•  

    Jak odblokować dostęp do serwisu transakcyjnego?

    • 1. Odblokuj dostęp do serwisu samodzielnie przez internet

      Na ekranie logowania kliknij Odblokuj dostęp. Wpisz numer PESEL, nazwisko panieńskie matki i identyfikator. Otrzymasz od nas dane do odblokowania. Postępuj zgodnie ze wskazówkami.
      Nie pamiętasz identyfikatora? Odblokuj dostęp w aplikacji mobilnej.

      2.  Odblokuj dostęp do serwisu w aplikacji mobilnej
      Zaloguj się do aplikacji mobilnej (PIN-em lub TouchID), wybierz Ustawienia>Bezpieczeństwo> Dostęp do mBanku. Kliknij Aktywuj przy kanale dostępu Internet. Otrzymasz wiadomości z danymi do zalogowania. Postępuj zgodnie ze wskazówkami i zmień hasło na nowe.

  •  

    Jak mogę zmienić numer telefonu, na który dostaję smsy autoryzacyjne?

    • Chcesz szybko zatwierdzić operację w serwisie transakcyjnym, a w tej chwili nie możesz odebrać kodu SMS - aktywuj mobilną autoryzację w aplikacji mobilnej.  Kliknij w górne Menu, wybierz opcję Mobilna Autoryzacja a następnie Aktywuj. Zmianę zatwierdzisz PIN-em do aplikacji.
      Zamiast SMSem, swój przelew lub inną operację zatwierdzisz jednym kliknięciem w aplikacji mobilnej. Dzięki temu autoryzacja jest szybsza, a Ty nie musisz przepisywać długich haseł SMS.

      Jeśli chcesz zmienić numer telefonu zadzwoń na mLinię lub odwiedź nas w placówce. Do identyfikacji na mLinii przygotuj identyfikator oraz sześciocyfrowy telekod.
      Jeśli nie pamiętasz telekodu a numer telefonu na który dostajesz smsy jest nieaktywny w celu jego zmiany odwiedź nas w placówce. Zabierz ze sobą dokument tożsamości.

  •  

    Jakie są limity płatności BLIKIEM i jak je zmienię?

    • Dla płatności BLIKIEM obowiązują tylko limity dzienne. Ich aktualne wykorzystanie sprawdzisz w aplikacji mobilnej: Ustawienia > Ustawienia BLIK

       

      Domyślnie ustawione limity BLIK:

        • codziennie możesz zrobić 10 płatności (zakupy internetowe, wypłaty w bankomatach, płatności w sklepach), na łączną kwotę 3 000 zł
        • 5 razy dziennie możesz zrobić przelew na telefon (dotyczy również prośby o przelew); maksymalna kwota na jaką możesz zrobić pojedynczy przelew na telefon to 1000 zł i nie można jej podwyższyć

       

      Powyższe limity BLIK zmienisz:

        • w aplikacji mobilnej. Aby to zrobić wybierz Ustawienia (ikonka koła zębatego), a następnie Limity > BLIK.
        • w serwisie transakcyjnym. Aby to zrobić wybierz Ustawienia (ikonka koła zębatego), a następnie Limity i autoryzacje.
        • podczas rozmowy z konsultantem mLinii (pod numerem +48 42 6 300 800). Przed połączeniem przygotuj identyfikator i telekod. Będą Ci potrzebne do identyfikacji.
        • na czacie możesz tylko obniżyć limit BLIK. Zmianę zatwierdzisz autoryzacją mobilną lub kodem SMS. Jeśli połączysz się na czacie z aplikacji mobilnej, dodatkowo poprosimy Cię o zatwierdzenie operacji PIN-em, którego używasz w aplikacji mobilnej

       

      Telekod to ustalone przez ciebie, 6-cyfrowe hasło do kontaktu telefonicznego. Jeśli go nie pamiętasz, nowy telekod ustalisz w serwisie transakcyjnym: Ustawienia > Bezpieczeństwo > Dostęp do banku > Telefon.  Jeżeli masz trudności z dostępem do serwisu, skorzystaj z tych wskazówek.

       

      Limitów BLIK nie zmienisz jeśli zadzwonisz na mLinię z aplikacji mobilnej.

       

      Dodatkowo możesz 3 razy dziennie skorzystać z szybkich płatności do 50 zł (bez logowania i PIN-u, w sklepach stacjonarnych) - możesz je w dowolnym momencie włączyć i wyłączyć w aplikacji mobilnej: Ustawienia > Ustawienia BLIK > Transakcje BLIK > Szybka płatność

  •  

    Dwa razy pobrało mi pieniądze za jeden zakup kartą – co robić?

    • Jeśli przy którejś z transakcji widzisz ikonę karty z kłódką, skontaktuj się bezpośrednio ze sprzedawcą. Poproś go, by wycofał jedną płatność. Kiedy sprzedawca to zrobi - pieniądze wrócą do Twojej dyspozycji.

       

      Co, jeśli nie uda Ci się skontaktować ze sprzedawcą? Czekamy na potwierdzenie płatności. Sprzedawca ma na to 7 dni dla transakcji z fizycznym użyciem karty i 14 dni dla transakcji internetowych. Jeśli tego nie zrobi w tym czasie, ponownie będziesz mógł korzystać z tych pieniędzy.

       

      Jeśli dotyczy to np. opłaty za hotel czy wynajem auta, właściciel może szybciej anulować jedną kwotę. Najczęściej dotyczy to tzw. preautoryzacji, czyli pieniędzy zablokowanych na poczet przyszłej płatności za pobyt w hotelu czy wynajem auta.


      Jeśli przy każdej z dwóch płatności widzisz ikonę karty bez kłódki, oznacza to, że otrzymaliśmy rozliczenia obu płatności. Możemy Ci pomóc odzyskać pieniądze. Złóż reklamację, na podstawie, której skontaktujemy się ze sprzedawcą i poprosimy o zwrot kwoty. Sprawdź jak złożyć reklamację.

 

Reklamacje

Coś poszło nie tak? Sprawdź jak możemy Ci pomóc i jak możesz samodzielnie zgłosić reklamację

 

Messenger

Masz pytania dotyczące naszej oferty? Porozmawiajmy o tym na Messengerze. Pisz śmiało!

 

Obsługa w PJM

Połącz się z naszym Ekspertem w kanale wideo, w Polskim Języku Migowym. Usługa dostępna w dni robocze, od 10 do 18

informacje dla os. niesłyszących

Zadzwoń na mLinię

 

z aplikacji mobilnej
mLinia na klik, bez dodatkowych haseł

Skontaktuj się z naszym doradcą

Umów rozmowę z doradcą
z placówki

wypełnij formularz

Bezpłatna infolinia księgowa dla przedsiębiorców

Księgowi odpowiedzą na pytania dotyczące:

  • Polskiego Ładu
  • tarczy antykryzysowej i PFR
  • dotacji i dofinansowań na rozpoczęcie działalności gospodarczej.

Codziennie w godz. 9-17 pod numerem 22 100 45 43

Pamiętaj! Nasi pracownicy nigdy nie dzwonią z numerów kontaktowych, które widzisz na tej stronie.

Jeśli ktoś dzwoni do Ciebie z tych numerów - uważaj, to oszustwo. Nie odbieraj takiego połączenia lub rozłącz się. Zgłoś ten fakt do banku.

Opłata za połączenie zgodna z opłatą przewidzianą przez Twojego operatora według aktualnego cennika.
Możesz też wysłać wiadomość e-mail na adres kontakt@mbank.pl więcej informacji