Konto założysz w placówce – wystarczy ważny ukraiński paszport lub ukraiński dowód osobisty

Aby założyć konto w mBanku, zapraszamy Cię do naszej placówki. Będzie Ci potrzebny jeden z dokumentów:

  • ważny ukraiński paszport
  • ukraiński dowód osobisty wydany po 01.01.2016

 

Nie wymagamy potwierdzenia dokumentem adresu zamieszkania oraz uzyskiwania dochodów w Polsce.

 

Znajdź najbliższą placówkę


Umowę rachunku zawierasz na czas określony przepisami prawa. Dzięki temu skorzystasz z podstawowych usług płatniczych. Jeśli masz wszystkie dokumenty (paszport, pesel oraz kartę pobytu), możesz wybrać konto z pełnym dostępem do usług i funkcji.

Twoja karta i konto mBanku za 0 zł

  • Otwarcie i prowadzenie Twojego konta i karty bezwarunkowo za 0 zł

Dodatkowo za 0 zł dostaniesz:

    • wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce
    • wpłaty i wypłaty w placówkach mBanku w PLN
    • wpłatomaty własne mBanku
    • wygodną aplikację mobilną w telefonie
    • infolinię w języku ukraińskim

Co jeszcze?

 

Aplikacja mobilna, z którą np. zrobisz przelew

i sprawdzisz, ile pieniędzy masz na koncie

 

Twoje pieniądze są u nas bezpiecznie –

– chroni je Bankowy Fundusz Gwarancyjny

+48 42 6 389 721
Infolinia, na której porozmawiasz z konsultantem w języku ukraińskim
– dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 20:00

Cennik

  •  

    Wybrane opłaty

    • Za co zapłacisz

      opłaty / prowizje

      eKonto osobiste UA

      1. Prowadzenie (opłata miesięczna)

      0 zł

      2. Przelewy w złotych polskich

      а) dokonanie przelewu (wewnętrznego, zewnętrznego, do ZUS i US)

      internet

      0 zł

      BOK/placówka

      6 zł

      b) dokonanie przelewu ekspresowego

      internet

      5 zł

      c) dokonanie przelewu SORBNET

      internet /BOK/ placówka

      35 zł

      3. Przelewy w walucie obcej (Internet, BOK, placówka)

      a) dokonanie przelewu SWIFT/przelewu walutowego

      0,35% kwoty przelewu, min. 25 zł, max. 200 zł

      b) dokonanie przelewu SEPA

      0 zł

      4. Transakcje BLIK

      0 zł

      5. Inne czynności

      a) polecenie zapłaty/zlecenia stałe (utworzenie, aktualizacja, odwołanie, realizacja)

      0 zł

      b) miesięczna opłata za korzystanie z polecenia zapłaty

      2 zł

      c) miesięczna opłata za usługę „Wypłaty ze wszystkich bankomatów”

      n/d

      6. Obsługa gotówkowa w placówce mBanku

      a) wpłata/wypłata gotówkowa

      0 zł

      b) niepodjęcie awizowanej wypłaty gotówkowej
      w wyznaczonym dniu

      0,5% od kwoty niezrealizowanej wypłaty

      7. Wpłaty we wpłatomatach

      a) wpłata gotówkowa we wpłatomatach sieci mBanku, Planet Cash, Cashline

      0 zł

      b) wpłata gotówkowa we wpłatomatach sieci Euronet

      0,5 % min. 5 zł

       

Dodatkowo do konta mamy dla Ciebie jeszcze
 

 

Karta Mastercard Mobilna lub klasyczna karta do konta z pionowym wizerunkiem

 

Wybierz wygodę i płać telefonem dzięki Google pay lub Apple pay

 

Płać wygodnie za w internecie i korzystaj z natychmiastowych przelewów na numer telefonu

Pobierz i przeczytaj nasz Kodeks Bezpieczeństwa

Jak możesz założyć eKonto osobiste UA? W naszej placówce

Idź do wybranej przez siebie placówki. Doradca poprosi Cię o okazanie ważnego dokumentu tożsamości, dlatego zabierz ze sobą ukraiński paszport lub ukraiński dowód osobisty wydany po 01.01.2016 r. Wspólnie z doradcą złożycie wniosek.
Podpiszesz umowę o rachunek.

Konto aktywujesz zgodnie z instrukcją w pakiecie aktywacyjnym. W razie potrzeby doradca w placówce pomoże w aktywacji konta oraz aplikacji.

Kartę (jeśli została zamówiona), wyślemy na polski adres korespondencyjny. Aktywuj kartę i nadaj jej PIN.

Co Ci jeszcze może się przydać

 

O mBanku

 

Słownik

 

Kontakt

Pytania i odpowiedzi

  •  

    Czy mogę otworzyć konto z pełnym dostępem do Waszych usług?

    • Jeśli masz wszystkie dokumenty (paszport, pesel oraz kartę pobytu), możesz wybrać konto z pełnym dostępem do usług i funkcji. Dyspozycję zmiany typu rachunku zlecisz w naszej placówce, na mLinii lub samodzielnie po zalogowaniu się na swoje konto w internecie www.mbank.pl.
      Zmiana typu rachunku wymaga zawarcia nowej umowy.

  •  

    Gdzie zamówię kartę do konta?

    • Kartę zamówisz w wybranej placówce. Wyślemy ją na adres w Polsce, który wskażesz nam jako korespondencyjny. Jeśli podpiszesz z nami umowę, możesz też zamówić ją na naszej stronie www.mbank.pl/ua, w aplikacji mobilnej oraz na mLinii.

  •  

    Otwieram konto osobiste UA. Czy skorzystam ze wszystkich usług bankowych po otwarciu tego konta?

    • Korzystanie z niektórych usług bankowych jest ograniczone.
      Nie skorzystasz m.in. z kredytów, SFI, e-Maklera, IKE/IKZE, rachunku firmowego, ubezpieczeń.
      W tej chwili nie skorzystasz jeszcze z: kont oszczędnościowych, lokat, Moich Celi, CyberRescue, usługi wielowalutowej. Jednak będzie to możliwe wkrótce.
      Jeśli nie masz numeru PESEL nie możesz zawnioskować o Moje ID, ePUAP.
      Jeśli będziesz mieć wszystkie dokumenty (paszport, PESEL oraz kartę pobytu), możesz założyć nowe konto, z którym będziesz mieć dostęp do wszystkich usług.

      Dyspozycję zmiany typu rachunku zlecisz w naszej placówce, na mLinii lub samodzielnie po zalogowaniu się na swoje konto w internecie www.mbank.pl.
      Pamiętaj, że zmiana rachunku w rachunek innego typu wymaga zawarcia nowej umowy.  Gdy ją podpiszesz, dotychczasowa umowa przestanie obowiązywać.

Nota prawna

To nie jest oferta.
Szczegółowe informacje, w tym warunki naliczania opłat za konto oraz kartę debetową są określone w Taryfie prowizji i opłat bankowych dla osób fizycznych w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A., Tabelach stóp procentowych dla osób fizycznych w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A., Regulaminie kart debetowych dla osób fizycznych w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A., Regulaminie usług płatniczych dla osób fizycznych w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A. Regulaminie otwierania i prowadzenia bankowych rachunków dla osób fizycznych w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A. dostępnych na stronie: www.mbank.pl/ua


Pamiętaj, że mBank udostępnia aplikację tylko za pomocą autoryzowanych sklepów – App Store (iOS - Apple), Google Play (Android), AppGallery dla telefonów Huawei. Do pobrania oraz aktualizacji aplikacji używaj zawsze tych sklepów, ponieważ znajdujące się tam programy są cyfrowo podpisane i przechodzą proces weryfikacji, a więc gwarantują Ci bezpieczeństwo. Nigdy nie pobieraj aplikacji z niezaufanych źródeł! Nową aplikację możesz pobrać, jeśli Twoje urządzenie ma systemem operacyjny w wersji minimum Android 7.0 lub iOS 14.0 (lub nowsze). Zapoznaj się z polityka prywatności aplikacji mobilnych. 

 

Szczegółowe informacje na temat Apple Pay znajdują się w Regulaminie korzystania z kart płatniczych mBank S.A. za pośrednictwem urządzeń mobilnych, dostępnym na https://www.mbank.pl/apple-pay  Usługa dostępna dla urządzeń mobilnych marki Apple: iPhone 6, iPad (5 generacji), Apple Watch i nowszych modeli urządzeń mobilnych marki Apple, posiadających aplikację Wallet. Apple Pay to znak towarowy należący do Apple Inc. Szczegółowe informacje, w tym warunki opłat za wypłatę gotówki z bankomatów przy użyciu telefonu są określone w Taryfie prowizji i opłat bankowych dla osób fizycznych w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A., dostępnej na https://www.mbank.pl/pomoc/oplaty/interaktywna/ind/ oraz w Taryfie prowizji i opłat bankowych dla firm w ramach bankowości w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A., dostępnej na https://www.mbank.pl/pomoc/oplaty/interaktywna/fir/

 

Szczegółowe informacje na temat Google Pay znajdują się w Regulaminie korzystania z kart płatniczych mBank S.A. za pośrednictwem urządzeń mobilnych, dostępnym na https://www.mbank.pl/google-pay-1 Usługa dostępna dla urządzeń mobilnych z systemem Android w wersji Lollipop (5.0) lub nowszej. Android Pay i Google Play to znaki towarowe Google Inc. Szczegółowe informacje, w tym warunki opłat za wypłatę gotówki z bankomatów przy użyciu telefonu są określone w Taryfie prowizji i opłat bankowych dla osób fizycznych w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A., dostępnej na https://www.mbank.pl/pomoc/oplaty/interaktywna/ind/ oraz w Taryfie prowizji i opłat bankowych dla firm w ramach bankowości w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A., dostępnej na https://www.mbank.pl/pomoc/oplaty/interaktywna/fir/ 

 

Aktualna lista mOkazji dostępna jest w serwisie transakcyjnym i aplikacji mobilnej mBanku.
W przypadku mOkazji oferowanych klientom w serwisie transakcyjnym i aplikacji mobilnej mBanku w ramach promocji własnych Banku, maksymalna wartość jednorazowo naliczonego zwrotu pieniędzy lub wartość innych korzyści w ramach jednej transakcji płatniczej nie może przekroczyć kwoty 1 000 zł.

Jeżeli wartość należnego zwrotu przekroczy 1 000 zł, wówczas kwota zwrotu przekraczająca limit nie jest naliczana i nie jest należna. Zwrot z transakcji nastąpi odpowiednio do 75 dni od daty zaksięgowania transakcji spełniającej warunki tej mOkazji na rachunek klienta, którego jest posiadaczem, i z którego została wykonana płatność za zakupy w mOkazjach.
W przypadku mOkazji oferowanych klientom w serwisie transakcyjnym i aplikacji mobilnej w ramach promocji własnych Banku połączonych z promocjami partnerów mBanku, korzyści przyznawane przez partnera mOkazji inne niż zwrot na rachunek klienta, udzielane są zgodnie z § 6 pkt.1 Regulaminu programu mOkazje. Jeśli korzyści określone w danej promocji są inne niż zwrot pieniędzy oraz przyznaje je i rozlicza bezpośrednio partner nie stosujemy limitu wartości 1000 złotych przy jednej transakcji płatniczej.
Szczegółowe informacje dotyczące mOkazji określa Regulamin programu mOkazje dostępny na www.mBank.pl/mOkazje

Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, objętych tym materiałem, znajdziesz na www.mBank.pl/slowniczek