Składanie dyspozycji w mBanku - pytania i odpowiedzi

  •  

    Czym jest dyspozycja?

    • Potrzebujesz zaświadczenie o posiadanym rachunku lub kopii Twojej umowy/aneksu? Chcesz zmienić konto na inne? Musisz zamówić kartę w miejsce karty zastrzeżonej?

      • wnioski 100% online umożliwiające zmianę posiadanych przez Ciebie produktów: kredytów, rachunków, lokat, a także kart kredytowych i debetowych
      • możliwość pobrania dokumentów potrzebnych do realizacji Twojej dyspozycji

      • dzięki mailom oraz dodatkowym wiadomościom SMS będziesz na bieżąco informowany o tym, co dzieję się ze złożoną przez Ciebie dyspozycją

  •  

    Jak złożyć dyspozycję?

    • 1. Zaloguj się do serwisu transakcyjnego

      Po zalogowaniu wybierz: Pasaż - Usługi - Dyspozycje

      2. Znajdź dyspozycję

      Dyspozycje znajdziesz poprzez:

      • Wyszukiwarkę –wpisując szukane słowo lub frazę,
      • Poszczególne kategorie,
      • „Top 10” gdzie znajdują się najczęściej składane dyspozycje.

      3. Uzupełnij dane i wyślij

      Pozostało Ci już tylko uzupełnienie niezbędnych danych i w kilka sekund Twój wniosek jest gotowy do wysłania!

  •  

    Jak długo trwa realizacja złożonej dyspozycji?

    • Czas realizacji zależy od rodzaju dyspozycji i może trwać od jednego do kilku dni. Robimy wszystko, aby w każdym przypadku był on jak najkrótszy. Po złożeniu wniosku klient jest informowany o dalszych krokach i standardowym czasie realizacji dyspozycji. Jej status można dodatkowo śledzić w serwisie transakcyjnym w zakładce "Pasaż" > „Złożone wnioski”, kontaktując się z mLinią.

  •  

    Czy dokument może zostać dostarczony na dowolny adres?

    • Dokument może zostać dostarczony tylko na adres, który jest zarejestrowany w bazie banku. W pierwszej kolejności wybrany zostanie adres korespondencyjny. Jeśli klient nie wskazał adresu do korespondencji, dokument zostanie wysłany na zarejestrowany w bazie banku adres zameldowania.

  •  

    Czy można jednocześnie zamówić kilka dokumentów?

    • Można zamówić dowolną liczbę i rodzaj dokumentów, jednak każdy dokument wymaga złożenia osobnej dyspozycji. W przypadku zamówienia większej liczby dokumentów do godziny 14:00 tego samego dnia roboczego i wyboru tej samej opcji dostarczenia każdego z nich, opata za dostarczenie zostanie pobrana tylko raz. Powielone opłaty za dostarczenie dokumentu zostaną zwrócone do 7 dni roboczych od daty zrealizowania ostatniej dyspozycji.

  •  

    Jak odwołać złożoną dyspozycję?

    • Aby odwołać złożoną dyspozycję należy skontaktować się z mLinią. Odwołanie dyspozycji jest możliwe tylko do momentu, kiedy nie została dokonana wnioskowana zmiana w systemach banku i nie została pobrana opłata za jej realizację. W czasie rozmowy z konsultantem mLinii konieczne będzie podanie numeru dyspozycji.

  •  

    Kto może złożyć dyspozycję o wydanie dokumentu, oświadczenia, opinii?

    • Dyspozycję może złożyć każdy posiadacz/współposiadacz produktu, którego dotyczy dyspozycja. W przypadku produktów dla firm dyspozycję może złożyć każdy wspólnik umocowany do reprezentowania firmy. Dodatkowo w przypadku rachunków dla klientów fizycznych / firmowych pełnomocnik rodzajowy może zawnioskować o następujące dokumenty:

      • potwierdzenie salda na rachunku
      • zaświadczenie o posiadaniu rachunku
      • opinia o rachunku
      • potwierdzenie wykonania operacji
      • historia operacji
      • wyciąg