jest oferta. Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym objętych tym materiałem znajdziesz na www.mBank.pl/slowniczek.
Szczegółowe informacje dotyczące usług płatniczych oraz systemu płatności BLIK znajdują się w Regulaminie rachunków dla osób fizycznych i klientów Private Banking w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A. dostępnym na: https://www.mbank.pl/pomoc/dokumenty/oferta-indywidualna/konta/konta/regulamin/ oraz w Regulaminie usług płatniczych dla osób fizycznych i klientów Private Banking w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A. dostępnym na stronie https://www.mbank.pl/pomoc/dokumenty/oferta-indywidualna/konta/uslugi-platnicze/regulamin/

Kopiowanie kodu BLIK dostępne jest w aplikacji od wersji 3.34

Średnia liczba transakcji BLIK w mBanku S.A., została obliczona na podstawie wewnętrznych danych mBanku S.A., za okres od 01.01.2019 r. do 30.09.2019 r.