Składanie dyspozycji w mBanku - pytania i odpowiedzi
-
Czym jest dyspozycja?
-
To wnioski umożliwiające obsługę oraz modyfikację Twoich produktów i usług.
-
-
Jak złożyć dyspozycję?
-
Wybrane dyspozycję możesz złożyć:
- w serwisie transakcyjnym
- w aplikacji mobilnej
- na mLinii
- w placówce
-
-
Jak długo trwa realizacja złożonej dyspozycji?
-
Czas realizacji zależy od rodzaju dyspozycji i może trwać od 1 do 60 dni. Robimy wszystko, aby w każdym przypadku był on jak najkrótszy. Gdy złożysz wniosek wyślemy Ci wiadomość z informacją o dalszych krokach.
-
-
Jak można upewnić się, że zamawiany dokument będzie zawierał wszystkie potrzebne dane?
-
Wzory dokumentów umieściliśmy na naszych stronach:
-
-
Czy dokument może zostać dostarczony na dowolny adres?
-
Dokumenty wysyłamy na adres korespondencyjny, podany do wiadomości banku. A jeśli go nie mamy, dokumenty wyślemy na adres zameldowania.
-
-
Czy można jednocześnie zamówić kilka dokumentów?
-
Możesz zamówić dowolną liczbę dokumentów, jednak każdy dokument wymaga złożenia osobnej dyspozycji.
-
-
Czy można złożyć dyspozycję w sytuacji, kiedy na rachunku brakuje środków na jej realizację?
-
Zapewnij środki na rachunku na realizację dyspozycji. Możemy poprosić Cię o wpłatę na rachunek techniczny banku. Dotyczy to sytuacji, gdy np. Twoje konto jest już zamknięte lub gdy saldo rachunku jest niewystarczające na pokrycie opłaty.
-
-
Czy po złożeniu dyspozycji można zmienić adres lub formę dostarczenia dokumentu?
-
Niestety nie. Możesz tylko anulować dyspozycję (jeśli jeszcze jej nie zrealizowaliśmy) i złożyć ją ponownie.
-
-
Jak odwołać złożoną dyspozycję?
-
Zadzwoń na mLinię lub przyjdź do placówki. Przygotuj numer dyspozycji. Rezygnację możesz złożyć jeśli jeszcze nie zrealizowaliśmy Twojego wniosku.
-
-
Kto może złożyć dyspozycję o wydanie dokumentu, oświadczenia, opinii?
-
Dyspozycję może złożyć każdy posiadacz/współposiadacz produktu, którego dotyczy dyspozycja. W przypadku produktów dla firm dyspozycję może złożyć każdy wspólnik umocowany do reprezentowania firmy. Dodatkowo w przypadku rachunków dla klientów fizycznych / firmowych pełnomocnik rodzajowy może zawnioskować o następujące dokumenty:
- potwierdzenie salda na rachunku
- zaświadczenie o posiadaniu rachunku
- opinia o rachunku
- potwierdzenie wykonania operacji
- historia operacji
- wyciąg
-